Meid, je bent een heldinquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik heb hem dus voor JOU eerst vanuit de kelder naar mn woning gesleept, met 5 honden, daarna van huis uit met de bus met 3 honden mee naar kantoor, en daarna nog es met 3 honden mee naar het postkantoorIn je nek slingeren was ook nog wel gelukt
Huuuuquote:
Nee want hij wist het niet, hij hoorde het nu pas dat ze zo verliefd was destijdsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden?
Christopher Plummer was ook niet onaantrekkelijk. Beetje oud nu, dat wel.
@workquote:
Dat zal idd schelen. Ik heb SoM al een keer of 17 gezien als het niet meer isquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het een kutuitzending maar dat ik de Sound of Music nog nooit uit heb gekeken omdat ik dr echt niks aan vind zal ook niet helpen he ?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat? Ik kijk dat boutprogramma niet
quote:Je moet Tombo indaha/nonneke hebben.
Dan loop ik *telt* 14 keer op je achter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal idd schelen. Ik heb SoM al een keer of 17 gezien als het niet meer is
Gisteren was bij Will&Grace die SOM aflevering. Lachen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken wel alle liedjes want die zongen we met koor.
Maar de film ben ik nooit doorheen gekomen
Wij hadden luns met harde broodjes en salades.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Will & Grace vind ik ook geen reet aan![]()
Oh, wij hebben echt extreem lekkere vlaai vandaag
Ik heb een deja-gelezen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
En ik had lunch met lijnzaaddesembrood, en basilicum/knoflook kaas van de biokaasboerderijGodver dat was echt lekker
Ja maar ik had het nu tegen Cat, die leest vast niet terugquote:
Nou vooruitquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik had het nu tegen Cat, die leest vast niet terug
Tsssss en anders?quote:
Nou dan moet je met wat beters komen piepmuisjequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde es weten hoe het voelt om bedreigend te zijn
Wel!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik had het nu tegen Cat, die leest vast niet terug
Vreselijke aansteller dat je dr bent, als ik es elke keer zo moest reageren als iemand het over katten heeftquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel!
En één keer over kaas lezen was genoeg senkjoeverriemuts.
Yo momma's so fat her butt has its own ZIP code.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan moet je met wat beters komen piepmuisje
Jezus fuck! Dat checkt je toch 999x voordat je het plaatst!quote:Een plaatselijke krant meldde op haar internetsite al kort na het ongeval de personalia van het slachtoffer, inclusief voor- en achternaam, school etc.
Kort daarop bleek men een afschuwelijke vergissing gemaakt te hebben: de vermelde gegevens waren die van de oudere broer van de omgekomen jongen....
Ja das waar, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yo momma's so fat her butt has its own ZIP code.
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das waar, daar heb je gelijk in
Ik kan dr geen foto van maken want ik heb geen groothoeklensquote:
Oeps, Non moet het zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Muis006 het volgende:
Wat? Ik kijk dat boutprogramma niet
Je moet Tombo hebben.
Mijn KlusWijs-meneer zei dat het minimaal 3 `4 lagen moesten worden. Persoonlijk zou ik me (bij verfgebrek) beperken tot dat gebied waar jouw miniatuurtje ook echt bij kan (niemand zal ooit een magneet helemaal boven bij het plafond willen plakken).quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Is ook pas de eerste laagEr moet er nog minstens eentje bij. En het is nog niet droog ook.
Kweetut, maar het werkt wel echtquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
Het dikste leer zou me 3500 euro + 1800 van de bank extra kosten
Ja dat zei ik dus ook alquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn KlusWijs-meneer zei dat het minimaal 3 `4 lagen moesten worden. Persoonlijk zou ik me (bij verfgebrek) beperken tot dat gebied waar jouw miniatuurtje ook echt bij kan (niemand zal ooit een magneet helemaal boven bij het plafond willen plakken).
Spannend
Ooh ik geloof je!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweetut, maar het werkt wel echt
Ja, dat is het ook. Heb ik ook niet betaald hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
Ooh ik geloof je!
Maar 5300 euro voor een bank is mij ietsjes te gek
Ja hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:30 schreef Goodbye het volgende:
Q, heb je een leuke dag gehad gister?![]()
Fijnnnnquote:
Ik ga maar eens sparenquote:
Leuk feesthoedje. Waar koop je diequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Fijnnnn![]()
Volgens mij ben ik gister niet of amper online geweest, dus ben vast vergeten je te feliciterenDus bij deze!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |