Nagels knippenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef Rewimo het volgende:
Wil ik ook niet. Ik probeer een oplossing te vinden die kat- en stoelvriendelijk is.
Juistquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ja schaamlip - oorlel, ik kan de vergelijking wel snappen![]()
En balzak is wel dun, rimpelig ligt denk ik aan de vent, en de temperatuur
Yups, zo ben ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Elies, vanwaar die vragen eigenlijkje vraagt je dat soort vragen des levens even af op een donderdagmiddag?
moeeeeeeeederquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zat net naar mijn kolf te kijken en ik kreeg er spontaan een koe idee van.
Zie opmerking over maliėnkolderquote:
Ah, een vrijwilliger!quote:
Geen probleem hoor; er zijn tot nu toe nog maar bar weinig katten geweest die van me hebben gewonnen. Niet eentje namelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:06 schreef qltel het volgende:
Ah, een vrijwilliger!
Kom jij d'r nagels knippen? Houd ik de verbandtrommel en het nummer van 112 bij de hand..
Ik heb geen idee, het is jouw katquote:
Mjah, al met al een lastige situatie, maar ik denk dat van 'wegdoen' ook niemand beter wordt. En ik mag toch hopen dat in laten slapen van een verder gezond, maar ietwat lastig, dier ook geen optie is.quote:Jamie kan ik zonder veel protesten knippen maar bij Beauty is dat nog nooit gelukt. Je kunt haar niet vasthouden.
De eerste hebben we hier..quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen probleem hoor; er zijn tot nu toe nog maar bar weinig katten geweest die van me hebben gewonnen. Niet eentje namelijk
Totdat we deze stoelen kregen waren er ook niet zoveel krabproblemen. De eerste stoel is nu zo'n beetje total-loss. En de 2e gaat die richting op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar dat niet kunnen vasthouden was al die afgelopen jaren toch ook geen issue?
Nee. Maar het ging nu over nagels knippen en dat lukt bij haar niet omdat je haar niet kunt vastpakken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar dat niet kunnen vasthouden was al die afgelopen jaren toch ook geen issue?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef Greys het volgende:
En zo meteen al met mijn tong in het potjeDankjewel!
Ik pak de camera alvastquote:
Love her!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een vraag aan de poezenkenners hier. Beauty sloopt onze eetkamerstoelenDat zijn van die stoelen met rieten zittingen en die gaan helemaal aan flarden. Uiteraard doet madam dat alleen als we er niet bij zijn, dus betrappen en dan meteen straffen is niet mogelijk
Achteraf straffen heeft uiteraard geen enkele zin.
Maar ondertussen zijn we dus wel zo ver dat we denken aan een ander tehuis voor haar![]()
Als ik heel eerlijk ben: het is ook totaal geen sociale kat. 't Is een plaatje om te zien, maar ze zal nooit op schoot komen, aanhalen is er ook nauwelijks bij, al is dat wel iets beter geworden.
Dus wat moet je nou met zo'n beestje? Ergens opsluiten (die mogelijkheid hebben we eventueel wel) vinden we ook geen optie. Ze is nu een jaar of 10 en nog nooit ziek geweest of zoiets, kan nog jaren mee. Maar zoals het nu gaat is het geen doen. Ze is ook stiekem, gaat bijvoorbeeld weleens ergens zitten poepen boven als ze geen zin heeft om naar de bak te lopen. Alles bij elkaar weten we niet goed wat we er nou mee aan moeten.
Iemand nog een idee?
Is voor mij ook een onthullingquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Jij wist ook niet dat Greys graag haar tong in potjes stopte?
Nou , ik wil je die shampoo al een jaar of 2 opsturen, omdat je m zelf maar niet gaat kopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, jij gekke drol!
Ik had toch gezegd dat ik niets terug wilde voor het boodschappenpakket?
Ik ga de shampoospulletjes vanavond proberen en Chocolat lezen!
En zo meteen al met mijn tong in het potjeDankjewel!
Ik niet. Jij wel danquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Jij wist ook niet dat Greys graag haar tong in potjes stopte?
Ik welquote:
ik ga mijn bank niet verzerkeren. Als Baloe hem sloopt gaat ie naar het asielquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze leren bank is 3 jaar verzekerd en daar horen kattenkrabbels ook bij.
Het klinkt wel erg zot maar de bank is samen met de tv en het bed het duurste meubelstuk en die moet toch wel wat jaartjes mee.
Zegt zij die een donkere bank gekocht heeft een een hond met lichte harenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ga mijn bank niet verzerkeren. Als Baloe hem sloopt gaat ie naar het asiel
Ik leef nog dus het zal wel loslopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Zet het de volgende keer als reminder in je tel.
Maakt het veel uit dat je een dag later spuit?
Ik heb de bank ook niet verzekerd; heb het dikste leer genomen dat door en door gekleurd is. Knappe kat die daar heel erg lelijke krabbels in maaktquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:33 schreef Qwea het volgende:
ik ga mijn bank niet verzerkeren. Als Baloe hem sloopt gaat ie naar het asiel
Fuck je arts Qwea, das een prutser, je bent nog steeds niet beter, gore kwakzalver dat ie isquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik leef nog dus het zal wel loslopen
Maar volgens de arts boeide het welBoeie.
Precies, wat een prutser is dat, er gaat alleen maar meer stuk aan d'r ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck je arts Qwea, das een prutser, je bent nog steeds niet beter, gore kwakzalver dat ie is
Het dekt niet echtquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:36 schreef Rewimo het volgende:
Magneetverf!
[ afbeelding ]
Dat grijze dus
Is ook pas de eerste laagquote:
Ik heb een donkere bank gekocht zodat hij erop kan liggen zonder dat de bank vies wordt van modderpotenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zegt zij die een donkere bank gekocht heeft een een hond met lichte haren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |