Meid, je bent een heldinquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik heb hem dus voor JOU eerst vanuit de kelder naar mn woning gesleept, met 5 honden, daarna van huis uit met de bus met 3 honden mee naar kantoor, en daarna nog es met 3 honden mee naar het postkantoorIn je nek slingeren was ook nog wel gelukt
Huuuuquote:
Nee want hij wist het niet, hij hoorde het nu pas dat ze zo verliefd was destijdsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden?
Christopher Plummer was ook niet onaantrekkelijk. Beetje oud nu, dat wel.
@workquote:
Dat zal idd schelen. Ik heb SoM al een keer of 17 gezien als het niet meer isquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het een kutuitzending maar dat ik de Sound of Music nog nooit uit heb gekeken omdat ik dr echt niks aan vind zal ook niet helpen he ?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat? Ik kijk dat boutprogramma niet
quote:Je moet Tombo indaha/nonneke hebben.
Dan loop ik *telt* 14 keer op je achter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal idd schelen. Ik heb SoM al een keer of 17 gezien als het niet meer is
Gisteren was bij Will&Grace die SOM aflevering. Lachen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken wel alle liedjes want die zongen we met koor.
Maar de film ben ik nooit doorheen gekomen
Wij hadden luns met harde broodjes en salades.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Will & Grace vind ik ook geen reet aan![]()
Oh, wij hebben echt extreem lekkere vlaai vandaag
Ik heb een deja-gelezen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
En ik had lunch met lijnzaaddesembrood, en basilicum/knoflook kaas van de biokaasboerderijGodver dat was echt lekker
Ja maar ik had het nu tegen Cat, die leest vast niet terugquote:
Nou vooruitquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik had het nu tegen Cat, die leest vast niet terug
Tsssss en anders?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |