quote:
te veel moeitequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom halen zo weinig mensen deze dingen [..] weg uit hun quotes? Ben ik de enige die ze irritant vind om te zien?
Dat dusquote:
Ja! En wat Annie dus zeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Lielie, heb jij ook een Samsung Galaxy S? Heel toevallig? Hoe moet ik MMS versturen?
Niet zo schreeuwenquote:
Alleen jammer dat ik een MMS naar mezelf moet sturen om de instellingen te activeren, maar die MMS komt niet aan, hij wordt niet eens verzondenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
Niet zo schreeuwenJe ging volwassen doen he
daar valt apres ski muziek luisteren toch niet onder he?quote:
Ja? Ik gebruik het eigenlijk nooit. Maar ik kan gewoon een afbeelding aan een sms toevoegen en dan wordt ie verstuurd..quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik een MMS naar mezelf moet sturen om de instellingen te activeren, maar die MMS komt niet aan, hij wordt niet eens verzondenGezeik
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:01 schreef DarkElf het volgende:
dit is je volwassen versie Lein? stampvoetend en gillend?
Nooit opgevallen eigenlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Waarom halen zo weinig mensen deze dingen [..] weg uit hun quotes? Ben ik de enige die ze irritant vind om te zien?
Vroeger stond ik bekend om mijn 'stampend de trap op' act, thuisquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:01 schreef DarkElf het volgende:
dit is je volwassen versie Lein? stampvoetend en gillend?
LOLquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vroeger stond ik bekend om mijn 'stampend de trap op' act, thuis
Ik heb een keer een MMS naar mijn zus gestuurd met mijn vorige telefoon. Ze was op vakantie en ik mocht op haar ratjes passen. Voor ik naar bed ging had ik het eerste velletje van een rol wc papier tussen de tralies van de kooi gedaan. De volgende ochtend lag het HELE hok vol met papier, ratten helemaal begraven. Ik een foto gemaakt, en naar zus gestuurd met: probleempje. Ik ben de ratten kwijt. Ze kon er hartelijk om lachen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:01 schreef LieLie het volgende:
Ja? Ik gebruik het eigenlijk nooit. Maar ik kan gewoon een afbeelding aan een sms toevoegen en dan wordt ie verstuurd..
is mij ook nooit opgevallen... lees er gewoon overheen, weinig moeite mee eigenlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nooit opgevallen eigenlijk![]()
Nu wel natuurlijk, maar nu is het ook zo stom om weg te halen
Ja, die doet het ook goed. Alleen kan dat hier nu niet, we hebben maar 1 deur en dat is de buitendeur. Als je die open doet word het zo snel koud.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:08 schreef DarkElf het volgende:
LOL
had vast raakpunten met mijn vroegere 'met de deuren slaan' act
dies niet erg. vind het wel vervelend als je als kind op de grond gaat liggen in de supermarkt totdat je snoep krijgtquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vroeger stond ik bekend om mijn 'stampend de trap op' act, thuis
Oh ja dat verpest het effect een beetje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, die doet het ook goed. Alleen kan dat hier nu niet, we hebben maar 1 deur en dat is de buitendeur. Als je die open doet word het zo snel koud.
GODVERDOMME *bam* *rinkeldekinkel* kutquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:09 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja dat verpest het effect een beetje.
wij hebben hier glazen deuren, lenen zich er ook niet voor
hee niet zo hard vloeken hequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
GODVERDOMME *bam* *rinkeldekinkel* kut
Zoiets?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een keer een MMS naar mijn zus gestuurd met mijn vorige telefoon. Ze was op vakantie en ik mocht op haar ratjes passen. Voor ik naar bed ging had ik het eerste velletje van een rol wc papier tussen de tralies van de kooi gedaan. De volgende ochtend lag het HELE hok vol met papier, ratten helemaal begraven. Ik een foto gemaakt, en naar zus gestuurd met: probleempje. Ik ben de ratten kwijt. Ze kon er hartelijk om lachen.
gelukkig kunnen ze wat hebben, is dik glasquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
GODVERDOMME *bam* *rinkeldekinkel* kut
Zoiets?
Nooit gehad als tick. Als ik echt boos ben ga ik heel raar doen met mijn handen en voetenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gelukkig kunnen ze wat hebben, is dik glas
maar tegenwoordig ben ik niet meer zo van het gooien met dingen, dat heb ik al een tijdje onder controle lijkt het
Ik denk dat je je PI vergeten bent. Zo niet: ik vloek zo hard als ik wil met wat ik wil. En daarbij houd ik geen rekening met mensen die in God Big Brother gelovenquote:
Als ik ECHT boos ben ga ik huilen. En kaas slaan met een kussenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nooit gehad als tick. Als ik echt boos ben ga ik heel raar doen met mijn handen en voeten.
Wel handig voor Anna.
Misschien is het wel een Big Sister! Ik vind de Kevin Smith theorie dat God eigenlijk Alanis Morissette is wel erg plausibel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je je PI vergeten bent. Zo niet: ik vloek zo hard als ik wil met wat ik wil. En daarbij houd ik geen rekening met mensen die in God Big Brother geloven
zolang het met een kussen isquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik ECHT boos ben ga ik huilen. En kaas slaan met een kussen
Ik haal ze ook altijd weg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een keer een MMS naar mijn zus gestuurd met mijn vorige telefoon. Ze was op vakantie en ik mocht op haar ratjes passen. Voor ik naar bed ging had ik het eerste velletje van een rol wc papier tussen de tralies van de kooi gedaan. De volgende ochtend lag het HELE hok vol met papier, ratten helemaal begraven. Ik een foto gemaakt, en naar zus gestuurd met: probleempje. Ik ben de ratten kwijt. Ze kon er hartelijk om lachen.
Mee eens !quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef DarkElf het volgende:
hoe ouder ik word des te meer emo ik word, tegenwoordig moet ik ook huilen als ik boos benvroeger was ik gewoon boos, gillen en stampvoeten en deuren slaan... tegenwoordig moet ik huilen, gatver!
Slaan met een kussen, wat verantwoordquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik ECHT boos ben ga ik huilen. En kaas slaan met een kussen
Dat denk ik welquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het normaal dat je een mms dan op de pc moet invoeren?
Of hebben opa en oma dat laatst verkeerd begrepen?
Dat hebben opa en oma laatst verkeerd begrepen. MMS kan je gebruiken om een geluidsclipje of foto te versturen van mobiele telefoon naar mobiele telefoon.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef Bluezz het volgende:
Is het normaal dat je een mms dan op de pc moet invoeren?
Of hebben opa en oma dat laatst verkeerd begrepen?
Ik heb het andersomquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef DarkElf het volgende:
hoe ouder ik word des te meer emo ik word, tegenwoordig moet ik ook huilen als ik boos benvroeger was ik gewoon boos, gillen en stampvoeten en deuren slaan... tegenwoordig moet ik huilen, gatver!
(en sinds t ziekenhuis ben ik erachter dat als ik erg schrik (bijv slecht nieuws) ik ook hoppa, zo aan het huilen ben... dat had ik vroeger ook nooit)
grappig die verschillen.. zou t met beter verweren te maken hebben? zou kunnen hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het andersomVroeger huilde ik om een scheet, nu kan ik me beter verweren lijkt het wel.
Wel heb ik als 'mijn bordje' vol is wel sneller jank, maar dat heeft dan een echte reden.
Ja maar dat is wat ik bedoel, dan is het echt teveel allemaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef DarkElf het volgende:
grappig die verschillen.. zou t met beter verweren te maken hebben? zou kunnen hoor.
in t zkh was mijn bordje zo vol op een gegeven moment ik bijna om alles moet huilen, als t niet meezat met weer een onderzoek of prikken, als ik pijn had, als er slecht nieuws was, als ik mensen zag en blij was, als de verpleging lief voor me was (en dat waren ze vaak)... noem maar op: hoppa DE in tranen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien is het wel een Big Sister! Ik vind de Kevin Smith theorie dat God eigenlijk Alanis Morissette is wel erg plausibel.
maar heel raar als je daarvoor niet zo'n lekkagegevoelig tiepje was, sindsdien ben ik dat dus welquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar dat is wat ik bedoel, dan is het echt teveel allemaal.
Logisch ook
Eiermie met verse groente, supermarkt kip en soja saus. Goed opgebakken allemaal. Eventueel met een paar garnalen er apart bij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en wat eten we vanavond allemaal?? wij: Salade (rode ui, komkommer, cherrytomaat, koriander, gegrilde sesamzaad met daarbij dun gesneden biefstuk (kort gegrild dus nog mooi rood van binnen ) met een dressing van soja saus, hoisin saus, sesam olie, honing, dun gesneden chilipeper en limoensap. (maak veel salade en heb flinke biefstukken dus t vult goed als t goed is)
Koningin ramptoeristquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef Duderella het volgende:
(Ja, ik vond het wel de moeite waard om terug te lezen)
Om daar op terug te haken: ik ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
En over godverdomme gesproken: goed nieuws over euthanasie inderdaad golfer!
(Ja, ik vond het wel de moeite waard om terug te lezen)
Ik probeer me ook in alle mogelijke bochten te wringen om en aan tafel te zitten werken bij de computer en mijn voeten in de zon te krijgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef DarkElf het volgende:
en t zonnetje schijnt weer, daar word ik zo blij van![]()
(dat wilde ik nog even zeggen)
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik probeer me ook in alle mogelijke bochten te wringen om en aan tafel te zitten werken bij de computer en mijn voeten in de zon te krijgen
Die lijdensweg wil ik mijzelf in ieder geval besparen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef DarkElf het volgende:
ik ben blij dat we in een land leven waar euthanasie bespreekbaar is en ook toegepast wordt. Begin jaren negentig was dat nog iets moeilijker maar ik ben blij dat het bestaat. Recht op zelfbeschikking is een groot goed.
Ik ben alleen thuis, dat scheeltquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en iedereen zich maar afvragen wat jij toch zit te schuiven steeds
Maar! M'n verslag moet afquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ok, nou dan hup dikke kleren en jas aan en buiten zitten!
En wie moet er weer werken als de zon schijntquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef DarkElf het volgende:
en t zonnetje schijnt weer, daar word ik zo blij van![]()
(dat wilde ik nog even zeggen)
ik kan je wel even een zonfoto mailen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wie moet er weer werken als de zon schijnt
Ik ga poging 2 doen om noodles te makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en wat eten we vanavond allemaal?? wij: Salade (rode ui, komkommer, cherrytomaat, koriander, gegrilde sesamzaad met daarbij dun gesneden biefstuk (kort gegrild dus nog mooi rood van binnen ) met een dressing van soja saus, hoisin saus, sesam olie, honing, dun gesneden chilipeper en limoensap. (maak veel salade en heb flinke biefstukken dus t vult goed als t goed is)
Liequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wie moet er weer werken als de zon schijnt
mms graagquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef DarkElf het volgende:
ik kan je wel even een zonfoto mailen?
Ik welquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar wel in een doorzonwoning, B heeft geen daglicht
Je moet je ergens in profileren natuurlijk hè?quote:
Amen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om daar op terug te haken: ik ook.
Mijn opa had allerlei dingen geregeld betreft euthanasie. Hij wilde uiteindelijk zelf een eind maken aan zijn leven, omdat de maagkanker door zijn hele lichaam was uitgezaaid en weet ik het wat. Aangegeven bij de doktoren, formulieren e.d. meegegeven.
Reactie terug: op grond van ons geloof weigeren wij euthanasie toe te passen.
Optie 1). Wij vervoeren hem naar een ziekenhuis waar het wel kan. U dient wel te weten dat het vervoer hem waarschijnlijk al teveel zal worden.
Optie 2). Wij verhogen de dosis morfine en wat niet meer zodat hij geleidelijk aan zal inslapen.
Dat was wel een WTF. Zolang er het woordtje euthanasie niet aanhangt mag het van het gelovige ziekenhuis en zullen ze het in ieder geval wél overwegen. Stel hypocrieten.
Met aaaaaal die mannen daar ben ik naar bed geweest.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik welIk zie de weerkaatsingen van het zonlicht van ons gebouw op het gebouw hier tegenover
lekker, hoe maak je die?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:03 schreef borisz het volgende:
Hier op het menu een Killer Mac 'n Cheese. Uit Jamie's Amerika.
Daarbij een salade met... nog even in te vullen om er nog wat gezonds van te maken
1 streepje net onder een deur doorquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef LieLie het volgende:
Ja, maar wel in een doorzonwoning, B heeft geen daglicht
Oe das wel vervelendquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
GRRRRRRRRRRRR AUW
Stoot net voor de 100e keer mijn voet tegen het bed
Leger des Heils toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:10 schreef Duderella het volgende:
Met aaaaaal die mannen daar ben ik naar bed geweest.![]()
![]()
Nu maar hopen dat we hetzelfde gebouw bedoelen.
quote:
Wat flauw, het is een gezonde versie met tomatenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:19 schreef borisz het volgende:
http://www.jamieoliver.co(...)-killer-mac-n-cheese
Daar wordt de rest van de crap niet gezonder van hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat flauw, het is een gezonde versie met tomaten
Wacht whut? Ik miste wat, jij naar de Koningklijke Militaire Academy?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef freecell het volgende:
! Hullo!
Kind slaapt, test ging goed én ik ging assertief doen
Maar KMA lijkt dus overnog even officiele uitslag afwachten
250 g kaas voor 8-10 personen? Jamie is een laffe drolquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:29 schreef Duderella het volgende:
Daar wordt de rest van de crap niet gezonder van hoor!![]()
Jamie.
Jamie kennende moet je eerst die kaas zelf maken van de beste ingredienten die je nooit kan vinden in je eigen land. En kaas maken is kut werk. Daarom 250 gramquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
250 g kaas voor 8-10 personen? Jamie is een laffe drol
Ik schat koemelkallergie (het gaat hier om een baby, huhquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wacht whut? Ik miste wat, jij naar de Koningklijke Militaire Academy?
Ja, of ze meldt hem alvast aan zodat hij over 16 jaar verzekerd is van een plek aan de KMA.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik schat koemelkallergie (het gaat hier om een baby, huh).
Dat zou wel fijn zijn, Freecell
Wacht...ja....nee.....toch.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel over dat assertieve? Enquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef freecell het volgende:
! Hullo!
Kind slaapt, test ging goed én ik ging assertief doen
Maar KMA lijkt dus overnog even officiele uitslag afwachten
...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Braamyo het volgende:
Wacht...ja....nee.....toch.....
Ik heb het!
Een welbekend *ik voel me dommige* momentje
Bewaar dat gevoel maar voor een ander moment (er komt vast wel weer een gelegenheidquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Braamyo het volgende:
Wacht...ja....nee.....toch.....
Ik heb het!
Een welbekend *ik voel me dommige* momentje
Gaan we voor jouw optie ColdFeetquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn, Freecell
Inlevingsvermogen van 0,0%. Welkom in het ziekenhuisquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Gaan we voor jouw optie ColdFeet
Nog beetje vroeg voor het leger lijkt me zo
Maar we zaten in zo'n onderzoekskamer. Slagetjes, draadjes, hij mocht nergens aankomen, geen box of bedje en hij was al zo sip.
Toen vond ik een speelkamer.
Dus ik: mag ik ook daar zitten?
Zij:huh.. uhm, jawel!
Ik: mooi! spullen gepakt en verhuisd
En daar kon hij heerlijk spelen
Voor de rest issie al allergie-vrijquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vertel over dat assertieve? EnHopelijk trekken die andere allergieën ook weg
Oh.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
250 g kaas voor 8-10 personen? Jamie is een laffe drol
Kinderafdelingquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen van 0,0%. Welkom in het ziekenhuis
zoals hij bijv zout over zijn gerechten strooit ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh.![]()
Maar gaat er wel drie deciliter olijfolie door?
Bij alles van Jamie (en we maken veel gerechten van hem), is dat het eerste waarvan ik denk: Nou jongen, dat kan wel een scheutje minder dacht ik zo.
Nouja zeg, 250 gram kaas voor 8-10 personenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:23 schreef ColdFeet het volgende:
Wat flauw, het is een gezonde versie met tomaten
Ik zit het recept nu af te zeiken, maar stiekem lijkt het me best lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Nouja zeg, 250 gram kaas voor 8-10 personenEn dan moet er nog brood en tomaat door ook
Schei toch uit
Ik moet binnenkort van mezelf naar de kapperquote:
Mja. Mij niet echt. Maar dat komt door deze associatiequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit het recept nu af te zeiken, maar stiekem lijkt het me best lekker
Ja nou, dat ook dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort van mezelf naar de kapperRare pluizenbol van mij.
Oeh, en ik heb dus nog een week en twee dagen om de perfecte schoenen te vinden en in te lopen. Whelp.
quote:
Oh ja, dat ziet er echt supersmerig uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja. Mij niet echt. Maar dat komt door deze associatie [ afbeelding ]
Een van de meest smerige pasta's die ik ooit in mn mond gehad heb. Zelfs die van kaas met zeevruchten was minder weerzinwekkend
Ik heb het 2 keer gemaakt. De eerste keer dacht ik: bah, ik heb het niet goed gemaakt. De tweede keer dacht ik: gatver, het is dus gewoon niet te vretenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, dat ziet er echt supersmerig uit
Zelfs mijn eetust nam een loopje met me.... en ik ben toch wel wat slechte mik gewendquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, dat ziet er echt supersmerig uit
Lol whut? Scherp, zoiets zou mij nou nooit opgevallen zijn ;Pquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef DarkElf het volgende:
Dus jamie brengt het aan de kook, gaat iets anders doen en heeft die garnalen echt een minuut of 8 stevig laten koken![]()
Dat dacht ik nou ook meteenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Lol whut? Scherp, zoiets zou mij nou nooit opgevallen zijn ;P
Dan moet je die killer niet buiten latenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef golfer het volgende:
Goedenmiddag!
Verenpak van duif is weer opgestofzuigd. Lag echt helemaal bezaaid onder het bed.
Zo'n lief klein poesje heeft wel erg Jeckyll en Hyde in zich.
ja die heb ik ook gegeten want leek me heel lekker. gatver, niet dus ! bleeghquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een van de meest smerige pasta's die ik ooit in mn mond gehad heb. Zelfs die van kaas met zeevruchten was minder weerzinwekkend
God maakt wel kutmuziek in dat gevalquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien is het wel een Big Sister! Ik vind de Kevin Smith theorie dat God eigenlijk Alanis Morissette is wel erg plausibel.
dat kan niet anders dan ranzig zijn jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook een lekker vies recept voor macaronie. Zakje poeder-champignonsoep in de pan, koken, pasta erbij. En als het bijna klaar is, gekookte worst en kaas erdoorheen. Gatverbah wat lekker viesquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ja die heb ik ook gegeten want leek me heel lekker. gatver, niet dus ! bleegh
Klinkt als iets wat kinderen fantastisch vindenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook een lekker vies recept voor macaronie. Zakje poeder-champignonsoep in de pan, koken, pasta erbij. En als het bijna klaar is, gekookte worst en kaas erdoorheen. Gatverbah wat lekker vies
poeder.. dat gewone zakje met rode kruiden? en dat in combi met champignonsoep?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook een lekker vies recept voor macaronie. Zakje poeder-champignonsoep in de pan, koken, pasta erbij. En als het bijna klaar is, gekookte worst en kaas erdoorheen. Gatverbah wat lekker vies
Nee, je kookt je pasta in water met champignonsoep-poeder in plaats van water. Dus: zakje champignonsoep in plaats van zout.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:
poeder.. dat gewone zakje met rode kruiden? en dat in combi met champignonsoep?
oh nou eerlijk gezegd lijkt het me dan nog wel te doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, je kookt je pasta in water met champignonsoep-poeder in plaats van water. Dus: zakje champignonsoep in plaats van zout.
Heel goed meiske. en nu oogjes toequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ben overigens thuis, voelde me steeds minder lekker worden. dus ik lig en ga even slapen(en nee, ik heb niet de werktel bij me
)
Nicequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef DarkElf het volgende:
yeah uitgeverfd trouwens, de mr doet even de planken een laatste laagje geven (delegeren jeweets) even laten drogen, morgen deurtjes erin, knoppies erop en ben benieuwd wanneer die folie komt want dan is hij echt af maar voor nu ziet t er al bien uit.
idemquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef DarkElf het volgende:
toen ik op mezelf woonde (net) en niet kon koken vond ik gekookte doperwtjes (uit blik natuurlijk) met gekookte rijst en ragout lekker
Moest leren koken voordat ik op kamers mochtquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:13 schreef freecell het volgende:
[..]
idem
Ik heb echt helemaal moeten leren koken toen. Nog nooit gedaan.
TARA at alleen maar ravioli uit blik, pizza en patat tot hij mij leerde kennen
5 jaar lang!
Slaap lekker. Ja, ik heb avonddienst. 5 in totaal, nog 4 te gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je avonddienst vandaag Lein?
oh ik ga nu echt mn laptopje dichtklappen. werkse en studeerse nog iedereen
Los ik je af met de nachtdienstquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Slaap lekker. Ja, ik heb avonddienst. 5 in totaal, nog 4 te gaan.
Ik vond rijst met goulash uit blik lekker ooitquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef DarkElf het volgende:
toen ik op mezelf woonde (net) en niet kon koken vond ik gekookte doperwtjes (uit blik natuurlijk) met gekookte rijst en ragout lekker
ou... Mij moeder kan niet ruikenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moest leren koken voordat ik op kamers mocht
had wel eens gekookt maar t boeide me echt totaal niet! (was 19-20 toen).quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:13 schreef freecell het volgende:
[..]
idem
quote:TARA at alleen maar ravioli uit blik, pizza en patat tot hij mij leerde kennen
5 jaar lang!
Kijk dat vind ik nu een goedequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moest leren koken voordat ik op kamers mocht
Oh boy das echt niet gezond zo langquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:13 schreef freecell het volgende:
[..]
idem
TARA at alleen maar ravioli uit blik, pizza en patat tot hij mij leerde kennen
5 jaar lang!
gelukkig houden wij bij mij thuis allemaal van lekker eten dus dat is wel een goede leerschoolquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef freecell het volgende:
[..]
ou... Mij moeder kan niet ruiken
Du ze rook aangebrand niet en kon niks met kruiden en het was altijd veel te zout of te zuur want dat proefde ze wel
Wat een strafquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:18 schreef freecell het volgende:
Overigens is TARA toen eens naar de huisarts geweest voor zijn gewicht, die deed een bloedonderzoek en alle vitaminen ed zaten goed
Alleen B was wat laag, hij moest maar meer bier van hoge gisting drinken volgens de ha
annoying is datquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, en ik was vervolgens uitgeluld over het feit dat hij gezonder moest eten
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef freecell het volgende:
Best lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef DarkElf het volgende:
oeh en kon ook lof uit de oven met ham en kaas maken en lof uit de oven met bladerdeeg, kaas en kruidenkaas... jaja ik kon we 5 dingen koken toen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef freecell het volgende:
[..]
ultiem storendquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Pasta met hamblokjes en een blik tomaten is ook best te eten. En niet duur. Handje kruiden en een raspseltje kaas erbij en jum
das helemaal frustiequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:22 schreef freecell het volgende:
[..]
ultiem storend
EN toen verwees de dokter hem door naar een dietist, at hij 3 weken braaf en gezond volgens lijstje en viel 3 kg af
'ja, sorry hoor, ik mocht van u niet meer elke avond een zak chips'
gromik wil zijn lijf
Ja!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]en hoe krapper de portemonnee einde van de maand.. hoe vindingrijker het wordt
althans hier wel
Tripelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:18 schreef freecell het volgende:
Alleen B was wat laag, hij moest maar meer bier van hoge gisting drinken volgens de ha
Vind je? Ik heb een zwak voor haar muziek. Vind het meeste wel goed te pruimenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
God maakt wel kutmuziek in dat gevalEchte kwaliteit zal weer weer van de andere zijde komen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja!
En vervolgens wel wijn drinken
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja!
En vervolgens wel wijn drinken
Eens is met Anthraxx.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:26 schreef Anthraxx het volgende:
Vind je? Ik heb een zwak voor haar muziek. Vind het meeste wel goed te pruimen
Ik zou TARA wel eens een keer willen onderzoeken! Ik denk dat z'n darmen op de een of andere manier voedsel niet goed opnemen, en maar een gedeelte van de energie eruit wordt gehaald.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:22 schreef freecell het volgende:
[..]
ultiem storend
EN toen verwees de dokter hem door naar een dietist, at hij 3 weken braaf en gezond volgens lijstje en viel 3 kg af
'ja, sorry hoor, ik mocht van u niet meer elke avond een zak chips'
gromik wil zijn lijf
Ik vond eigenlijk alleen nummer 1 van haar eerste CD echt leuk, daarna werd het steeds minder. Beetje drammerig ofzo, weet niet precies wat me er in stoort.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb een zwak voor haar muziek. Vind het meeste wel goed te pruimen
Wat voor een gore fantasieën heb je nu weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou TARA wel eens een keer willen onderzoeken!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Met aaaaaal die mannen daar ben ik naar bed geweest.![]()
![]()
Nopequote:Nu maar hopen dat we hetzelfde gebouw bedoelen.
Nou, waarschijnlijk ligt de oorzaak gewoon in zijn bindweefselaandoeningquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou TARA wel eens een keer willen onderzoeken! Ik denk dat z'n darmen op de een of andere manier voedsel niet goed opnemen, en maar een gedeelte van de energie eruit wordt gehaald.
Heeft TARA ook vitaminegebrek?
Adem in. Adem uit. Hang op. Neem een borrel. En laat Los het lekker opknappen, het zijn zíjn oudersquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
AAAAAAAAAAARGHHHHH mijn schoonouders![]()
Soms word ik zo gek van die mensen!
Maak je wel ff foto als-ie klaar is?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:39 schreef DarkElf het volgende:
plakfolie kwam net binnen, en is leukdus morgen eens prutsen.
Wat Lein zegtquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Adem in. Adem uit. Hang op. Neem een borrel. En laat Los het lekker opknappen, het zijn zíjn ouders
tuurlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maak je wel ff foto als-ie klaar is?
Nog 3 uur en dan is het weekendquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk ligt de oorzaak gewoon in zijn bindweefselaandoeningHij kan vet gewoon niet onderhuids opslaan
Vitaminen is allemaal ok
En met je eigen ouders is het ook zwaar vaak, heb je niet gewoon iets tegen oude mensen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
AAAAAAAAAAARGHHHHH mijn schoonouders![]()
Soms word ik zo gek van die mensen!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm ik moet eigenlijk weg naar werk omdat er werkoverleg is. Maar ik heb er géén zin in
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoezo! Het is nooit te vroeg voor happy hour
Geen idee, maar als ik hem zo bekijk iig niet veelquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft hij dan wel visceraal vet?
lekker man, drank bij de lunchquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Mwjah...ik heb daar wel wat moeite mee eigenlijk
Pas einde van de middag of zo
Port
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Ga er vannacht of morgen op reageren
Stikquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
En met je eigen ouders is het ook zwaar vaak, heb je niet gewoon iets tegen oude mensen?
Als ik een vrije baaldag heb, wil ik wel eens stiekem ontbijten een slok limoncello. Om 11 uurquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
Mwjah...ik heb daar wel wat moeite mee eigenlijk
Pas einde van de middag of zo
Port
hé, sowieso annoying (wat nou eisen??) maar daar komen ze nu pas mee?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stik
Ze zijn bijna 40 jaar getrouwd, nu krijgen we een mail waarin ze min of meer eisen dat we speeches/stukjes ofzo gaan doen. Getver
Geloof ik, maar op de een of andere manier blokkeert mijn systeem datquote:
De A is van Afkeer, dat hebben we tegen deze opdrachtquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stik
Ze zijn bijna 40 jaar getrouwd, nu krijgen we een mail waarin ze min of meer eisen dat we speeches/stukjes ofzo gaan doen. Getver
iew!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stik
En dan nog echt zo'n rottige passive-aggressive mail ook hequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef DarkElf het volgende:
hé, sowieso annoying (wat nou eisen??) maar daar komen ze nu pas mee?
De B is van Balen, dat deden we dan ook flinkquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De A is van Afkeer, dat hebben we tegen deze opdracht
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stik
echt? gatverquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan nog echt zo'n rottige passive-aggressive mail ook he
Je zou ze van pure balorigheid inderdaad een ABC'tje gevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef TAV74 het volgende:
De A is van Afkeer, dat hebben we tegen deze opdracht
Echt? vertelquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geloof ik, maar op de een of andere manier blokkeert mijn systeem datSowieso, ik drink niet zoveel en zovaak
uitzonderingen daargelaten zoals bij een zekere whiskyproeverij
Of je gooit er een "dat is uit het leven gegrepen" in, dat zal ze lerenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je zou ze van pure balorigheid inderdaad een ABC'tje geven
oh afschuwelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of je gooit er een "dat is uit het leven gegrepen" in, dat zal ze leren
Ken ik niet, wat is dat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:48 schreef TAV74 het volgende:
Nog nooit opquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik een vrije baaldag heb, wil ik wel eens stiekem ontbijten een slok limoncello. Om 11 uur
oooh das zo lekker, zo jammer dat ik dat niet meer mag!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog nooit op![]()
Maar daar gaat een keer verandering in komen
Prijs jezelf gelukkigquote:
'dit fraaie levenslied'quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
C is van Chagrijnig: dat ben jij vaak, schoonmamaquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stik
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oooh das zo lekker, zo jammer dat ik dat niet meer mag!
N is van natte hond, daarnaar ruikt schoonpapa's baardquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef freecell het volgende:
De H is van harig, zoals je minaar ook is
De I is van idioot dat je man dat niet wis(t)
De J is van jong, dat ben je niet meer
De K is van klootzak, dit doen we nooit meer
De L is van Lullig, ben met je getrouwd
De M is van Maar... ik heb het altijd berouwd...
ik heb tot nu toe alleen wijn en port en bierquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Maar mag je het wel verwerkt in gerechten?
Werk ze Leinemeisquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Ga er vannacht of morgen op reageren
Komt goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe alleen wijn en port en biergebruikt in gerechten, die dan lang staan dus dan verdampt t allemaal... maar ik drink/gebruik geen sterke drank meer.
maar als jij iets wilt maken met sterke drank, gewoon doen!komen meer mensen hoor!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef DarkElf het volgende:
De D is van dronken, dus open die bar maar!
Hmm, ik wilde de D reserveren voor Dictator, maar deze heeft ook wel ietsquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef DarkElf het volgende:
De D is van dronken, dus open die bar maar!
Mijn reputatiequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
Komt goedEn anders eet / drinkt CF het allemaal wel op joh
![]()
Jaquote:
Ze moet ze zeker vaker bellen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En met je eigen ouders is het ook zwaar vaak, heb je niet gewoon iets tegen oude mensen?
Puh. Ik zorg wel dat ik aan de antibiotica ben of zwanger ofzo als ik bij je kom eten. Blijf jij lekker zitten met je drankquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
JaHeb je zelf netjes ingebracht en in stand gehouden
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Puh. Ik zorg wel dat ik aan de antibiotica ben of zwanger ofzo als ik bij je kom eten. Blijf jij lekker zitten met je drank
Ja, als je je punt maakt, moet je het goed doen, vind ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:08 schreef DarkElf het volgende:
zo radicaal
toch rammelende eierstokjes CF?
Zwanger?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Puh. Ik zorg wel dat ik aan de antibiotica ben of zwanger ofzo als ik bij je kom eten. Blijf jij lekker zitten met je drank
Ja das wel waarquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, als je je punt maakt, moet je het goed doen, vind ik
quote:Hou OUD in de gaten, de komende weken
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef freecell het volgende:
Ach kom, baby's lusten vast ook wel alcohol
Over buikfoto's gesproken: ik moet weer eens gaan pilatessen. Van al dat niet-eten wordt mijn buik wel plat, maar net iets te blubberig naar mijn zin.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zwanger?Cool
Mag ik de buikfoto's maken?
![]()
En het drankprobleem lost zich vanzelf wel een keer opGewoon meer meets organiseren
Niks mis met 2 piem0lsquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
tis niet alsof je er 3 armen of 2 piemels van krijgt toch?
Ik heb een keer gedaan maar ik ben nooit 100% tevreden geweest met die foto's. Het is zo moeilijk om er iets origineels mee te doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:12 schreef freecell het volgende:
Hey P, doe jij dat? Buikfoto's maken?
Ik vind dat altijd zo gaaf!
Wij kwamen niet verder dan.... *even zoekt*
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:17 schreef DarkElf het volgende:
als je googled op blubber krijg je oa dit *grin
Ja, goed punt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een keer gedaan maar ik ben nooit 100% tevreden geweest met die foto's. Het is zo moeilijk om er iets origineels mee te doenPlus dat ik altijd een beetje zenuwachtig word van halfnaakte dames
Jeetjequote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hou OUD in de gaten, de komende weken
Wil jij nou CF vergelijken met die zeehond?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:17 schreef DarkElf het volgende:
als je googled op blubber krijg je oa dit *grin
Ik probeer een originele fotograaf te zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:18 schreef freecell het volgende:
Ja, goed punt!
EN buikfoto's hoeven niet origineel
Blijkbaar was zij wel tevredenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JeetjeWat een pens
Die Tara dan he
![]()
![]()
![]()
Ik heb wat foto's gemaakt van Saffier (vermoedelijk bekend bij jou?) toen ze in verwachting wasWat ik al zei: niet helemaal tevreden
Maar ze heeft wel een van de foto's gebruikt op het geboortekaartje
over 10 jaar zal ik er eens aan denkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en wanneer kunnen we jou en jedaar vinden?
DH echt de hele dag aan het lurken in OUDquote:
Wonen jullie eigenlijk samen, DH?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:20 schreef DarkElf het volgende:
en wanneer kunnen we jou en jedaar vinden?
jij ja , maar wanneer t vrouwtje wil weet je nog niet, en dan ben je mooi de sjaakquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
over 10 jaar zal ik er eens aan denken
Hallooooo!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat een heerlijk weer hierEn ik ben dol op schilderen (maar niet in een trapgat), mac and cheese is lekker (maar niet uit een pak) en ik doe niet aan buikfoto's. Hooooooi!
He getquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef ColdFeet het volgende:
En dan nog echt zo'n rottige passive-aggressive mail ook he
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij ja , maar wanneer t vrouwtje wil weet je nog niet, en dan ben je mooi de sjaak
In heel Nederland dusquote:
Revolutionaire tactiek. Ga ik op volgende verjaardagen ook toepassen denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:36 schreef Isabeau het volgende:
lol! Geld gaan eisen van mensen omdat bepaalde onderdelen op je bruiloft zo duur waren![]()
En dan niet in zien dat dat héél erg not done is!
Het zou mij aan Yolante-aspiraties doen denken, dus eh: nee bedankt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens, waren die duiven van adel ofzo? Bij mijn weten kost zoiets max een euro of 100?
Zelf vind ik het echt vreselijk truttig en ik zou als de dood zijn dat er eentje op je jurk poept
Ze waren getraind niet op jurken te poepen denk ik, daar betaal je nu eenmaal wat meer voorquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens, waren die duiven van adel ofzo? Bij mijn weten kost zoiets max een euro of 100?
Zelf vind ik het echt vreselijk truttig en ik zou als de dood zijn dat er eentje op je jurk poept
een hoop mensen zouden productiever zijn zonder fok denk ik wel eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet over 20 minuten 130 pagina's gelezen hebbenBen al bij 11
Gaat niet goed he
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Zeven stuks voor 100 euro Anthraxx. Je familie licht je dus ook nog eens schaamteloos op!
Gelukkig hebben wij niet betaaldquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Zeven stuks voor 100 euro Anthraxx. Je familie licht je dus ook nog eens schaamteloos op!
Oh, graagquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef DarkElf het volgende:
ik kan ook nog wel wat van die schaamteloze familieverhalen ophangen hier maar dat doe ik toch maar niet
Yep, die site heeft een bepaalde classy look die ik verwacht bij mensen die duiven op hun bruiloft willen. Heerlijk toch weer, van die kloppende stereotypen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
1995 belde, ze wilden hun website terug.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, die site heeft een bepaalde classy look die ik verwacht bij mensen die duiven op hun bruiloft willen. Heerlijk toch weer, van die kloppende stereotypen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een hoop mensen zouden productiever zijn zonder fok denk ik wel eens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door DarkElf op 20-01-2011 14:55:56 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik zag hem alquote:
Staat niet in de ouwe, uitgescheurde? Of scheurde die uit omdat de maat niet meer klopte?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:52 schreef minilot het volgende:
Enige spijkerbroek zojuist kapot gescheurd tijdens het uitmesten van mijn rommelhok.![]()
Moet ik er voor een nieuwe weer achter zien te komen wat mijn jeanmaat nou ook alweer is!
Ik heb er ook eentje van mijn 1e huwelijk, maar laat maar ffquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef DarkElf het volgende:
ik kan ook nog wel wat van die schaamteloze familieverhalen ophangen hier maar dat doe ik toch maar niet
ah toe, ik heb er ook 1 gedeeld, doe t in de spoiler!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje van mijn 1e huwelijk, maar laat maar ff
ER STAAN HIER 2 DEUREN OPEN T/O MIJN BALIE![]()
de docs doen het express
Wie bedoel je daar nou weer mee golfer!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat niet in de ouwe, uitgescheurde? Of scheurde die uit omdat de maat niet meer klopte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met de sfeer hier toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:00 schreef Duderella het volgende:
De sfeer hier in de SC is echt niet best hè?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:01 schreef Bluezz het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik had het niet over jouw ouwe scheur, hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:00 schreef Duderella het volgende:
Wie bedoel je daar nou weer mee golfer!![]()
De sfeer hier in de SC is echt niet best hè?
De deuren naar de spreekkamers he, dan zien we door de dichte ramen de buitenlucht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:58 schreef Duderella het volgende:
Families... wonderlijk fenomeen hae?
Bluezz, wat zalig, de deuren open. Hier heb ik boven op het balkon de klapdeuren ook openstaan. Lente in de slaapkamer!![]()
(In plaats van hot steamy summer normaliter he, dat snappen jullie wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |