Ik ben later ingestapt, niets van een blessure te merken hoor. En hij gaat vrij soepel van links naar rechts en van voor naar achter ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:58 schreef ESLiRi het volgende:
Pff wat staat Haas lekker te spelen. Maar ik vrees toch dat ie het eind van de wedstrijd niet gaat halen met die enkel.
Dit tennis anderhalf uurtje volhouden en je bent erquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:57 schreef Tim86 het volgende:
Tennis van een andere planeet so far van Haase...ongelooflijk, maar dit kan hij nooit volhouden
Als hij zo doorgaat is het natuurlijk zo over, maar dat zie ik inderdaad niet gebeuren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:58 schreef ESLiRi het volgende:
Pff wat staat Haas lekker te spelen. Maar ik vrees toch dat ie het eind van de wedstrijd niet gaat halen met die enkel.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:59 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dit tennis anderhalf uurtje volhouden en je bent er.
Met een oranje bril kijken is mooi, maar Haase heeft nog nooit een ATP toernooi gewonnen, uberhaupt nog nooit een ATP-finale geloof ik, en hij heeft nog nooit daadwerkelijk top-50 gestaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 03:06 schreef rooneyelst het volgende:
zo mooi dat ze het telkens hebben over het feit dat hij onbekend is in het circuit..kerel heeft afgelopen wimbledon een 5 setter gespeeld tegen nadal!!
Commentator had het over zn beste resultaat tot nu toe:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 03:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Met een oranje bril kijken is mooi, maar Haase heeft nog nooit een ATP toernooi gewonnen, uberhaupt nog nooit een ATP-finale geloof ik, en hij heeft nog nooit daadwerkelijk top-50 gestaan.
Wij weten dat ie kan tennissen, daar komt de rest van de wereld nu ook stukje bij beetje achter ...
Tuurlijk, maar als commentator weet je dat soort dingen wel als je zo'n wedstrijd verslag geeft. Wij zijn ook Petzschners vijfsetter niet vergeten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 03:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Met een oranje bril kijken is mooi, maar Haase heeft nog nooit een ATP toernooi gewonnen, uberhaupt nog nooit een ATP-finale geloof ik, en hij heeft nog nooit daadwerkelijk top-50 gestaan.
Wij weten dat ie kan tennissen, daar komt de rest van de wereld nu ook stukje bij beetje achter ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |