Ah. Alle stukjes-tikkers die ik ken zijn zzp-er ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef Ringo het volgende:
En een overtuigd loonslaaf. Maar dat moet nog blijcken.
Het burgerlijke leven is stiekem het hoogste goed!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef Ringo het volgende:
Ik ben daar veels te lui en ongedisciplineerd voor. Men moet mij in een kantoorstoel dumpen en keihard aan het werk zetten op straffe van een geregeld maandelijks inkomen.
Oh, wacht, dit zegt me iets. Die heren waren te gast bij DWDD. Waar ze zich totaal belachelijk maakten. Ze zouden zo de loge inkunnen bij de Muppet Show. Zou het niet gepresenteerd gaan worden door Joost 'De Bril' Eerdmans?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Van 7:30 tot 9:00 op Nederland 1. Een braaf en degelijk ochtendprogramma van onze Wakkere Omroep. Sinds ze een roedel vaste co-presentatoren in dienst hebben die de host mogen bijpraten over actuele kwesties, heeft het allemaal nét iets meer inhoud gekregen en wordt het Telegraaf-toontje tenminste duidelijk. Arend-Jan Boekestijn, Eric Nordholt, Thomas Lepeltak, Willem Vermeend, en mis ik nu iemand? Hun commentaar op de wereld is geënt op de gewone man maar vaak ook wel heel aardig genuanceerd. Zeker geen show (volgens mij) die de linkse medemens doldriest een steen naar de teevee doet werpen. (Deed die dat maar, deed iedereen dat maar es.)
Nee, dat is Nieuwsuur. In dat programma liet De Gevreesde Bril zich overigens al in een van de eerste uitzendingen inpakken (met een roze strikje) door PvdA-coryfee Diederik 'De Kale Krullenbol' Samsom. Oók heel aardig om te zien. Falende patsers op teevee, altijd +1.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, wacht, dit zegt me iets. Die heren waren te gast bij DWDD. Waar ze zich totaal belachelijk maakten. Ze zouden zo de loge inkunnen bij de Muppet Show. Zou het niet gepresenteerd gaan worden door Joost 'De Bril' Eerdmans?
Vrij bijzonder ook wel dat alles wat jij meenam toen je naar Groningen verhuisde in een vrij kleine personenauto paste.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:13 schreef DO2 het volgende:
Ik pleur ook 't liefst zo veel mogelijk weg.
Allereerst is het uw naam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is dit de slowchat? Ik heb een vraag waar ik geen topic voor wil openen.
Ik had net een klant aan de lijn. De man die hij wou spreken is niet aanwezig dus vroeg hij mij een notitie te maken. Nou had ik, uiteraard, niet naar zijn naam geluisterd. Dus ik vroeg hem:"Wat was u naam?"
Waarop een collega mij erop attenteerde dat het nog steeds zijn naam is. Is dit nou echt incorrect taalgebruik? Ik weet heus wel dat zijn naam niet verandert is tijdens het telefoongesprek, maar ik gebruik verleden tijd omdat hij de naam al gegeven had.
Of je laat 'ook alweer' weg, alsof de naam eigenlijk nooit genoemd is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef Thisbe het volgende:
Of je zegt: 'Met wie heb ik ook alweer gesproken?'
Dan is het extra duidelijk dat je niet geluisterd hebt naar de naam, hem niet verstaan hebt, of hem meteen alweer vergeten bent.
Dan had hij me wel uit mijn leiden verlost.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:26 schreef beeer het volgende:
Sorry zeggen is een teken van zwakte. Het valt me nog mee dat ie niet rechtstreeks naar je kantoor is gereden om je schedel met een grote hamer kapot te slaan
Gebeurd daar nou eigenlijk nog iets, in Leiden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan had hij me wel uit mijn leiden verlost.
Zwakte tonen is mijn sterkste punt.
Je toont in ieder geval je kwetsbaarheid, hier in TTK.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan had hij me wel uit mijn leiden verlost.
Zwakte tonen is mijn sterkste punt.
Hij is hier wel aan het juiste adres voor professionele hulp.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Je toont in ieder geval je kwetsbaarheid, hier in TTK.
quote:Dag Karrel_Laaglawaai,
via onderstaande link zouden alle foto's van Hamma beschikbaar moeten zijn. Deze link heb ik 11 januari ook al naar Harry doorgezet en zou bij jouw bekend moeten zijn.
Soms is samenzijn met gelijken de beste vorm van therapiequote:Op donderdag 20 januari 2011 15:49 schreef DaMart het volgende:
Hij is hier wel aan het juiste adres voor professionele hulp.
quote:
Driewerf neen, daarom wil ik eruit verlost worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef Spektor het volgende:
[..]
Gebeurd daar nou eigenlijk nog iets, in Leiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |