Jij wil dus dat een harde glazen plaat op een bepaald punt gaat trillen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:27 schreef vlam12 het volgende:
[..]
Dan weet ik waar ik mijn vinger leg, nu moet ik de hele tiijd naar de toetsenbord kijken.
Veel HTC-telefoons (Hero en Desire in ieder geval) hebben ook een resistief scherm en een korte trilling bij het registreren van een toetsaanraking tijdens het typen. Ik vind het zelf wel handig nu ik eraan gewend ben.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:15 schreef Dutchguy het volgende:
Haptic feedback.
Vraag me af of het kan met een capacitive screen. Met een resistief scherm wel in ieder geval.
Het zit ook op mijn Nokia. Persoonlijk vind ik het niet zoveel toevoegen en ik heb het altijd uit staan. Het is wel zo dat je als je het aan hebt staan je min of meer het gevoel hebt dat je een fysieke button indrukt als je bijvoorbeeld aan het typen bent door die feedback van het scherm. In die zin kan het idd. wat toevoegen voor sommigen.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:42 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Veel HTC-telefoons (Hero en Desire in ieder geval) hebben ook een resistief scherm en een korte trilling bij het registreren van een toetsaanraking tijdens het typen. Ik vind het zelf wel handig nu ik eraan gewend ben.
Maar goed, een telefoon is natuurlijk geen iPad, qua omvang/gewicht enzo.
Resistief is nu zo goed dat het bijna capacitive is bij sommige toestellen.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:55 schreef n8n het volgende:
Kneiterirritant juist, vooral dat het hoe dan ook betekend dat je een falend (resistief) touchscreen hebt
Ook met een touchscreen zonder feedback is blind typen goed mogelijkquote:Op zondag 13 februari 2011 00:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Resistief is nu zo goed dat het bijna capacitive is bij sommige toestellen.
Maar haptic feedback kan volgens mij ook bij capacitive schermen.
blijft leuk die "live" editquote:Op zondag 13 februari 2011 01:02 schreef n8n het volgende:
[..]
Ook met een touchscreen zonder feedback is blind typen goed mogelijk
Ben 'm alweer vergetenquote:
Hero en Desire hebben gewoon een capacitief scherm hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:55 schreef n8n het volgende:
Kneiterirritant juist, vooral dat het hoe dan ook betekend dat je een falend (resistief) touchscreen hebt
iTunes --> Bestand --> Bestand aan bibliotheek toevoegen. Even syncen en klaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Young_David het volgende:
Ik kan niet echt een goede manier vinden om video's van m'n pc naar de ipad te sturen. Iemand tips?
Ik heb nog nooit problemen gehad met Handbrake.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:05 schreef miek221 het volgende:
Ik heb geprobeerd via handbrake een film te converteren, maar daarna is mn laptop gecrasht. Of het daaraan lag is niet helemaal duidelijk, wel moest hij opnieuw geinstalleerd worden. Van Vista naar 7 gegaan. Nu durf ik niet zo goed weer te converteren via handbrake. Of ligt het crashen niet zozeer aan handbrake, alswel aan de laptop zelf?
Met bovengenoemde player, cinexplayer (te vinden in de appstore?) zou ik dus wel avi moeten kunnen afspelen?
Cinexplayer speelt inderdaad avi filmpjes af.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:05 schreef miek221 het volgende:
Ik heb geprobeerd via handbrake een film te converteren, maar daarna is mn laptop gecrasht. Of het daaraan lag is niet helemaal duidelijk, wel moest hij opnieuw geinstalleerd worden. Van Vista naar 7 gegaan. Nu durf ik niet zo goed weer te converteren via handbrake. Of ligt het crashen niet zozeer aan handbrake, alswel aan de laptop zelf?
Met bovengenoemde player, cinexplayer (te vinden in de appstore?) zou ik dus wel avi moeten kunnen afspelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |