je kunt niet alle op google afschuiven.quote:Dvd's op ipad
1 tip = Handbrake
Ik heb het idee dat ik het nooit vol krijgquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is zover: na een half jaar zit de 16GB vol. Heeft nog best lang geduurd. Maar eens begonnen met wat overbodige films en apps eraf te halen.
Ik heb het alleen op Fok, maar dan ook wel bij haast iedere klik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef Turalyon het volgende:
Soms tijdens het browsen op t internet dan 'crasht' mijn ipad, dan sluit hij internet uit zichzelf af en komt hij naar het beginscherm. Ik heb dit ook met youtube soms, tijdens een filmpje sluit hij zichzelf opeens af. De laatste tijd gebeurt dit steeds vaker, heeft iemand dit ook? Hoe kan je dit verhelpen?
Ik had die 16 gig zo vol, vooral series nemen aardig wat ruimte in beslag. Gelukkig kan ik de iPad gewoon regelmatig aan de computer hangen om afleveringen te wisselen anders had ik echt voor een ipad met meer geheugen moeten kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik het nooit vol krijg
Dat is wel zo ja. Maar ik heb er geen series o.i.d. opquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik had die 16 gig zo vol, vooral series nemen aardig wat ruimte in beslag. Gelukkig kan ik de iPad gewoon regelmatig aan de computer hangen om afleveringen te wisselen anders had ik echt voor een ipad met meer geheugen moeten kijken.
Bij fok is het helemaal erg sinds die nieuwe mobiele lay-out. Nadat ik een topic open crasht hij 50% kans.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb het alleen op Fok, maar dan ook wel bij haast iedere klik.
Ik heb niet eens multitasking johquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef Thomashorst het volgende:
Misschien te veel tabs/schermen openstaan? Daardoor heb ik het eens gehad (met icabmobile)
Precies ja, dat heb ik ook. Bij andere websites gek genoeg totaal niet. Ofja, zeeer sporadisch dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Bij fok is het helemaal erg sinds die nieuwe mobiele lay-out. Nadat ik een topic open crasht hij 50% kans.
Volgens mij alleen US.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:40 schreef Young_David het volgende:
Ik kan de Daily niet vinden in de appstore? regiolock?
Gebruik de zelfde instellingen ( zijn ook standaart volgens mij)quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:19 schreef athlonkmf het volgende:
Als jullie icab gebruiken, wat voor instellingen heb je dan voor memory management? Daar kan je ook mee spelen hè, crashen gebeurt bij mij tegenwoordig bijna nooit.
Memory settings zitten in de settings (van de iPad, dus de echte settings) en dan icab, helemaal onderaan. Ik kies er dan voor dat bij critical memory er tabs worden "gesloten" (worden niet echt gesloten, alleen het geheugen daarvoor wordt vrijgemaakt)
Tof ding.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.engadget.com/2011/02/09/the-hp-touchpad/
iPad-'killer' van HP..
http://www.palm.com/us/products/pads/touchpad/index.html
Hang er vanaf hoe makkelijk het te porten is. Aangezien iOS gebruikers eerder en meer betalen voor hun apps is dat nog het platform waarop alles ontwikkeld wordt om het vervolgens te porten naar de rest. Als het niet moeilijk te porten is, is er niets wat ze in de weg staat om het ook uit te brengen op WebOS.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:46 schreef Young_David het volgende:
Leuk al die stats naast elkaar. Maar uiteindelijk gaat het er toch om wat je er allemaal mee kan, en dat heeft dan weer te maken met de beschikbaarheid van apps. En ik denk niet dat ontwikkelaars er op zitten te wachten om naast iOS en Android nóg een OS te ondersteunen.
Niet om gelijk de concurrentie weer af te doen als zijnde niks maar ik hebquote:
Gaaf! Jij weet dus al wat de specificaties van de nieuwe iPad zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:35 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Niet om gelijk de concurrentie weer af te doen als zijnde niks maar ik heb
het gevoel dat zij allemaal nog steeds achter de feiten aanlopen aangezien
al die specificaties waar zij nu mee aankomen straks weer achterhaalt zijn
met de release van de nieuwe iPad.
flauwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Gaaf! Jij weet dus al wat de specificaties van de nieuwe iPad zijn?
Deel die eens met ons..
Omdat je naar het begin van een (nieuwe) regel 'turned'. Enter betekenden invoeren/binnengaan, waar die toets niet voor gemaakt is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb vandaag een IPad voor mijn verjaar dag gekregen! Ik heb alleen een paar vraagjes.
Waarom heet de enter toets, return ?
Nietquote:Hoe stel ik in dat een toets van de toetsenbord trilt, als ik hem aanraak .
Kan nietquote:Als ik mijn wachtwoord ergens intypt, dan verschijnt heel even de letter die ik heb ingetypt, dat wil ik graag uitschakelen.
Terugkeert dus, to return.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:30 schreef n8n het volgende:
[..]
Omdat je naar het begin van een (nieuwe) regel 'turned'. Enter betekenden invoeren/binnengaan, waar die toets niet voor gemaakt is.
Tuurlijk wel. Gewoon op de editknop drukken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:48 schreef vlam12 het volgende:
En een post edit-en kan zeker ook niet bij de iPad ?
Dan weet ik waar ik mijn vinger leg, nu moet ik de hele tiijd naar de toetsenbord kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Young_David het volgende:
Waarom wil je dat een toets trilt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |