je kunt niet alle op google afschuiven.quote:Dvd's op ipad
1 tip = Handbrake
Ik heb het idee dat ik het nooit vol krijgquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is zover: na een half jaar zit de 16GB vol. Heeft nog best lang geduurd. Maar eens begonnen met wat overbodige films en apps eraf te halen.
Ik heb het alleen op Fok, maar dan ook wel bij haast iedere klik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef Turalyon het volgende:
Soms tijdens het browsen op t internet dan 'crasht' mijn ipad, dan sluit hij internet uit zichzelf af en komt hij naar het beginscherm. Ik heb dit ook met youtube soms, tijdens een filmpje sluit hij zichzelf opeens af. De laatste tijd gebeurt dit steeds vaker, heeft iemand dit ook? Hoe kan je dit verhelpen?
Ik had die 16 gig zo vol, vooral series nemen aardig wat ruimte in beslag. Gelukkig kan ik de iPad gewoon regelmatig aan de computer hangen om afleveringen te wisselen anders had ik echt voor een ipad met meer geheugen moeten kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik het nooit vol krijg
Dat is wel zo ja. Maar ik heb er geen series o.i.d. opquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik had die 16 gig zo vol, vooral series nemen aardig wat ruimte in beslag. Gelukkig kan ik de iPad gewoon regelmatig aan de computer hangen om afleveringen te wisselen anders had ik echt voor een ipad met meer geheugen moeten kijken.
Bij fok is het helemaal erg sinds die nieuwe mobiele lay-out. Nadat ik een topic open crasht hij 50% kans.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb het alleen op Fok, maar dan ook wel bij haast iedere klik.
Ik heb niet eens multitasking johquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef Thomashorst het volgende:
Misschien te veel tabs/schermen openstaan? Daardoor heb ik het eens gehad (met icabmobile)
Precies ja, dat heb ik ook. Bij andere websites gek genoeg totaal niet. Ofja, zeeer sporadisch dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Bij fok is het helemaal erg sinds die nieuwe mobiele lay-out. Nadat ik een topic open crasht hij 50% kans.
Volgens mij alleen US.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:40 schreef Young_David het volgende:
Ik kan de Daily niet vinden in de appstore? regiolock?
Gebruik de zelfde instellingen ( zijn ook standaart volgens mij)quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:19 schreef athlonkmf het volgende:
Als jullie icab gebruiken, wat voor instellingen heb je dan voor memory management? Daar kan je ook mee spelen hè, crashen gebeurt bij mij tegenwoordig bijna nooit.
Memory settings zitten in de settings (van de iPad, dus de echte settings) en dan icab, helemaal onderaan. Ik kies er dan voor dat bij critical memory er tabs worden "gesloten" (worden niet echt gesloten, alleen het geheugen daarvoor wordt vrijgemaakt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |