abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92118236
Dvd's op ipad

1 tip = Handbrake
  maandag 31 januari 2011 @ 14:15:48 #52
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_92121842
In aanvulling op mijn vorige vraag: iWork Pages lijkt niet de juiste word processor te zijn die ik zoek. Ik zoek simpele functionaliteit mbt. typen en plaatjes invoegen, verder niets. Gewoon hele simpele documenten. De spellchecker moet Nederlands Duits en Engels kunnen herkennen en verbeteren en ideaal gezien moet het ook powerpoints kunnen weergeven.

Ik lees over Pages dat het goed genoeg werkt maar een matige spellcheck heeft en geen powerpoint. Documents to Go schijnt zeer matig te werken opzich, lees ik in de reviews. Iemand ervaring daarmee?
Office2HD mist ook powerpoint en zo te zien ook spellcheck. Weet iemand daar meer van?

Verder vraag ik natuurlijk of iemand een ander pakket kent wat heeft dat ik zoek voor de ipad. Prijs is niet zo belangrijk, het moet goed werken en makkelijk in de bediening zijn.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_92122404
Nu in de app-store: de Tegenlicht TouchDoc voor op je iPad. De documentaire Money & Speed; Inside the Black Box is... http://fb.me/SkgaMsP6
pi_92124199
quote:
Dvd's op ipad

1 tip = Handbrake
je kunt niet alle op google afschuiven.
ik was gewoon benieuwd naar ervaringen, tot hoever je een film kan verkleinen enzo
  maandag 31 januari 2011 @ 16:32:30 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92127564
Mmm ... Mijn iPad loopt vast in iTunes. Kreeg eerst een melding dat synchen was mislukt vanwege een fout en nu hangt ie al tijden op stap 1 van 5 (reservekopie maken) in synchroniseren.
Iemand een suggestie wat wijsheid is: wachten of proberen te herstellen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_92187312
Soms tijdens het browsen op t internet dan 'crasht' mijn ipad, dan sluit hij internet uit zichzelf af en komt hij naar het beginscherm. Ik heb dit ook met youtube soms, tijdens een filmpje sluit hij zichzelf opeens af. De laatste tijd gebeurt dit steeds vaker, heeft iemand dit ook? Hoe kan je dit verhelpen?
pi_92188332
Het is zover: na een half jaar zit de 16GB vol. Heeft nog best lang geduurd. Maar eens begonnen met wat overbodige films en apps eraf te halen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_92188416
Misschien te veel tabs/schermen openstaan? Daardoor heb ik het eens gehad (met icabmobile)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:06:33 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92189393
Ben hem nu toch maar aan het herstellen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_92210732
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is zover: na een half jaar zit de 16GB vol. Heeft nog best lang geduurd. Maar eens begonnen met wat overbodige films en apps eraf te halen.
Ik heb het idee dat ik het nooit vol krijg :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:41:11 #61
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_92211208
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef Turalyon het volgende:
Soms tijdens het browsen op t internet dan 'crasht' mijn ipad, dan sluit hij internet uit zichzelf af en komt hij naar het beginscherm. Ik heb dit ook met youtube soms, tijdens een filmpje sluit hij zichzelf opeens af. De laatste tijd gebeurt dit steeds vaker, heeft iemand dit ook? Hoe kan je dit verhelpen?
Ik heb het alleen op Fok, maar dan ook wel bij haast iedere klik.
pi_92212783
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 09:17 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ik het nooit vol krijg :P
Ik had die 16 gig zo vol, vooral series nemen aardig wat ruimte in beslag. Gelukkig kan ik de iPad gewoon regelmatig aan de computer hangen om afleveringen te wisselen anders had ik echt voor een ipad met meer geheugen moeten kijken.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_92213343
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:38 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Ik had die 16 gig zo vol, vooral series nemen aardig wat ruimte in beslag. Gelukkig kan ik de iPad gewoon regelmatig aan de computer hangen om afleveringen te wisselen anders had ik echt voor een ipad met meer geheugen moeten kijken.
Dat is wel zo ja. Maar ik heb er geen series o.i.d. op
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_92216236
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:41 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik heb het alleen op Fok, maar dan ook wel bij haast iedere klik.
Bij fok is het helemaal erg sinds die nieuwe mobiele lay-out. Nadat ik een topic open crasht hij 50% kans.
pi_92216255
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef Thomashorst het volgende:
Misschien te veel tabs/schermen openstaan? Daardoor heb ik het eens gehad (met icabmobile)
Ik heb niet eens multitasking joh :P
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:17:34 #66
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_92216284
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef Turalyon het volgende:

[..]

Bij fok is het helemaal erg sinds die nieuwe mobiele lay-out. Nadat ik een topic open crasht hij 50% kans.
Precies ja, dat heb ik ook. Bij andere websites gek genoeg totaal niet. Ofja, zeeer sporadisch dan.
pi_92218779
Als jullie icab gebruiken, wat voor instellingen heb je dan voor memory management? Daar kan je ook mee spelen hè, crashen gebeurt bij mij tegenwoordig bijna nooit.

Memory settings zitten in de settings (van de iPad, dus de echte settings) en dan icab, helemaal onderaan. Ik kies er dan voor dat bij critical memory er tabs worden "gesloten" (worden niet echt gesloten, alleen het geheugen daarvoor wordt vrijgemaakt)
pi_92235188

Moest nieuwe voorwaarden accepteren toen ik net The Daily wilde downloaden. Is het dan eindelijk mogelijk voor kranten en magazines om abo's via app store aan te bieden? Ben benieuwd. Vooral naar de prijzen...
pi_92236142
Ik kan de Daily niet vinden in de appstore? regiolock?
pi_92236182
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:40 schreef Young_David het volgende:
Ik kan de Daily niet vinden in de appstore? regiolock?
Volgens mij alleen US.
pi_92236285
One-Click Subscriptions Come To the iPad - http://goo.gl/4787j
pi_92236461
The Daily ziet er gaaf uit :). Hopelijk inspireert het andere nieuws/magazine-apps.
pi_92243970
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 13:19 schreef athlonkmf het volgende:
Als jullie icab gebruiken, wat voor instellingen heb je dan voor memory management? Daar kan je ook mee spelen hè, crashen gebeurt bij mij tegenwoordig bijna nooit.

Memory settings zitten in de settings (van de iPad, dus de echte settings) en dan icab, helemaal onderaan. Ik kies er dan voor dat bij critical memory er tabs worden "gesloten" (worden niet echt gesloten, alleen het geheugen daarvoor wordt vrijgemaakt)
Gebruik de zelfde instellingen ( zijn ook standaart volgens mij)
pi_92248581
Hoe je The Daily kan downloaden vanuit Nederland:

http://thenextweb.com/med(...)y-outside-of-the-us/
pi_92249886
repost warning:

De foto's en opmaak zien er zoals verwacht super uit op de ipad. Ook wel speciaal dat je van binnen de app een link kan sturen van het artikel zodat iemand anders het kan lezen online. Maar dan zonder de plaatjes.

Voorbeeld:
Artikellink zoals verstuurd wordt: http://bit.ly/hHbWRE

En hoe het op de ipad uit ziet:

Het heeft hier en daar zeker nog wat optimalisaties nodig, maar het ziet er leuk uit. En 99ct per week (oftewel 0,79 eurocent) is heel wat beter dan de magapps.

Edit: oh, verborgen features. In landscape zie je foto's behorend bij het artikel, portrait lees je het artikel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')