abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 20:53:47 #51
45833 crew  Fogel
pi_91630555
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Hik het volgende:
Incantrix: over vliegen met een kleintje: het hangt natuurlijk van jezelf en je kind af, maar het is me 1000% meegevallen. Neve was 8 weken toen en heeft gewoon geslapen. Je moet maar zo denken: in de auto is er een aan het rijden en zit je "vast". In het vliegtuig kun je samen met je kind(eren) bezig zijn en kun je ook nog eens op en neer lopen.
Vliegen met kinderen is inderdaad geen probleem, ik weet al niet eens meer hoevaak ik met mijn kinderen in een vliegtuig heb gezeten. Maar misschien dat het anders is voor ouders die zelf niet gewend zijn aan veel reizen? Hik en ik vliegen beiden nogal eens voor het werk, dus we kennen de klappen van de zweep
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_91636207
Helaas voor ons even geen zomervakantie, eerst maar eens bevallen enzo. Wel gaan we nog een weekje naar Port Greve eind januari. En ik hoop echt dat we in het najaar nog even naar de zon kunnen, ik vind vliegen met een uk geen probleem en ik ben zo'n iemand die echt zon nodig heeft om de winter door te komen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 21 januari 2011 @ 08:06:55 #53
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91647015
Mefke, hoe ver ben je? Ik ben met 5 maanden nog naar Cuba geweest en dat was echt een geweldig goed idee. Lekker in de warmte, nog even samen en voor mijn vriend ook de mogelijkheid om even van heel dichtbij de buik mee te maken. Plus, men was daar nog veel leuker over zwanger zijn dan hier.
Natuurlijk hangt het er vanaf hoe je je voelt en waar je van houdt, maar ik zou het zo aanraden.

Ok, maar dit is dus Op vakantie met aanstaande kinderen. :+
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_91649949
Wij hadden nog een kleine citytrip gepland als ik juist 6 maand ver ben, maar nu heb ik geen idee of die nog kan doorgaan aangezien ik voorlopig moet rusten. Ik ben blij dat ik niet iets ver gepland heb, want da's nog minder leuk als je het moet annuleren! Geen idee of ik een reis naar Cuba zou durven boeken.
pi_91650173
Wat een verschillende ideeen allemaal.
Ik boek vanavond onze vakantie. Twee weken Zuid Frankrijk aan zee (bij Perpignan) in juni. Meiden zijn dan 4 jaar en 14 maanden. We rijden dan in 2 keer met een overnachting bij Clermont Ferrand. Dat is voor ons 850 km op dag 1 en dan nog zo'n 400 km op dag 2. En we zullen zien hoe het gaat achterin de auto. Oudste heeft geen problemen met auto rijden. Denk dat ik haar wel een mp3 speler ga geven, want 8 uur Mega Mindy liedjes is me toch te veel. Of misschien toch een dvd-ding achterin?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:43:51 #56
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91660173
Hai wasspeld, als je nog graag even weg wilt kun je natuurlijk ook kijken naar iets dat beter bij je conditie past. Met 8 maanden wilde ik zooo graag nog even de deur uit, maar ik was echt heel snel moe. We zijn toen een weekend naar Brussel geweest. De eerste nacht in een hotel in de stad, waar we een beetje op een terrasje hebben gezeten en lekker hebben gegeten. De tweede dag zijn we naar een hotel buiten de stad gegaan met een hele mooie spa, waar ik lekker heb gezwommen en ben gemasseerd. Het leek na afloop wel of ik een week was weggeweest! ^O^
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_91757089
Ja, nu bekeken was een vakantie ergens in de Ardennen ofzo veel beter geweest. Brussel is voor ons niet echt een idee, we werken er allebei, maar zo'n verwendag spreekt mij wel aan. Het zal van de dokter afhangen. Als hij vindt dat we weg kunnen, zal het natuurlijk heel rustig aan zijn. We zijn al regelmatig naar Parijs geweest, dus we willen vooral regelmatig iets gaan drinken, naar de mensen kijken, op een bankje zitten,... 't wordt niet de race om alle monumenten te zien.
Als de dokter oordeelt dat ik echt moet blijven rusten, zal ik waarschijnlijk nergens naartoe kunnen gaan.
pi_91824545
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 08:20 schreef Orea het volgende:
Nog 4,5 maand *O* dan gaan we heerlijk naar Turkije! Ben ook zo benieuwd hoe muppetje het met de vliegreis doet! Gewoon heerlijk 2 weken zon, zee, strand, luieren.. beetje tripjes maken O+ héérlijk!
Als je jonge kinderen hebt zou ik me wel goed laten voorlichten of je hotel/appartement wel kindvriendelijk is. ( geschikt voor kinderwagens enz )
Kinderen: 2 Dochters, Anja (6 jaar) en Linda (9 jaar)
Dol op: H&M Kids, V&D, Artis en Efteling.
  Moderator maandag 24 januari 2011 @ 22:32:15 #59
5428 crew  miss_sly
pi_91825073
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef Marloess020 het volgende:

[..]

Als je jonge kinderen hebt zou ik me wel goed laten voorlichten of je hotel/appartement wel kindvriendelijk is. ( geschikt voor kinderwagens enz )
Ik denk dat ze daar wel aan gedacht hebben.

Morgen even de reis doornemen met mijn ouders, en als die akkoord zijn, gaan we in mei idd naar het hotel waar we graag heen willen in Egypte *O* Vind het zo leuk, daar zijn we met Senna als buikbaby geweest en dat was eigenlijk de enige week van de zwangerschap dat ik me fijn heb gevoeld. En nu gaan we ons prinsesje (dat zei het personeel daar telkens, wijzend op mijn buik :D ) daar mee naartoe nemen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91826463
Heerlijk Miss en Orea!! Wij gaan waarschijnlijk morgen of vrijdag boeken! 10 dagen Turkije! Ik heb er nu al zin in!
pi_91827297
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daar wel aan gedacht hebben.

Morgen even de reis doornemen met mijn ouders, en als die akkoord zijn, gaan we in mei idd naar het hotel waar we graag heen willen in Egypte *O* Vind het zo leuk, daar zijn we met Senna als buikbaby geweest en dat was eigenlijk de enige week van de zwangerschap dat ik me fijn heb gevoeld. En nu gaan we ons prinsesje (dat zei het personeel daar telkens, wijzend op mijn buik :D ) daar mee naartoe nemen O+
Wauw! Dan gaat het deze keer weer super leuk worden. Wens je veel plezier! :)
Kinderen: 2 Dochters, Anja (6 jaar) en Linda (9 jaar)
Dol op: H&M Kids, V&D, Artis en Efteling.
pi_92248047
Miss ik was eigenlijk benieuwd of jullie al hadden geboekt voor Egypte? (ivm dat alles daar nu?)

Wij hebben vorige week geboekt, het is 9 dagen Turkije geworden, 10 dagen kon niet meer.
pi_92248162
Ja, we hebben dus geboekt voor Egypte, begin mei. Het duurt nog bijna 4 maanden en we kunnen niet heel veel doen nu, denk ik. Pas als er tegen die tijd nog een negatief reisadvies is, zullen we kunnen annuleren of omboeken. Nu moeten we gewoon afwachten, vrees ik. We hadden de reservering net binnen toen daar de ellende begon, helaas.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92249120
Ja dat is ook zo, het is nog lang! Zo'n omboekverzekering is dan wel handig inderdaad en bij een negatief reisadvies is die niet eens nodig geloof ik!

Wel een heerlijk vooruitzicht!
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 14:00:18 #65
45833 crew  Fogel
pi_92409223
We zitten nu aan Noord-Polen te denken, in plaats van, of in combinatie met Denemarken/Zuid-Sweden, en wel de regio Pomorskie/Zachodniopomorskie. Heeft iemand daar ervaring mee?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_93193032
Wij vertrekken binnenkort voor een weekje naar de sneeuw.
Nu heb ik wel al een groot lijstje gemaakt wat we allemaal mee moeten nemen voor Roy.
Maar hebben jullie nog tips voor wintersport met een kruipertje van 19 maand?

Ik heb al winterpak/skipak
Rompers lange mouw
handschoenen
sneeuw schoenen
gevoerde broeken
zonnebrand creme

Nog speciale speeltjes?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_93193569
FTA: welke plaats gaan jullie in Turkije? Wij zijn er vorig jaar geweest.

Bar en Fogel, sorry met beiden geen ervaring ;)

Wij gaan in juni 2 weken naar Italië (Toscaanse kust) Dit wordt onze eerste autovakantie, dus ben erg benieuwd! Vorig jaar heb ik in Turkije echt een auto gemist, we zaten zoveel op 1 plek en dat wilde ik dit jaar niet. Gewoon een appartement met wel een zwembad erbij, maar verder lekker zelf erop uit trekken.
Het scheelt natuurlijk nu ook wel dat Dyon iets groter is, vorig jaar was hij 8 maanden en dan kun je ook veel minder vind ik.
  Moderator woensdag 23 februari 2011 @ 12:27:25 #68
45833 crew  Fogel
pi_93194063
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef _Bar_ het volgende:
Wij vertrekken binnenkort voor een weekje naar de sneeuw.
Nu heb ik wel al een groot lijstje gemaakt wat we allemaal mee moeten nemen voor Roy.
Maar hebben jullie nog tips voor wintersport met een kruipertje van 19 maand?

Ik heb al winterpak/skipak
Rompers lange mouw
handschoenen
sneeuw schoenen
gevoerde broeken
zonnebrand creme

Nog speciale speeltjes?
Dunne wollen onderkleding is een must. En een muts die de oren goed bedekt (en dan bij voorkeur een die je onder de kin vastmaakt).
In plaats van handschoenen kan je beter wanten nemen, blijven de handen warmer in. En aangezien het een kruiper is, kan je het beste waterdichte overwanten er overheen doen.

En qua speeltjes: zowat alles wat je in de zandbak hebt is ook leuk in de sneeuw. En een slee :)
  maandag 28 februari 2011 @ 20:39:15 #69
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_93459218
Even een vraagje: heeft iemand van jullie wel eens gebruik gemaakt van de babysit service in een hotel? Ik speel nog steeds met de gedachte naar Bali te gaan, maar sommige vluchten hebben een overstap in Singpore of KL. Nu had ik bedacht dat dat misschien niet eens onaardig is: je zou op de terugreis twee daagjes kunnen blijven om een beetje bij te komen onderweg. Normaal gesproken is zoiets een leuke extra bij je vakantie, maar zo'n grote stad is vooral leuk voor de ouders en niet zozeer voor de kleine. Dus zou je kunnen overwegen een (goed) hotel te nemen met een babysit service. Toch voelt het nog een beetje raar om dat zomaar toe doen... waarom weet ik ook niet: ze gaat tenslotte ook gewoon naar het kdv... ?!
pi_93459947
Hik, ik zou het zelf echt nooit doen, maar dat is misschien puur m'n eigen gevoel. Ik zou echt geen ontspannen dagje daar hebben als een onbekende op m'n kind past.

Misschien zijn er hier anderen met ervaring waar je wat meer aan hebt ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 21:08:26 #71
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_93461162
Hik, geen ervaring, maar wel een gevoel: ik zou het echt nooit doen, het idee dat een onbekende op je kind past, maakt voor mij dat ik geen ontspannen dag heb. En dan helemaal in een ander (onbekend) land....
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 21:09:06 #72
45833 crew  Fogel
pi_93461198
Bij het kdv spreken ze dezelfde taal en heeft het kind aan het personeel kunnen wennen, wat mij betreft een heel andere situatie. Zou me ook niks verbazen als er een minimumleeftijd is voor de baby-sit service, bv een jaar of 3 omdat je dan wat meer met het kind kan communiceren. Daarnaast zal er ook een beperking in de tijdsduur zijn, 2 hele dagen lijkt me vrij veel voor zo'n service.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:47:38 #73
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_93463757
Ik was natuurlijk sowieso niet van plan haar twee dagen te brengen! :D
pi_93463820
Hik, ik zou het ook nooit doen! Ook niet een paar uur.
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 21:55:41 #75
45833 crew  Fogel
pi_93464322
quote:
Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef Hik het volgende:
Ik was natuurlijk sowieso niet van plan haar twee dagen te brengen! :D
Uhm, ik las het blijkbaar te snel... :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')