Vliegen met kinderen is inderdaad geen probleem, ik weet al niet eens meer hoevaak ik met mijn kinderen in een vliegtuig heb gezeten. Maar misschien dat het anders is voor ouders die zelf niet gewend zijn aan veel reizen? Hik en ik vliegen beiden nogal eens voor het werk, dus we kennen de klappen van de zweepquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Hik het volgende:
Incantrix: over vliegen met een kleintje: het hangt natuurlijk van jezelf en je kind af, maar het is me 1000% meegevallen. Neve was 8 weken toen en heeft gewoon geslapen. Je moet maar zo denken: in de auto is er een aan het rijden en zit je "vast". In het vliegtuig kun je samen met je kind(eren) bezig zijn en kun je ook nog eens op en neer lopen.
Als je jonge kinderen hebt zou ik me wel goed laten voorlichten of je hotel/appartement wel kindvriendelijk is. ( geschikt voor kinderwagens enz )quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:20 schreef Orea het volgende:
Nog 4,5 maanddan gaan we heerlijk naar Turkije! Ben ook zo benieuwd hoe muppetje het met de vliegreis doet! Gewoon heerlijk 2 weken zon, zee, strand, luieren.. beetje tripjes maken
héérlijk!
Ik denk dat ze daar wel aan gedacht hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef Marloess020 het volgende:
[..]
Als je jonge kinderen hebt zou ik me wel goed laten voorlichten of je hotel/appartement wel kindvriendelijk is. ( geschikt voor kinderwagens enz )
Wauw! Dan gaat het deze keer weer super leuk worden. Wens je veel plezier!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel aan gedacht hebben.
Morgen even de reis doornemen met mijn ouders, en als die akkoord zijn, gaan we in mei idd naar het hotel waar we graag heen willen in EgypteVind het zo leuk, daar zijn we met Senna als buikbaby geweest en dat was eigenlijk de enige week van de zwangerschap dat ik me fijn heb gevoeld. En nu gaan we ons prinsesje (dat zei het personeel daar telkens, wijzend op mijn buik
) daar mee naartoe nemen
Dunne wollen onderkleding is een must. En een muts die de oren goed bedekt (en dan bij voorkeur een die je onder de kin vastmaakt).quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef _Bar_ het volgende:
Wij vertrekken binnenkort voor een weekje naar de sneeuw.
Nu heb ik wel al een groot lijstje gemaakt wat we allemaal mee moeten nemen voor Roy.
Maar hebben jullie nog tips voor wintersport met een kruipertje van 19 maand?
Ik heb al winterpak/skipak
Rompers lange mouw
handschoenen
sneeuw schoenen
gevoerde broeken
zonnebrand creme
Nog speciale speeltjes?
Uhm, ik las het blijkbaar te snel...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef Hik het volgende:
Ik was natuurlijk sowieso niet van plan haar twee dagen te brengen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |