Je bent de enige man, dus je mag tikken Dushiquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Kusjekroel!
Grapje, keiharde battles.
3-1quote:
Ik las enge. Ik haal mezelf teveel in het hoofd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent de enige man, dus je mag tikken Dushi
Hou de handige, culinaire, slimme, kekke man vast!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik las enge. Ik haal mezelf teveel in het hoofd.
Doe ik, er zit een decoupeerzaag achter m'n oor!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou de handige, culinaire, slimme, kekke man vast!
Oh manquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe ik, er zit een decoupeerzaag achter m'n oor!!
Nog even en je haalt Ll in met z'n haremquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En een pollepel in een van mijn 2 linkerhanden. Machtig mooi keukengerei.
Ik heb enorm veel respect voor de mensen die er dag in dag uit alles voor doen om de jongen een plezierig leven te geven. Echtquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh een austistisch - verstandelijk gehandicapt jongetje bij DWDD
Ik zit gewoon met natte ogen... Dat jochie... die ouders...quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel respect voor de mensen die er dag in dag uit alles voor doen om de jongen een plezierig leven te geven. Echt.
Dit bookmark ik, misschien iets voor op mijn cv.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zie Vaduz altijd voor me met in plaats van in zijn hoofd hersenen, een pittig wijf die aan het hometrainen is met een groenteshake ernaast, en Gerard Reve die met een verstrooid hoofd een boek aan het schrijven is en haren uit zijn hoofd trekt omdat ie verbaast is van zijn eigen kunnen. De ene keer komt dat wijf naar voren, andere keer Reve.
Trustenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga slapen
Hoef alleen de kroontjes van de aardbeien nog![]()
Wordt ie dan niet te lang?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit bookmark ik, misschien iets voor op mijn cv.
Bedoel je het boek of de film?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bestsellers tellen ook veel bladzijden.
Een boek brengt ergens in de paar honderd duizend op, een film paar miljoen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Piet, wat een intellect zo om 1.32 uur.
Films hebben toch geen bladzijden?
Was je weer aan mij aan het denken?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit bookmark ik, misschien iets voor op mijn cv.
quote:
quote:
quote:
Ja hebt een -Miauw--radarquote:
Helllooo Tombellequote:
Chagrijnquote:
Aardbeien zijn bijna afquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:12 schreef -Miauw- het volgende:
Helllooo Tombelle![]()
Hoe is het met de fruitjes?
Niks van gemerkt met de auto. Maar dacht er gister nog aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:12 schreef -Miauw- het volgende:
Is het bij jullie ook zo glad? Ik moest me, zelfs op sportschoenen, nog vasthouden aan muren, leuningen en hekjes
Ik ga zo maar eens richting de winkel voor nieuw vilt en dan de sinaasappels en appels en sandwich enzoquote:
Ja, verd...het zou toch lente worden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt met de auto. Maar dacht er gister nog aanWant het kan wel 's nachts weer licht vriezen
Het was gewoon een teaserquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, verd...het zou toch lente worden?![]()
het is wel ene prrrachtige dag vandaag
Lieve tante Tomboquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens richting de winkel voor nieuw vilt en dan de sinaasappels en appels en sandwich enzo
Begint het met een F en eindigt het met oo Fighters?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was gewoon een teaser
Weet je wat ook een leuke teaser is?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Begint het met een F en eindigt het met oo Fighters?
*wist pics van piemol*quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Begint het met een F en eindigt het met oo Fighters?
Ach teaser of harassment, das gewoon een verschil in opvatting...quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat is geen teaser dat is harassment
Ja knalblauwe lucht en stralende zonquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, verd...het zou toch lente worden?![]()
het is wel ene prrrachtige dag vandaag
Das eigenlijk ook primaquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja knalblauwe lucht en stralende zon
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach teaser of harassment, das gewoon een verschil in opvatting...
Ja, heerlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja knalblauwe lucht en stralende zon
Jij belooft ons daar ZO vaak foto's van, maar mooi nooit dat je ze echt post/pmtquote:
Je wil te graagquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij belooft ons daar ZO vaak foto's van, maar mooi nooit dat je ze echt post/pmt
Ik heb er al kilometers opzittenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, heerlijkGa je nog naar buiten?
Och die snijdende wind heb ik geen last van als het zo droog en zonnig isquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das eigenlijk ook primaAls het gewoon dit weer is en droog, en niet die snijdende wind
Oh echtquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er al kilometers opzitten
Ja ik moet toch op de fiets overal komenquote:
Snijdende wind vind ik vreselijk net als waterkouquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och die snijdende wind heb ik geen last van als het zo droog en zonnig isI luv the winter.
Als het straks 2 weken 29 graden is verlang ik weer naar dagen zoals deze
Gladheid?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik moet toch op de fiets overal komen
Klein beetje, maar ik fiets sowieso rustig deze maanden, gister was het weer zweet in de nek omdat het dan zo hard regend en die enge ronde oude tegels in de stadquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gladheid?
Ik zag de fietsers hier onderuit gaan...
Oja, daar ben ik ook altijd bang voor. Maar ik ga er maar even vanuit dat jij ook nog wel eens je kind bij je op de fiets hebtquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klein beetje, maar ik fiets sowieso rustig deze maanden, gister was het weer zweet in de nek omdat het dan zo hard regend en die enge ronde oude tegels in de stad
Taylor Dane - Tell it to my heartquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef -Miauw- het volgende:
Wie heeft er nog meer muziektips trouwens? Ik heb gisteren 6G van mijn iPod verwijderd
Plek zat dus.
Ojaaa Taylor Danequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Taylor Dane - Tell it to my heart![]()
![]()
Salt N' Pepa - Push it
Deee-lite - Groove is in the heart
Het is normaal op het stuur wel dolle pret met regen en kou en slippen jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, daar ben ik ook altijd bang voor. Maar ik ga er maar even vanuit dat jij ook nog wel eens je kind bij je op de fiets hebtDat lijkt me helemaal eng!
Ik hou nu al van je dat je hem wel hadquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:43 schreef -Miauw- het volgende:
Deee-lite heb ik er net weer afgehaald
Love shack, B-52's?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaa Taylor DaneDie vond ik echt tof vroeger
![]()
Deee-lite heb ik er net weer afgehaald
Mijn moeder werd altijd gek van me toen ik nog achterop zit. Ik kon namelijk niet lang stil zittenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is normaal op het stuur wel dolle pret met regen en kou en slippen ja
Welke leeftijd? Ook als klein guppie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn moeder werd altijd gek van me toen ik nog achterop zit. Ik kon namelijk niet lang stil zitten
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou nu al van je dat je hem wel had
Ookquote:
Oh ja shiny happy peoplequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
yay
Het is zo'n leuk nummer
[..]
Ookdie staat er al een tijdje niet meer op, net als Shiny Happy People
![]()
Misschien is het tijd voor een terugkeer
Haha ja, maar stiekem houd ik wel erg van dat soort muziek.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is trouwens wel trouwens geïnspireerd op die grote categorie van gister, dat begrijp je wel
Toen ik een jaar of 2,3 was. Vanaf het moment dat ik zelf kon fietsen mocht ik niet meer achteropquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke leeftijd? Ook als klein guppie?![]()
Ik heb een hele rustige op de fiets gelukkig, anders zou het nog een extra stressfactor zijn ja
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn iPod is ok een keer gejat en dat was wel mijn eerste gedachte 'Oh noes, nu weet iemand waar ik écht naar luister.'
Heerlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik luister echt alles door elkaar, no shame
Nee hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:03 schreef Koen66 het volgende:
HUH, is de # telling weer terug bij af
klopt, maar nummering was laatst kunstmatig opgevoerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoorWe zitten echt in deel 228
Nee, dat was een foutjequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar nummering was laatst kunstmatig opgevoerd
6quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoeveel lappen vilt heb je gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
6
en een kartelschaar
en vulspulJij addictSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
The earth says helloooquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Goodmorning sunshines! (begin de dag met wat Engels)
Ah, je bent wel een goede huisman?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Huishouddagje, maar lekker uitgeslapen.
Dat wel!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, je bent wel een goede huisman?
Ey ey mr Vaduzquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Goodmorning sunshines! (begin de dag met wat Engels)
Ik voel me naakt zonder sieradenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisces
Ben jij iemand van mode accessoires?
Wat draag jij zoal?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel me naakt zonder sieraden
Oorbellen, ketting, armband(en), ringen, horloge.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oorbellen, ketting, armband(en), ringen, horloge.![]()
Geen piercings meer.
tutudum,tudumdumquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet zo'n succes voor op mijn iPod
Ketting? Oorbelletje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb enkel een horloge.Een mooie ring zou of polsbandje zijn verder de enige opties voor mij.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
tutudum,tudumdum
Summer lovin' had me at last
Is dat die dochter uit die vreselijke serie? Hoe heet het? Ze praten zo hysterisch snel en ze zijn onnatuurlijk close voor moeder en dochterquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Grappig, zie ik ineens een Alexis Bledel topic in MyAt. Blijk ik in 2006 te hebben gepost.
Ja, Gilmore girls.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is dat die dochter uit die vreselijke serie? Hoe heet het? Ze praten zo hysterisch snel en ze zijn onnatuurlijk close voor moeder en dochter
Oja,quote:
Voor haar keek ik af en toe Gilmore girls.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja,Hoe kon ik dat nou vergeten.
Die dochter vond ik altijd wel leuk.
Hahaha. Een -Vaduz-meisje duz?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor haar keek ik af en toe Gilmore girls.
Ohjaaaaa, morgen al je laatste dagje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, vanochtend ff m'n afscheidsmail gestuurd
Nee volgende week, net ff een mailtje gestuurd dat er volgende week vrijdag taart isquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohjaaaaa, morgen al je laatste dagje?
Toch een gek moment. Heb je er nog een kantoorhumorgrap in verwerkt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, vanochtend ff m'n afscheidsmail gestuurd
zoeen hele flauwequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toch een gek moment. Heb je er nog een kantoorhumorgrap in verwerkt?
quote:Beste collegas.
Zoals jullie wellicht al vernomen hebben vertrek ik per 01 februari a.s. bij Bedrijf X.
Omdat jullie dit vast als een feestje zien ;-) is er vrijdagochtend rond 10:30 taart op Locatie Y.
Oh ja, die is wel ergquote:
Heb je al iets meer nieuws over dat 'nieuws'?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
Te flauw ook gewoon hé
Ach, tis wel leuk ff een soort afscheid te doen, ook al ben ik extern. Toch 2 leuke dagen jaren gehad. Alleen nu ist gewoon tijd voor iets nieuws
Oh, wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ja waar ik was babbelen laatst willen ze me hebben, dus dat ga ik doen
Ja, zonder invitatie voor het gala hoeft het van mij ook niet zo, die ophef.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is die FOK!-verkiezing trouwens stilletjes verlopen...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ja waar ik was babbelen laatst willen ze me hebben, dus dat ga ik doen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, zonder invitatie voor het gala hoeft het van mij ook niet zo, die ophef.
Er zit daar een heel team van mijn baas, daar stroom ik gewoon in. Dus zal in eerste instantie servicedesk zijn (quote:
Ik heb gewonnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is die FOK!-verkiezing trouwens stilletjes verlopen...
Nou ja, het is ook wel leuk om mensen stiekem uit te lachenhoor. Muis in de rechterbovenhoek enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zit daar een heel team van mijn baas, daar stroom ik gewoon in. Dus zal in eerste instantie servicedesk zijn (), en daarna hebben ze daar diverse rollen, een oplosgroep ná de servicedesk (dus voor de serieuzere issues), active directory beheer (dat al meteen wss), en een paar security-roles
Ja ik denk ook niet dat ik heel erg ga vinden, het is een leuke klant om het bij te doen en het is een zgn. skilled servicedesk, dus zelfs de 1e lijn doet al vrij veel. En ik had tot nu toe altijd weten te vermijden, maar m'n manager vond dat ik het toch maar gedaan moest hebben omdat ik anders niet echt door kon groeien. Omdat eigenlijk in de IT (support) wereld de servicedesk toch vaak het contactpunt met de klant is, dus ze willen graag dat je er iig gewoon wát ervaring mee hebt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook wel leuk om mensen stiekem uit te lachenhoor. Muis in de rechterbovenhoek enzo
Nee iets anders.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat? Je bent Miss-FOK!?![]()
Daim gurrrl
Inderdaad. Maar het was ook best moeilijk om iets niet te winnen met die 480 categorieën. Het slaat eigenlijk nergens op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Haha nouja, er was nogal veel gedoe van tevoren. Stem nu! Maar de uitslag is mij eigenlijk niet zo opgevallen.
Trap maar op m'n hartquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het was ook best moeilijk om iets niet te winnen met die 480 categorieën. Het slaat eigenlijk nergens op.
Ja en dat is ook wel logischquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik denk ook niet dat ik heel erg ga vinden, het is een leuke klant om het bij te doen en het is een zgn. skilled servicedesk, dus zelfs de 1e lijn doet al vrij veel. En ik had tot nu toe altijd weten te vermijden, maar m'n manager vond dat ik het toch maar gedaan moest hebben omdat ik anders niet echt door kon groeien. Omdat eigenlijk in de IT (support) wereld de servicedesk toch vaak het contactpunt met de klant is, dus ze willen graag dat je er iig gewoon wát ervaring mee hebt.
stiekem iedere keer als ik iemand remote geholpen heb even hun startpagina veranderen naarquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dat is ook wel logischZolang jij mensen niet gaat vermoeien met linkjes van FF of Motorcycle leegheid zal het wel goed komen
Als je bij het desbetreffende bedrijf werkt wel ja, maar dat doe je nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:31 schreef tombolafan het volgende:
Kunnen we jou dan allemaal bellen als onze stekkertjes niet passen?
Nou, ik heb niets gewonnen hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het was ook best moeilijk om iets niet te winnen met die 480 categorieën. Het slaat eigenlijk nergens op.
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
stiekem iedere keer als ik iemand remote geholpen heb even hun startpagina veranderen naar
http://tease.foofighters.com
Het was toch een lijst met sciptjes, of is er nog een streeploze Miauw?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, ik heb niets gewonnen hoor. Ik had in ieder geval nog een gedeelde tweede plek kunnen hebben als sommige mensen mij username goed hadden geschreven
![]()
maar ik kan het wel waarderen hoor!
Nog nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je bij het desbetreffende bedrijf werkt wel ja, maar dat doe je niet
Oja, misschien is het de streeploze Miauwquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het was toch een lijst met sciptjes, of is er nog een streeploze Miauw?
Ja leuk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
-Vaduz-, hoe ging het met je stukje over het voorwerp van die ex-klasgenoot?
Pics pleasequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:48 schreef tombolafan het volgende:
Dat sinaasappels en appels maken is nog best lastig
Maar wel lekker geestdodend als je even nergens aan wilt denken
Oh ik ben benieuwdquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja leuk.Vooraf geen idee of ik er wat van zou kunnen maken, maar hij had een leuk verhaal. En hij smste me nog dat het stukje ingelijst in zijn schuur zou komen hangen. De schuur waar hij oude Volkswagen Kevers opknapt, het onderwerp van het verhaal. Hij vond het super gaaf.
Je nette gebruik van de - -
Nou inderdaad. Maar niet teveel aandacht aan geven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:03 schreef -Miauw- het volgende:
ja, wel klagen dat anderen het fout doen maar je zelf ook niet aan de regels houden hè
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Maar niet teveel aandacht aan geven.
Als het af isquote:
Ah ik miste je alquote:
jaaaaaaa foto's van het hele keukentjequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:48 schreef tombolafan het volgende:
Dat sinaasappels en appels maken is nog best lastig
Maar wel lekker geestdodend als je even nergens aan wilt denken
Ja, tofquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
jaaaaaaa foto's van het hele keukentje
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
jaaaaaaa foto's van het hele keukentje
Ja, hij moet er meteen mee kunnen spelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, tof![]()
Tombelle, ga je ook keukengereedschap regelen?
Oh, ik wilde hierna een barbiehuis makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
Hierna ga je tanks en geweren klussen hé, geen klein homo'tje er van maken
Ja, mannen die koken zijn homo's. Wat heb jij gisteren gemaakt Ll?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
Hierna ga je tanks en geweren klussen hé, geen klein homo'tje er van maken
Iets opgewarmd wat mijn vriendin dinsdag had gemaaktquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, mannen die koken zijn homo's. Wat heb jij gisteren gemaakt Ll?
Luie homoquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets opgewarmd wat mijn vriendin dinsdag had gemaakt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik wilde hierna een barbiehuis maken
Nou, sinds ik Toy Story 3 heb gezien ben ik ook niet meer overtuigd van de heteroseksualiteit van Kenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik wilde hierna een barbiehuis maken
*soep op scherm*quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maak een mini maik de boer pop voor hem. Dat als je op z'n kruis drukt hij op de Carlo manier 'Hai, Maik de Boerrrrrrrrr' zegt
True, die is daar heul zo lief en zachtaardig niequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, sinds ik Toy Story 3 heb gezien ben ik ook niet meer overtuigd van de heteroseksualiteit van Ken
Het is een relnicht met een sjaaltjequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, die is daar heul zo lief en zachtaardig nie
Ja!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is een relnicht met een sjaaltje
Maar wie krijgt wat? Je zusje heeft net een zoon, toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!
Nee, hierna maar eens kijken of ze misschien een meisje krijgenDan een poppenhuis, en anders eerst een garage voor deze
Ja hey, ze moeten gewoon weer aan de bak van Tombo, een neefje heeft ze nu al, nu is het tijd voor een nichtjequote:Op donderdag 20 januari 2011 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar wie krijgt wat? Je zusje heeft net een zoon, toch?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, ze moeten gewoon weer aan de bak van Tombo, een neefje heeft ze nu al, nu is het tijd voor een nichtje
Haha ja zo zijn ze daarquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm morgen wéér ff langs ING, ze willen me alvast aanmelden bij HR zodat ik per 1/2 écht meteen aan de slag kan en er al een account voor me is e.d.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja zo zijn ze daar![]()
Ik heb er ooit gewerkt, mooi wel dat ik meteen kon inloggen![]()
Ja, dat welquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Nou ja het is ook wel prima, anders loop je daar op je eerste dag weer zo te dwalen
Ik dus niet, morgen om 16u nog van R'dam naar Den Haag, en dan weer naar huis...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat wel![]()
Ik heb bijna weekend
Goedzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dus niet, morgen om 16u nog van R'dam naar Den Haag, en dan weer naar huis...
Nou ja, het is voor een goed doelen leer ik meteen de route een beetje kennen
Schenkquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Oh, ik heb ook in Den Haag gezetenTwee weken. Ehmm de nog wat kade.
En hé de sneeuw is uit de header!
Ja, al dat oranje iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
ja het is een beetje onduidelijk hoe je er nou precies komt, ik reed ook verkeerd eerstEn er zit daar veel ING en NN
quote:
Bij de Action zijn de paashazen er alweerquote:
Oh jeetje...de commercie weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de Action zijn de paashazen er alweerValentijnsdagspullen ook, maar dat is over een klein maandje, pasen duurt nog ff
En Nick en Simon Nickelback. En Frans Bauer Frank Sinatra.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef tombolafan het volgende:
Vast oud nieuws, maar als je bij Google Translate "Guus Meeuwis" intikt vertaalt hij het als "Ronan Keating"
Dat meen je nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef tombolafan het volgende:
Vast oud nieuws, maar als je bij Google Translate "Guus Meeuwis" intikt vertaalt hij het als "Ronan Keating"
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En Nick en Simon Nickelback. En Frans Bauer Frank Sinatra.Die niet meer geloof ik.
Valentijnsdag vind ik wel leukquote:
Wij eten slaquote:
Lekker, maar heb je dan niet na een uur weer honger of eet je er nog wat bij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh lekker! Ik ga vanavond een salade maken
Is iedereen aan het lijnen soms? Salade, sla?quote:
Hmm, ik heb er moeite mee maar dat komt vast omdat ik getraumatiseerd benquote:
Awquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er moeite mee maar dat komt vast omdat ik getraumatiseerd ben
Oeh wat voor?quote:
Ik ben er nog niet helemaal uit of het vlees of pasta wordt. Pasta moet ik weer laten afkoelen voro ik het erin gooi... tartaartje is zo klaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker, maar heb je dan niet na een uur weer honger of eet je er nog wat bij?
Nou ja niet lijnen-lijnen maar ik probeer wel wat gezondere, voedzamere dingen te eten ja (ok, vergeet de pizza die ik gisteren at). Er mogen wel wat kilo's af.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is iedereen aan het lijnen soms? Salade, sla?
Spinaziesoep, krokante weet-ik-wat-burgers, aardappelkoekjes, en erwtjes en worteltjes!quote:
Op de middelbare school was ik heel erg verliefd op Jos. Een roodharige, voetbalknul met o-benenquote:
Gewoon met vlees en aardappels hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is iedereen aan het lijnen soms? Salade, sla?
Ohh, dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Spinaziesoep, krokante weet-ik-wat-burgers, aardappelkoekjes, en erwtjes en worteltjes!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef Bellatrix het volgende:
En een slaschotel om me straks minder schuldig te voelen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef Bellatrix het volgende:
En een slaschotel om me straks minder schuldig te voelen.
Awquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
Op donderdag 15 februari schreeuwde Bas, de beste vriend van Jos, door de klas: "Hé -Miauw- , Jos krijgt nog 75 cent voor de strafport die hij moest betalen omdat je kaart te zwaar was."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht net met je boterham aan een boterham ipv viltquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon met vlees en aardappels hoor
15quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwHoe oud was je toen ongeveer?
Dit breekt echt mijn hart.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op de middelbare school was ik heel erg verliefd op Jos. Een roodharige, voetbalknul met o-benenIk wilde hem graag een kaart sturen en zocht een mooie grote kaart uit. Bij het afrekenen vroeg ik de winkelmeneer of die ene postzegel wel genoeg was, de kaart had toch een afwijkend formaat. Nee, kon best. Ik deed mijn best om mijn zeer herkenbare handschrift te vervormen en de brief ging op de bus.
Valentijnsdag ging voorbij...
Op donderdag 15 februari schreeuwde Bas, de beste vriend van Jos, door de klas: "Hé -Miauw- , Jos krijgt nog 75 cent voor de strafport die hij moest betalen omdat je kaart te zwaar was."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me eerder lastig. Zijn zaakje zal niet zo indrukwekkend zijn om te spiezen.quote:
Nou ik kon er achteraf erg om lachen hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit breekt echt mijn hart.Weet je hoe zielig.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor een actie om Bas op te sporen en een grote kaart te sturen met te weinig postzegels erop!!
Nee, dat was toen goed geweest hoorquote:
Dat is waar ja. Dan maar als de wiedeweerga Bas naar de C1000 slager brengen zodat er morgen speciale spiesjes op het menu staan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me eerder lastig. Zijn zaakje zal niet zo indrukwekkend zijn om te spiezen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
laatst keek ik de originele versie van tron, ik moest lachen toen dit voorbij kwam
[ afbeelding ]
de eerste gaat over een man die de computer ingezogen word en probeert een veels te groot geworden programma onschadelijk te makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
____!_!_!_!_!
Ik heb veel gehoord over TRON Legacy maar ik wil hem niet kijken want het lijkt me gewoon zo faal.Waar gaat het eigenlijk over?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor een actie om Bas op te sporen en een grote kaart te sturen met te weinig postzegels erop!!
Ik had ook meteen een Bas actie in m'n hoofd, maar ik dacht, ik zeg niksquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben er voor om Bas aan zijn kloten op te hangen aan de Wilhelmina toren in Limburg.
is er wat bij de Bas in de aanbieding dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik had ook meteen een Bas actie in m'n hoofd, maar ik dacht, ik zeg niks
Misschien op Haaifs zoeken en zien dat hij echt een oud kalend mannetje is gewordenquote:
Bij Bas altijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is er wat bij de Bas in de aanbieding dan?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat het als ik op iemand heb gereageerd op Facebook en dat ik daarna de hele tijd mails krijg omdat anderen er ook op reageren.
uhuh, je kan het uit zetten volgens mij, maar het is makkelijker om gewoon nooit meer m'n mail te lezenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat het als ik op iemand heb gereageerd op Facebook en dat ik daarna de hele tijd mails krijg omdat anderen er ook op reageren.
En het rotte is, ik wil het ook weer niet uitzetten omdat ik toch wel benieuwd ben wat ze zeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, je kan het uit zetten volgens mij, maar het is makkelijker om gewoon nooit meer m'n mail te lezen
Ook, Frank wilde laten zien dat hij haar wel kon overtuigen waarom slachten niet zielig was. Vervolgens zaten ze oneindig stoofvlees te herkauwen omdat hij het verkeerd bereid had. Frank.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduz, Berber is eruit gestuurd omdat ze vegetarisch eet?! Frank, wat een held.
Het is heel fout en lomp maar ik moet toch lachen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook, Frank wilde laten zien dat hij haar wel kon overtuigen waarom slachten niet zielig was. Vervolgens zaten ze oneindig stoofvlees te herkauwen omdat hij het verkeerd bereid had. Frank.
En Frank trok telkens een scheve muil als hij haar tussen de geiten zag. Terwijl ze die uiers opzich wel subtiel aan het invetten was. Ze was niet boers genoeg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is heel fout en lomp maar ik moet toch lachen.En Partij van de Dieren die nu protesteert en Berber gratis lid maakt van Vegadating, raap me op.
Ze moest het ook met de harde hand doen, hup gewoon die uiers vastpakken alsof je de manen van een paard vastpakt terwijl je als een cowboy de woestijn in rent. Ze is te lief, te groen en ze heeft ook een grote kans om een Nijmeiertje te doen en ergens in Marokko te settelen als rebel, ook met het oog op haar naam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En Frank trok telkens een scheve muil als hij haar tussen de geiten zag. Terwijl ze die uiers opzich wel subtiel aan het invetten was. Ze was niet boers genoeg.
Wat een kneus, echt weer een cliché sukkeltje dat moet-en-zal overtuigenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook, Frank wilde laten zien dat hij haar wel kon overtuigen waarom slachten niet zielig was.
Van Boer zoekt Vrouw.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef Avey het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar...
Wie de fuck is Frank?
Oh. TV.quote:
Ik kijk eigenlijk nooit meer tv, heb die van mij niet eens op de kabel aangeslotenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, je weet wel, dat ding waar je vroeger eens naar loerde.
Misschien is ze een babyboomer in het lichaam van een jonge vrouw.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Best wel bijzonder voor zo'n jong persoon.
Dit is fokking toevallig, allebei tegelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |