Je bent de enige man, dus je mag tikken Dushiquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Kusjekroel!
Grapje, keiharde battles.
3-1quote:
Ik las enge. Ik haal mezelf teveel in het hoofd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent de enige man, dus je mag tikken Dushi
Hou de handige, culinaire, slimme, kekke man vast!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik las enge. Ik haal mezelf teveel in het hoofd.
Doe ik, er zit een decoupeerzaag achter m'n oor!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou de handige, culinaire, slimme, kekke man vast!
Oh manquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe ik, er zit een decoupeerzaag achter m'n oor!!
Nog even en je haalt Ll in met z'n haremquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En een pollepel in een van mijn 2 linkerhanden. Machtig mooi keukengerei.
Ik heb enorm veel respect voor de mensen die er dag in dag uit alles voor doen om de jongen een plezierig leven te geven. Echtquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh een austistisch - verstandelijk gehandicapt jongetje bij DWDD
Ik zit gewoon met natte ogen... Dat jochie... die ouders...quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel respect voor de mensen die er dag in dag uit alles voor doen om de jongen een plezierig leven te geven. Echt.
Dit bookmark ik, misschien iets voor op mijn cv.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zie Vaduz altijd voor me met in plaats van in zijn hoofd hersenen, een pittig wijf die aan het hometrainen is met een groenteshake ernaast, en Gerard Reve die met een verstrooid hoofd een boek aan het schrijven is en haren uit zijn hoofd trekt omdat ie verbaast is van zijn eigen kunnen. De ene keer komt dat wijf naar voren, andere keer Reve.
Trustenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga slapen
Hoef alleen de kroontjes van de aardbeien nog![]()
Wordt ie dan niet te lang?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit bookmark ik, misschien iets voor op mijn cv.
Bedoel je het boek of de film?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bestsellers tellen ook veel bladzijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |