Je ziet amper 5 regels per keer joh... Dat werkt toch niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees op mijn iPad, goed te doen, maar dit is echt een dramading.
Was het maar zo, elke dag vroeg mijn bed uit, duf onderweg, en dan 8 uur verplicht fokken, das echt geen pretje hoorquote:
I love to state the obviousquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klopt, maar waarom kom je daar nu ineens mee?
Dat kan je instellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je ziet amper 5 regels per keer joh... Dat werkt toch niet?
Een BOEK zeg ik je!!
Zodra ze e-readers gaan maken die ruiken naar boek, wil ik er misschien over gaan nadenken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je ziet amper 5 regels per keer joh... Dat werkt toch niet?
Een BOEK zeg ik je!!
Jeutje... wat een zwaar leven... Ik go zometeen, ja echt zometeen, écht fok uitzetten en écht werk doen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het maar zo, elke dag vroeg mijn bed uit, duf onderweg, en dan 8 uur verplicht fokken, das echt geen pretje hoor.
Noem je me nou dik?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan je instellen.
Boeken zijn voor dino's.
Oh, wat domquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jeutje... wat een zwaar leven... Ik go zometeen, ja echt zometeen, écht fok uitzetten en écht werk doen!
Ja... maar ik voel me schuldig omdat er werkelijk NIETS uit mijn handen komt anders...quote:
Warme stukjes appel met wat suiker en kaneel en verkruimdelde chocolate chip cookiesquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat vind jij van combi's? Ik kwam gisteren tot de conclusie dat ik niet houd van 'chocolade met' Dus liefst gewoon alleen chocolade. Niet in combi met fruit bijvoorbeeld
Ik dacht juist dat vrouwen zo goed waren in multitasken....quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja... maar ik voel me schuldig omdat er werkelijk NIETS uit mijn handen komt anders...
Smelt reep chocola, roer een pak schuddebuikjes erdoorheen, maak hoopjes op een stuk bakpapier, schuif in de koelkast voor een paar uur.... Hmmmmmquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warme stukjes appel met wat suiker en kaneel en verkruimdelde chocolate chip cookies
Oeh, nog een reden om een iPad te kopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees op mijn iPad, goed te doen, maar dit is echt een dramading.
nee, dan zou ik je doodverwensen he?quote:
Deze reeks volgen en op niveau meeposten vergt opperste concentratie!! Ben er om 11 uur weer, dan heb ik 1.5 uur trainingquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat vrouwen zo goed waren in multitasken....
Gadverdamme! Zo heb ik ook eens iemand slankie met hagelslag zien etenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef rival het volgende:
ik hou van broodje kaas met chocoladehagel erop
Haiquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Smelt reep chocola, roer een pak schuddebuikjes erdoorheen, maak hoopjes op een stuk bakpapier, schuif in de koelkast voor een paar uur.... Hmmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |