JNA QUOTE!quote:
Niet zeuren, had ik laatst na weken niet meer hier gepost te hebben, dat is nog erger.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef DjRex89 het volgende:
Das ook crap, kom je thuis, post je 1x wat, is meteen het topic dichtHoe kan ik dan ooit een goede TT bedenken..
Weken hier niet meer gepost te hebben?!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet zeuren, had ik laatst na weken niet meer hier gepost te hebben, dat is nog erger.
Ja, zeg, misschien dat het 2 weken waren. Ik was het even vergeten...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Weken hier niet meer gepost te hebben?!?!?!?!?!?!?!?!
IK BEN SPRAKELOOS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 WEKEN!?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, zeg, misschien dat het 2 weken waren. Ik was het even vergeten...
Het spijt me verschrikkelijk. Niet te beschrijven wat voor schuldgevoel ik nu ervaar. Maar je wist het niet eens, dus je hebt me niet eens gemistquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
2 WEKEN!?!?!?!?!?!
Ik dacht 2 dagen... Dat is nog wel te overzien...... MAAR DIT!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef DjRex89 het volgende:
Het ergste komt nog!
Denk je ff ter ere van je vrije dag morgen een lekker glaasje Hertog Jan te gaan drinken. Is het glas waar je het in doet niet schoon
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het spijt me verschrikkelijk. Niet te beschrijven wat voor schuldgevoel ik nu ervaar. Maar je wist het niet eens, dus je hebt me niet eens gemist
GHAH! DUS NIKS NIET ZEUREN OVER DAT IK ME MOET SCHAMEN!quote:
Boks!quote:
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef Bloempje. het volgende:
Maar jij wel gewoon weekend zeker? Ik niet
Is je CAPSLOCK kapot?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GHAH! DUS NIKS NIET ZEUREN OVER DAT IK ME MOET SCHAMEN!
Jij blij. Ik ben vrijdag vrijquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee
Moet vrijdag waarschijnlijk om 9 uur(!!) op school zijn om in 5min tijd ff wat huiswerk opgaves af te laten tekenen![]()
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij blij. Ik ben vrijdag vrijMaar moet zaterdag en zondag om half 8 in Amsterdam zijn
Luctor!quote:
Stagequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Ik heb echt een epic weekend voor de boeg
Vrijdag naar de pronkzitting met de dweilkapel, zaterdag naar de pronkzitting als invaller (=2x helemaas los) en zondagochtend moet ik basketballen
nog een belangrijke wedstrijd ook
En daarna klunen in Oss
In het weekend??quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Stagejouw weekend klinkt beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |