Niks mis met je foto hoor Yuki, zijn genoeg mensen die het niet durvenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zou ik die foto in m'n fobo zetten als ik 'm niet leuk vond?
Ja, wie heeft jullie dit keer betaald?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef STING het volgende:
Zo, L-E heeft haar portie ego boost voor vandaag weer binnen
sorry, foto bedoel je zeker?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik schijn bezit te zijn van Singles. Dus hop, hier met die foto's!
Ja hoor, dat kan als je een gebrek hebt aan leukere foto's. Of zelfs als je dat niet eens hebt, maar dat je gewoon extra opvulling wilt en daardoor je eisen naar beneden haalt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zou ik die foto in m'n fobo zetten als ik 'm niet leuk vond?
zo betaal ik m'n logeerplek voor komend weekendquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, wie heeft jullie dit keer betaald?
Kom maar op met die foto!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
sorry, foto bedoel je zeker?
Trouwens je krijgt alleen een foto te zien als je mij de fout vergeeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Jij denkt echt dat ze zomaar zonder mokken klakkeloos naar MIJ luistert?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:53 schreef Watertornado het volgende:
Maar effe iets anders hè Yuki: hoe vind je nu die foto zelf?
Dan slijm je toch wel tegen de verkeerde vriendquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo betaal ik m'n logeerplek voor komend weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Kijk eens in mijn fobo. Genoeg leuke foto's. Dus een gebrek is het niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan als je een gebrek hebt aan leukere foto's. Of zelfs als je dat niet eens hebt, maar dat je gewoon extra opvulling wilt en daardoor je eisen naar beneden haalt.
Ik krijg nog 8 zilveren florijnen van jequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, wie heeft jullie dit keer betaald?
En Yuki.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
Ik zie nu dat Q er ook echt was. En JB. En Artic. Allemaal mannen!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan slijm je toch wel tegen de verkeerde vrienden nu ontkent ze hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
En STING.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
Ik zie nu dat Q er ook echt was. En JB. En Artic. Allemaal mannen!
Ben ik de enige die dit niet snapt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ze zomaar zonder mokken klakkeloos naar MIJ luistert?
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn we allemaal een keertje geweest hequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:58 schreef Devion het volgende:
En Devion!
Waarom moet ik nou de newb zijn
Nee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet snapt?
Tis alleen zo lang geleden dat ik de nieuweling in iets wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn we allemaal een keertje geweest he
Ik zei dat ze die foto in d'r fobo moest pleuren, zij zei 'woef', ik zei 'braaf', rest is history.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet snapt?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en nu ontkent ze het
Begin jij nou maar eens met lief doen tegen mij, anders kan je die slaapplaats op je buik schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kom maar op met die foto!ik ga even op zoek...heb geduldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |