ow, ja dus jij bent al meer dan 4 jaar op Fok te vinden? Want ik gebruikte vroeger een andere userquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:41 schreef Devion het volgende:
[..]
Mij newb noemen, tsssssssssss, ben langer geregistreerd dan u jongedame.
Klik eens op mijn profiel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ja dus jij bent al meer dan 4 jaar op Fok te vinden? Want ik gebruikte vroeger een andere user
Yup, kijk maar registratiedatumquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ja dus jij bent al meer dan 4 jaar op Fok te vinden? Want ik gebruikte vroeger een andere user
natuurlijk gelijk gekeken om welke foto het gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whut?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef STING het volgende:
Krijg ik opeens de mobiele lay-out op m'n laptop
Hoiquote:
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef STING het volgende:
Krijg ik opeens de mobiele lay-out op m'n laptop
Wat een heldin!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
Dit heeft een vriendin van me sinds kort als profiel foto op Facebook, dan spoor je toch ook niet(en ja, dat is zijzelf)
[ afbeelding ]
Sociale media, normen en waarden, etc.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
Dit heeft een vriendin van me sinds kort als profiel foto op Facebook, dan spoor je toch ook niet(en ja, dat is zijzelf)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
natuurlijk gelijk gekeken om welke foto het gaaten ziet er wel goed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey L-Equote:
Vind jij ook dat ik eruit zie als 30'er?
♥ || Baby catcher in training || ♥
Hey LEquote:
De waarheid kan hard zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Hey L-E
Vind jij ook dat ik eruit zie als 30'er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
Held.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef L-E het volgende:
Hoi Yuki,
Nee, je ziet er uit als iemand van 22.
Einde discussie.
wacht die post was bedoeld voor devianquote:
ik was er denk ik eerder..de eerste user die ik gebruikte had ik in 2006 geregistreerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef Devion het volgende:
[..]
Yup, kijk maar registratiedatumBen je aan het ban-evaden?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef L-E het volgende:
Hoi Yuki,
Nee, je ziet er uit als iemand van 22.
Einde discussie.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef Devion het volgende:
[..]
De waarheid kan hard zijn
dat ik leeftijden niet in kan schatten is geen nieuws hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |