Ja die slangetje van spiegelen had foutquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hebben jullie ook fouten gemaakt waarvan je dacht: ooh shit hoe kan ik dat nou fout hebben?
Ik wel een paar
ik ook WTF??quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:03 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Ja die slangetje van spiegelen had fout
Hoeveel is 't geworden?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:03 schreef broodjeeimetui het volgende:
Mensen die geen Ajax-Feyenoord keken
Fixedquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:03 schreef broodjeeimetui het volgende:
Mensen die geen Ajax-Feyenoord keken
had je beter alles A in kunnen vullen.quote:
Klopt, maar daar was ik te dom voorquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef anonymos het volgende:
[..]
had je beter alles A in kunnen vullen.
De servers van BNN faalden hard. Ze konden alle belangstelling niet aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef LeaderRoel het volgende:
Die app voor iPhone faalde trouwens hard, hij wou niet laden
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoewel, het ontbreken van het voetbal publiek zou die 10 punten verschil natuurlijk kunnen verklaren
Nice one!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoewel, het ontbreken van het voetbal publiek zou die 10 punten verschil natuurlijk kunnen verklaren
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:02 schreef Shispeed het volgende:
[ afbeelding ]
Alakazam is een Psychopokémon. Hij maakt gebruik van paranormale krachten om zijn tegenstanders te verslaan. Experts geloven dat Alakazams hersenen net zo krachtig zijn als welke supercomputer dan ook. Hij kan werkelijk alles onthouden. Hij vergeet niets van wat hij leert en daarom is hij ook zo slim. Er wordt gezegd dat zijn IQ 5000 is. Zijn ongelooflijke psychische mogelijkheden ondersteunen dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |