Mag ik van Depeche mode - enjoy the silence horen?quote:
Ik heb op een gegeven moment Opera, IE, FF en Chorme op mijn laptop staanquote:
ttja das helemaal je eigen keuzequote:
Ik ben niet enthousiast over Chrome eigenlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik van Depeche mode - enjoy the silence horen?
[..]
Ik heb op een gegeven moment Opera, IE, FF en Chorme op mijn laptop staan
Ja, alleen fok! kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ttja das helemaal je eigen keuze
atm heeft enkel fok er een beetje moeite mee dus ik zie niet echt een probleem
na het volgende nummerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik van Depeche mode - enjoy the silence horen?
[..]
Ik heb op een gegeven moment Opera, IE, FF en Chorme op mijn laptop staan
die gebruik ik nog steeds het meestequote:
denk dat het meer met de forum software te maken heeftquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alleen fok! kan er niet mee omgaan
Ik had het ook alleen maar omdat ik een site voor mijn eindproject testequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet enthousiast over Chrome eigenlijk
Dankquote:
Ik merk ook weinig verschil met Opera t.o.t. de rest maar vind deze gewoon fijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
die gebruik ik nog steeds het meeste, alleen !Fok loopt hier op chroom, maar dat is ook niet echt sneller ofzow
Dat is wel te hopenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
denk dat het meer met de forum software te maken heeft
zullen binnen kort wel wat bug fixjes komen en dan zal het wel weer werken
heb ik nog geen last vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Iron loopt hier nog steeds eg lekker dus die hou ik zo
IE loopt zowel hier als op mijn werk na 10 tabbladen vast
Niet tegelijk, als ik 10 keer een nieuwe site heb geladen is het klaar...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb ik nog geen last van
heb ook zelden zo veel open staan ...
Opera gaat NIET correct om met css (float)quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik merk ook weinig verschil met Opera t.o.t. de rest maar vind deze gewoon fijn
Je wilt niet weten hoeveel pagina's en tabbladen ik vaak heb openstaan in IE, nooit last van vastlopersquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Iron loopt hier nog steeds eg lekker dus die hou ik zo
IE loopt zowel hier als op mijn werk na 10 tabbladen vast
Weet ik en met javascripts wil die ook wel eens kuttenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Opera gaat NIET correct om met css (float)
[..]
Je wilt niet weten hoeveel pagina's en tabbladen ik vaak heb openstaan in IE, nooit last van vastlopers![]()
IE is alleen te gemakkelijk, het laat toch wel iets zien, ook al is de code crapy
Je hebt een antwoord nu.. Althans, ik heb het een kwartier geleden verstuurdquote:
En hoe zit dat met Safari danquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:41 schreef friemelaar het volgende:
Maar m'n projectje is ook in opera te aanschouwen, al loopt de uitlijning wel wat door elkaar![]()
Voor het kleine percentage operagebruikers ga ik dus mooi mijn scripts NIET aanpassen, dan kijken ze maar met IE,FF of chroom
Dat is meestal wel het probleem met Opera, het wordt door te weinig gebruik om te zorgen dat het daar ook goed voor werktquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:41 schreef friemelaar het volgende:
Maar m'n projectje is ook in opera te aanschouwen, al loopt de uitlijning wel wat door elkaar![]()
Voor het kleine percentage operagebruikers ga ik dus mooi mijn scripts NIET aanpassen, dan kijken ze maar met IE,FF of chroom
Hoezo niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Opera vind ik niet zo'n fijne browser
Ik nu ook niet meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
KSC #2596] Waar iedereen geniet van een drankje
ik heb heul geen drankje
* Whiskers2009 vraagt Fuub wat hij wil drinkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
KSC #2596] Waar iedereen geniet van een drankje
ik heb heul geen drankje
Das verkeerd om geredeneerd, Opera moet zo goed zijn dat hij de protocollen volgt en dus laat zien wat er geprogrammeerd isquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is meestal wel het probleem met Opera, het wordt door te weinig gebruik om te zorgen dat het daar ook goed voor werkt
Ik ken het niet echtquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Opera vind ik niet zo'n fijne browser
Doe maar een jagermeisterquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* Whiskers2009 vraagt Fuub wat hij wil drinken
En Trev ook
Doet die in de meeste gevallen ook maar je hebt ook bij de verschillende IE versies dat die het anders weergeeftquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das verkeerd om geredeneerd, Opera moet zo goed zijn dat hij de protocollen volgt en dus laat zien wat er geprogrammeerd is
Heb ik geen last vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het soms erg aan de trage kant
Eu sorry hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhhhh... Kan het iets minder technisch??![]()
uhhhh, ja hoor mopquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhhhh... Kan het iets minder technisch??![]()
* Whiskers2009 geeft Trev een jägermeisterquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar een jagermeister
[..]
Doet die in de meeste gevallen ook maar je hebt ook bij de verschillende IE versies dat die het anders weergeeft
[..]
Heb ik geen last van
Nou, dan vertel maar eens waar dat projectje te zien isquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
uhhhh, ja hoor mop![]()
ik wil dat iedereen mijn projectje goed kan bekijken , ook als ze een exotisch programma willen gebruiken
Wat IS dat projectje dan??quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
uhhhh, ja hoor mop![]()
ik wil dat iedereen mijn projectje goed kan bekijken , ook als ze een exotisch programma willen gebruiken
Hij is toch wel netjes ijskoud?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* Whiskers2009 geeft Trev een jägermeister
Moet je dat ECHT vragen??quote:
Hou er dan je m** over vervelend ventjequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das nog ff geheim, tot een zekere WOhacKert het heeft getest
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou er dan je m** over vervelend ventje![]()
![]()
Sorry, nieuwsgierigheid kreeg de overhand..
![]()
Ik hoor het en ben wel tevreden meequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben helemaal in mijn elementje achter de "draaitafel"
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben helemaal in mijn elementje achter de "draaitafel"
Heeft opera ook zoiets als een map met "tijdelijke internetbestanden" en cookiesquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is meestal wel het probleem met Opera, het wordt door te weinig gebruik om te zorgen dat het daar ook goed voor werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |