Dat zei ik ook alquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Isambard het volgende:
Je spreekt het verkeerd uit. Het is oregáno
Warm fruitquote:
Waar haal je OP vandaan als je niet DE knop gebruikt?quote:
Overtypenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:28 schreef leetzors het volgende:
[..]
Waar haal je OP vandaan als je niet DE knop gebruikt?
F5 en dan open nieuw deel en dan nummers aanpassenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:28 schreef leetzors het volgende:
[..]
Waar haal je OP vandaan als je niet DE knop gebruikt?
Maar mevrouw, ik heb mijn typdiploma nog niet.quote:
Je hebt wel vissticks met zalm erin.quote:
Het is afvalquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef sharr het volgende:
DE knop zit er toch ook gewoon als je geen lapo hebt?
Ik dacht dus alleen de lapo-eigenaar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef sharr het volgende:
DE knop zit er toch ook gewoon als je geen lapo hebt?
Gay fish!quote:
Heul niet op een pizza hawaii!quote:
Jij had de lapoquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef amonfog het volgende:
en dan de pizza bakken op de
[ afbeelding ]
mag ik je skype?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef sharr het volgende:
Wij hebben zo'n leraar die altijd kibbeling uitdeelt
quote:
Ik heb het net op de radio ergens gehoord mangzzquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef Isambard het volgende:
Visstick is kabeljauw of koolvis.
Ik zeg het maar even voor als jullie het niet wisten
Ik dacht hetzelfde..quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef sharr het volgende:
Dat doet me denken aan wat er gebeurd na een bezigheid bij bepaalde mensen die niet goed wassen_!
Visvingers.
Inderdaad, heel smerig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde..
Zieke geest
Van dat rijtje vind ik alleen Zalm lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:32 schreef Ragboer het volgende:
Zalm![]()
Olijven![]()
Mosselen![]()
Waarom moeten mensen altijd van die zoete troep (winegums en al die andere ranzige shit) naar binnen naaien en het echte eten vinden ze dan niet lekker. Serieus, what the fuck is dit allemaal. Zijn jullie als homo's opgevoed ofzo. Ik kreeg tenminste nog wat culinaire hoogstandjes voorgeschoteld toen ik klein was.
fixed itquote:
En wij zijn nog wel vrouwen..quote:
Nonsens !quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Met onzin, nonsens, flauwekul of larie(koek) worden beweringen aangeduid die volgens de wetten der logica of het gezond verstand niet waar kunnen zijn of uitspraken waarbij zeer merkwaardige verbanden worden gelegd. Ze zijn niet zinnig en dus onzinnig, kortweg: onzin.
Op zich is de bewering dat een bewering onzin is, zeer subjectief en de waarde die aan het oordeel onzin moet worden gehecht is afhankelijk van de waarde die men in het algemeen hecht aan degene die de betreffende bewering als onzin bestempelt.
Vaak zijn grappen gebaseerd op onzin. Onzinverhalen vertellen heet ook wel onzin uitkramen of uit je nek kletsen.
mwah valt wel meequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hey webhaak hou eens op met dat mwa mwa mwa mwaaaaa geluidje..
Dat doe je te vaak..
kloptquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef Isambard het volgende:
Visstick is kabeljauw of koolvis.
Ik zeg het maar even voor als jullie het niet wisten
Het klopt ook dat het klopt.quote:
Dan luister je niet vaak genoeg naar hem..quote:
Net als mensen die knoflooksaus vinden stinken. Knoflooksaus stinkt niet, je vindt het hoogstens niet lekker ruiken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van dat rijtje vind ik alleen Zalm lekker
Waarom kon dat nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hallo, kan ik me alweer vertonen?
Knoflooksaus is lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Net als mensen die knoflooksaus vinden stinken. Knoflooksaus stinkt niet, je vindt het hoogstens niet lekker ruiken.
Weet je wat stinkt?
Poep.
Dat stinkt.
Knoflooksaus niet.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
Webhawk kan je niet om advies bellen naar een pizzeria?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
Webhawk kan je niet om advies bellen naar een pizzeria?
Eensch met dit. En daarbij is knoflooksaus ook gewoon lekker! En gezondquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Net als mensen die knoflooksaus vinden stinken. Knoflooksaus stinkt niet, je vindt het hoogstens niet lekker ruiken.
Weet je wat stinkt?
Poep.
Dat stinkt.
Knoflooksaus niet.
heb je dit serieus getypt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:35 schreef mc-Piel het volgende:
Turkse pizza is zo KANKER lekker... echt belachelijk
Ik eet het elke ochtend 2 keer want ik kan niet zonder leven. Kapsalon is ook lekker maar turkse pizza is veel KANKER lekkerder. stel je voor je bent op een onbewoond eiland met niemand erop en er staat een turkse pizza boom... KANKER flex of niet? echt belachelijk. In de middag eet ik er soms wel 3 en als ik dan moet kotsen eet ik meer. ik kan
er wel 1000 op maar mijn buget is daarvoor niet toerijkend... KANKER kut maarja, turkse pizza is echt belachelijk lekker omg. stel je voor je hebt een pizza uit Turkije omg omg. maar met extra kaas is NOG KANKER lekkerder, met zo die kaas echt chill..... ja.
Stel je voor je bent in Zimbabwe en je eet een Turkse pizza samen met negers en KANKER Robbie Williams.. echt belachelijk. Met döner is het ook lekker maar ja dat is iets duurder, maar daar heb ik een beetje schijt aan want het is zo KANKER
lekker. in de avond eet ik er soms wel 4, met extra knoflook... omnomnom echt KANKER belachelijk lekker. stel je voor je loopt door de stad en je vind een halve turkse pizza met extra sambal in de prullebak, dan is je leven toch compleet. stel je voor een pizza uit Turkije met kaas EN döner, en dan nog extra. Ik moet poepen. maar echt ik zeg het je nu Turkse pizza is echt KANKER
ieters ik het. stel je voor je hebt de McTurksePizza met extra spangeritus. McDonalds is bestwel KANKER dom dat ze die niet hebben echt eikels jezus.Turkse pizza is zo lekker he ik kan het eigenlijk niet in woorden omschriijven, dat is echt zon kutgevoel. alsof niemand je begrijpt, vooral als het gaat om de turkse pizza van de Mac El Aviv met alles erop en eraan, kaas, döner, sausje alles. KANKER
FLEX KANKER. soewarma is ook wel oke maar kom op, je krijgt er rappe racekak van en jezus.
Ik heb ook zoveel respect voor turken gekregen door turkse pizza en turken. Ik ben ook zo bij dat ik op deze manier mijn zware perverse obsessie voor het turkse gerecht uit de KANKER hemel kan delen met jullie, echt vet cool.
Het is zo lekker ook gewoon als tussendoortje gewoon 1 ofzo echt fantastisch wow.
Stel je voor je gaat uit en je drinkt KANKER veel en je smoked 1 KANKER dikke jonko en je gaat bad en dan loop je over straat en dan kom je langs Turkse pizzaland en je hebt 30 euros... wejow, echt leuk. Turkse pizza is ook KANKER gezond.
er zit tomaat en ui en sla en komkommer en een dood dier op en echt KANKER flex wat wil je nog meer. het is ook zo KANKER goedkoop echt 2 euros voor een zo'n ding ik zou echt 5 piek neerleggen voor een maar je krijgt er dan gewoon 2 en een half omg echt belachelijk. Stel je voor je bent een zwerver en je hebt een blinde fret als huisdier. echt turkse pizza is zo KANKER belachelijk lekker echt.
HEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUJ!!!!!quote:
nu ga ik daar de hele avond over nadenken...quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja da ga ik dus nie vertellen eh
ik wist het al ik ben kokquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:35 schreef Isambard het volgende:
[..]
Als jullie mij toch niet hadden
Kende je die nog niet dan?quote:
Waddefok loop je allemaal de ijlen joh. Pinda.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:35 schreef mc-Piel het volgende:
Turkse pizza is zo KANKER lekker... echt belachelijk
Ik eet het elke ochtend 2 keer want ik kan niet zonder leven. Kapsalon is ook lekker maar turkse pizza is veel KANKER lekkerder. stel je voor je bent op een onbewoond eiland met niemand erop en er staat een turkse pizza boom... KANKER flex of niet? echt belachelijk. In de middag eet ik er soms wel 3 en als ik dan moet kotsen eet ik meer. ik kan
er wel 1000 op maar mijn buget is daarvoor niet toerijkend... KANKER kut maarja, turkse pizza is echt belachelijk lekker omg. stel je voor je hebt een pizza uit Turkije omg omg. maar met extra kaas is NOG KANKER lekkerder, met zo die kaas echt chill..... ja.
Stel je voor je bent in Zimbabwe en je eet een Turkse pizza samen met negers en KANKER Robbie Williams.. echt belachelijk. Met döner is het ook lekker maar ja dat is iets duurder, maar daar heb ik een beetje schijt aan want het is zo KANKER
lekker. in de avond eet ik er soms wel 4, met extra knoflook... omnomnom echt KANKER belachelijk lekker. stel je voor je loopt door de stad en je vind een halve turkse pizza met extra sambal in de prullebak, dan is je leven toch compleet. stel je voor een pizza uit Turkije met kaas EN döner, en dan nog extra. Ik moet poepen. maar echt ik zeg het je nu Turkse pizza is echt KANKER
ieters ik het. stel je voor je hebt de McTurksePizza met extra spangeritus. McDonalds is bestwel KANKER dom dat ze die niet hebben echt eikels jezus.Turkse pizza is zo lekker he ik kan het eigenlijk niet in woorden omschriijven, dat is echt zon kutgevoel. alsof niemand je begrijpt, vooral als het gaat om de turkse pizza van de Mac El Aviv met alles erop en eraan, kaas, döner, sausje alles. KANKER
FLEX KANKER. soewarma is ook wel oke maar kom op, je krijgt er rappe racekak van en jezus.
Ik heb ook zoveel respect voor turken gekregen door turkse pizza en turken. Ik ben ook zo bij dat ik op deze manier mijn zware perverse obsessie voor het turkse gerecht uit de KANKER hemel kan delen met jullie, echt vet cool.
Het is zo lekker ook gewoon als tussendoortje gewoon 1 ofzo echt fantastisch wow.
Stel je voor je gaat uit en je drinkt KANKER veel en je smoked 1 KANKER dikke jonko en je gaat bad en dan loop je over straat en dan kom je langs Turkse pizzaland en je hebt 30 euros... wejow, echt leuk. Turkse pizza is ook KANKER gezond.
er zit tomaat en ui en sla en komkommer en een dood dier op en echt KANKER flex wat wil je nog meer. het is ook zo KANKER goedkoop echt 2 euros voor een zo'n ding ik zou echt 5 piek neerleggen voor een maar je krijgt er dan gewoon 2 en een half omg echt belachelijk. Stel je voor je bent een zwerver en je hebt een blinde fret als huisdier. echt turkse pizza is zo KANKER belachelijk lekker echt.
Nein, uit m'n eigen fobo geplukt!quote:
Leuk, die pinda op het einde hihiquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waddefok loop je allemaal de ijlen joh. Pinda.
Hihi, je was er gelukkig niet bijquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu ga ik daar de hele avond over nadenken...
Dat was een inkopper.quote:
ik weet dus niet of dat gelukkig isquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hihi, je was er gelukkig niet bij
Voor mij welquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet dus niet of dat gelukkig is
heb je zeker met google transalation vertaaldquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef sharr het volgende:
Krijg nou niksDertig seconde naar mars!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Leuk, die pinda op het einde hihi..
Als indo zijnde is het niet erg dat te horen.
wat het zo erg? ik lach niet snel nlquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Voor mij wel
Jij zou me uitlachen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Toch wilde ik hem quoten, ik geil daar uiteraard op
godverquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Jaha ik kom niet op skype schat, mijn ma slaapt
Ja ik ben te dom om dat uit mijn hoofd te doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
heb je zeker met google transalation vertaald
Nodig mij maar uit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
godver
ik zit te bellen met merel, en ik wou je uitnodigen
Volgende keer dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
godver
je bent nog jongquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik ben te dom om dat uit mijn hoofd te doen
Ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat het zo erg? ik lach niet snel nl
Maagdelijke Uien en Rantsoen Paprika.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jeweetz.
Hoe bruin ben je? Of ben je zo'n ariër die zichzelf Indo noemt?
Je lacht wel snel buitenlands?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat het zo erg? ik lach niet snel nl
je angst overwonnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
godver
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..].. Ariër...
Nee, gewoon indo, halfbloedje. M'n pa komt van Malang.
Nepindoquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..].. Ariër...
Hahaha, faalhaas.quote:
Voor de mensen die denken betweterig te doenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie is er morgen om 15:30 bij?
Een half uur nonstop alleen gitaren!
Mijn opa komt uit Modjokerto! van Nederlandse ouders dat welquote:
Wat is dat voor logicaquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Voor de mensen die denken betweterig te doen..
EEEN INDO IS EEN HALFBLOED! ANDERS IS HET GEEN INDO MAAR EEN INDONESIËR!
Ik denk ik wel, al moet ik zelf ook wel oefenen met mijn eigen gitaar spelquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie is er morgen om 15:30 bij?
Een half uur nonstop alleen gitaren!
Je komt ze genoeg op de interwebz tegen. Gasten die zichzelf op een profielensite indoplayah enzo noemen, en dan zijn het van die blondharige, blauwogige gasten met Dragonball Z kapsel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..].. Ariër...
Ik heb het niet bedachtquote:
Overleef je het wel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
Mensen die zeggen dat ze online komen en het vervolgens niet doen
Mensen die zeggen dat ze online komen
Mensen die zeggen
Mensen die
Mensen
klb 1.0quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
Mensen die zeggen
Mensen die
Mensen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
Mensen die zeggen
Mensen die
Mensen
Bron?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht..
Indo = halfbloed
Klaar..
Dat een half een helft is oftewel Indo-Nesiër dus hij kan ook een Nesiër zijn.quote:
Euh..., een indo is altijd een halfbloedje. Anders is het geen indo.quote:
kusjequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
Mensen die zeggen
Mensen die
Mensen
Je vergeet:quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
Mensen die zeggen
Mensen die
Mensen
Sharrquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
Mensen die zeggen
Mensen die
Mensen
Had je maar met ons moeten gaan skypenquote:
Ik heb wel een Dragonball Z kapselquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je komt ze genoeg op de interwebz tegen. Gasten die zichzelf op een profielensite indoplayah enzo noemen, en dan zijn het van die blondharige, blauwogige gasten met Dragonball Z kapsel.
...quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:43 schreef Isambard het volgende:
Je zegt het verkeerd. Een Indo is geen halfbloed maar een Indonesiër!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
Mensen die zeggen
Mensen die
Mensen
kroepoek baliquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
Ik krijg trek in Indonesisch eten hiervan.
Jij faalt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:43 schreef Isambard het volgende:
Je zegt het verkeerd. Een Indo is geen halfbloed maar een Indonesiër!
Ik heb sowieso hongerquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
Ik krijg trek in Indonesisch eten hiervan.
Nee!quote:
Jammerquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:43 schreef Rockiejj het volgende:
Daar gaat me Blije Woensdag.
Als je denkt.. wtf?
Kijk:
Aangezien ik elke dag van 11 tot 12 ga draaien, heb ik thema's gemaakt:
Nederlandse Maandag, met hits van eigen bodem
Drukke Dinsdag, hakke, stampe en meer van dat soort muziek
Blije Woensdag, met muziek waar je vrolijk van word.
Speciale Donderdag, elke week met een speciaal thema.
Vreemde Vrijdag, met foute hits!
Terug naar vroeger Zaterdag, met hits uit een oude doos!
Zuper Zondag, met de top 15 van de top 40 op dat moment!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:44 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wanneer zet Yvonne verdomme KLB 1.0 eens terug
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef StephanL het volgende:
Geblust met schuim, nu hebben ze daar negerzoenen
Nee.. maar je zegt het verkeerd..quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef Isambard het volgende:
[..]
Oh sorry, was dat al gezegd dan?
Een eckte Fok!autist.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
Volgens mij is dit wel een nieuwe record overigens..
Webhawkje heeft gewoon bijna 45 minuten als een autist in zichzelf lopen lullen ipv muziek te draaien..
Wel een felicitatie op z'n plaats toch?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
Webhawkje heeft gewoon bijna 45 minuten als een autist in zichzelf lopen lullen ipv muziek te draaien..
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
lol in het powned nieuws denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
dit is niet mijn headhunterz vriend ?
Chocolademelkquote:
Wat is een Indo dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee.. maar je zegt het verkeerd..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Chocolademelk
Chocoladepaaseitjes
Chocoladesinterklaasjes
Merci
Bon Bon Bloc
Indo = halfbloed..quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef mc-Piel het volgende:
fuck wat heb ik gedaan...
Nu begint ie in zichzelf te zingen!!!!!
Pandancake bedoel jequote:
Ja?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef sharr het volgende:
Hoge concentraties chocola zijn dodelijk?
Leuke zelfmoord.
Heeft iemand nog die kaassnijder + secondenlijm .gif?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef sharr het volgende:
Hoge concentraties chocola zijn dodelijk?
Leuke zelfmoord.
Maar op de radio zei hij net van nietquote:
Wat is je skaaip?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef Driepink het volgende:
ik mis fok gewoon door merel
en ze vind me eng praten zei ze
Heul nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef Driepink het volgende:
Trusten danielleSabine!quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef Driepink het volgende:
Eensch met dit..quote:
selamat tidurquote:
Heeft u misschien ook een skype-adres, mevrouw?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:48 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Eensch met dit..
WH praat teveel
Ja hoor hoezo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heeft u misschien ook een skype-adres, mevrouw?
iddquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
lol in het powned nieuws denk ik
Kutding.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |