abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91586860
voor degene die mij nog niet hebben gezien; ik ben die groene langnek. ben ik geen stuk? O+

Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91586895
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dat was bij mij dus niet, ik werd halverwege groep twee na een korte in groep drie maar meteen doorgezet naar groep vier. Zat ik daar als kabouter. Twee jaar jonger én ik liep qua groei ook stevig achter. *) Dan waren combinatieklassen wel fijner geweest.
Ik werd overigens maar heel eventjes als briljant beschouwd - in de brugklas ging het al volledig mis. :')
:D Begon je rond de brugklas toevallig met drinken? :P

Ik mocht ook een paar klassen overslaan op de basisschool, maar daar kwamen m'n ouders pas rond m'n 16e mee. Ze hebben dat altijd tegengehouden. :') En daar zit ik dan als oude lul op de uni. :P

(Ik heb van de week het plan opgesteld te gaan promoveren :o.. )
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_91586909
Pfff heel getyp, issie al weer vol..

quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:57 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

En als je vroeg klaar was kreeg je een stapel woordzoekers om de tijd te doden. :D
Daar schieten ze al helemáál niet veel mee op :D Gelukkig hebben wij een school die niet alleen behoorlijk veel heeft en doet voor kinderen met minder capaciteiten maar ook aandacht heeft voor de topgroep. Eigenlijk net zo belangrijk.
Maar ja, alles is 'maakbaar' tegenwoordig he. Dus een kind met een performaal IQ van 70 moeten tóch zo veel aandacht krijgen dat ze naar VMBO Kadergericht kunnen (oude mavo) :') Dus ligt de nadruk bijna altijd bij de kinderen die onder het gemiddelde scoren..
Echt.. ik wil veel doen voor een kind, maar ik maak het liever gewoon gelukkig..
pi_91586921
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:00 schreef DarkElf het volgende:
ah ja dat P, sorry... wel gelezen maar goed, als mensen verder niets zeggen dan is dat zo. Misschien zijn het gewoon ongefundeerde uitspraken :)
Ik heb een schijthekel aan ongefundeerde uitspraken :{w
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:03:18 #5
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_91586942
Die hooibaal _O- _O- _O-
Confidence through competence
pi_91586980
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb een schijthekel aan ongefundeerde uitspraken :{w
Soms is het niet anders :*
Het lijkt er niet op dat je antwoord gaat krijgen van de dames
pi_91587017
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
voor degene die mij nog niet hebben gezien; ik ben die groene langnek. ben ik geen stuk? O+

[ afbeelding ]
Je bent dus toch hoogbegaaftnekt. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_91587021
Pee :*
pi_91587043
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

:D!
Nee, maar het systeem begon wel met huiswerk en dat bleek, op z'n zachtst gezegd, geen succes.
Let me see you stripped down to the bone
pi_91587055
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:

Echt.. ik wil veel doen voor een kind, maar ik maak het liever gewoon gelukkig..
O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_91587061
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik mocht ook een paar klassen overslaan op de basisschool, maar daar kwamen m'n ouders pas rond m'n 16e mee. Ze hebben dat altijd tegengehouden. :') En daar zit ik dan als oude lul op de uni. :P

(Ik heb van de week het plan opgesteld te gaan promoveren :o.. )
bij mij ook! vind het soms jammer maar aan de andere kant; wat had ik van dat jaar overslaan beter geworden? denk niet veel...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:04:48 #12
55709 Stereotomy
pi_91587065
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Soms is het niet anders :*
Het lijkt er niet op dat je antwoord gaat krijgen van de dames
Don't answer me
Don't break the silence don't let me win
Don't answer me
Stay on your island don't let me in
Run away and hide from everyone
Can you change the things we've said and done

w/
pi_91587081
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff heel getyp, issie al weer vol..

[..]

Daar schieten ze al helemáál niet veel mee op :D Gelukkig hebben wij een school die niet alleen behoorlijk veel heeft en doet voor kinderen met minder capaciteiten maar ook aandacht heeft voor de topgroep. Eigenlijk net zo belangrijk.
Maar ja, alles is 'maakbaar' tegenwoordig he. Dus een kind met een performaal IQ van 70 moeten tóch zo veel aandacht krijgen dat ze naar VMBO Kadergericht kunnen (oude mavo) :') Dus ligt de nadruk bijna altijd bij de kinderen die onder het gemiddelde scoren..
Ja, dat laatste is vooral belangrijk. Opleiding en intelligentie wordt sowieso veel te hoog aangeschreven in de maatschappij. Als je niet zo goed kunt leren, kan je heus nog wel toffe dingen doen. Maar tegenwoordig moet iedereen maar zo hoog mogelijk eindigen. Volgens mij wordt VWO ook steeds makkelijker als je ziet wat voor studenten er de universiteit instromen :')

Gelukkig zijn er dan ook nog de killing vakken met slagingspercentages van 4% :P
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:05:14 #14
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_91587094
Ach Pee, laat het gewoon. Ik snap je gevoel, maar je doet er weinig aan :).
pi_91587128
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[ afbeelding ]
:) Leuk, leuk, leuk! Ik zou best eens zoiets willen doen. Gewoon, om het eens meegemaakt te hebben. :s)
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:05:49 #16
55709 Stereotomy
pi_91587134
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef rijsttafel het volgende:

Gelukkig zijn er dan ook nog de killing vakken met slagingspercentages van 4% :P
Alleen op de TU.

En niet bij Technische Bedrijfkunde en Industrieel Ontwerpen. w/ O~)
pi_91587136
Trouwens ook een goede band.
pi_91587137
w/ terug naar Steer
pi_91587145
Ja :{ De kans dat er antwoord komt is vrij klein idd :{ Jammer.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_91587193
lekker laten gaan P ;) lekker boeiend ook wat mensen denken :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91587239
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

bij mij ook! vind het soms jammer maar aan de andere kant; wat had ik van dat jaar overslaan beter geworden? denk niet veel...
Wel een jaar jonger :P

Dan was ik voor m'n 28e nog dr. Rijst geweest. :P

1 van m'n docenten was al bijna prof op die leeftijd. :o
pi_91587263
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nou ja, het was bij mij gewoon praktisch. Groep drie richt zich heel erg op de basisbeginselen van leren lezen en schrijven en dat kon ik al, dus dan was het anders wel een bijzonder slepend en langdradig schooljaar voor me geweest.
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:08:05 #23
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_91587334
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 22:06 schreef DarkElf het volgende:
lekker laten gaan P ;) lekker boeiend ook wat mensen denken :)
Dat. Des te meer waardeer je de mensen waarvan je weet dat ze je tof vinden :).
pi_91587338
quote:
6s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Alleen op de TU.

En niet bij Technische Bedrijfkunde en Industrieel Ontwerpen. w/ O~)
alphastudies op een TU :{w
pi_91587409
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ja, dat laatste is vooral belangrijk. Opleiding en intelligentie wordt sowieso veel te hoog aangeschreven in de maatschappij. Als je niet zo goed kunt leren, kan je heus nog wel toffe dingen doen. Maar tegenwoordig moet iedereen maar zo hoog mogelijk eindigen. Volgens mij wordt VWO ook steeds makkelijker als je ziet wat voor studenten er de universiteit instromen :')
Volgens mij is dat ook zo ja! :Y Iedereen moet maar gewoon HAVO en VWO doen, ouders drammen door en het resultaat is dat op sommige scholen van 1 leerjaar 60% op het VWO zit en 40% op de HAVO :') Terwijl dat eigenlijk niet kan omdat nu eenmaal niet zo'n groot percentage van de bevolking dat kan trekken!! (en het niet een veel intelligentere bevolking heeft of zo he..) Het gemiddelde is nog altijd 100 en daar hoort VMBO-K en heel misschien HAVO voor de doorzetters bij.. Althans, dat zou logischerwijze zo moeten zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')