quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat was bij mij dus niet, ik werd halverwege groep twee na een korte in groep drie maar meteen doorgezet naar groep vier. Zat ik daar als kabouter. Twee jaar jonger én ik liep qua groei ook stevig achter.Dan waren combinatieklassen wel fijner geweest.
Ik werd overigens maar heel eventjes als briljant beschouwd - in de brugklas ging het al volledig mis.
Daar schieten ze al helemáál niet veel mee opquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En als je vroeg klaar was kreeg je een stapel woordzoekers om de tijd te doden.
Ik heb een schijthekel aan ongefundeerde uitsprakenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:00 schreef DarkElf het volgende:
ah ja dat P, sorry... wel gelezen maar goed, als mensen verder niets zeggen dan is dat zo. Misschien zijn het gewoon ongefundeerde uitspraken
Soms is het niet andersquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan ongefundeerde uitspraken
Je bent dus toch hoogbegaaftnekt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
voor degene die mij nog niet hebben gezien; ik ben die groene langnek. ben ik geen stuk?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Begon je rond de brugklas toevallig met drinken?
![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt.. ik wil veel doen voor een kind, maar ik maak het liever gewoon gelukkig..
bij mij ook! vind het soms jammer maar aan de andere kant; wat had ik van dat jaar overslaan beter geworden? denk niet veel...quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Begon je rond de brugklas toevallig met drinken?
![]()
Ik mocht ook een paar klassen overslaan op de basisschool, maar daar kwamen m'n ouders pas rond m'n 16e mee. Ze hebben dat altijd tegengehouden.En daar zit ik dan als oude lul op de uni.
![]()
(Ik heb van de week het plan opgesteld te gaan promoveren.. )
Don't answer mequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Soms is het niet anders![]()
Het lijkt er niet op dat je antwoord gaat krijgen van de dames
Ja, dat laatste is vooral belangrijk. Opleiding en intelligentie wordt sowieso veel te hoog aangeschreven in de maatschappij. Als je niet zo goed kunt leren, kan je heus nog wel toffe dingen doen. Maar tegenwoordig moet iedereen maar zo hoog mogelijk eindigen. Volgens mij wordt VWO ook steeds makkelijker als je ziet wat voor studenten er de universiteit instromenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff heel getyp, issie al weer vol..
[..]
Daar schieten ze al helemáál niet veel mee opGelukkig hebben wij een school die niet alleen behoorlijk veel heeft en doet voor kinderen met minder capaciteiten maar ook aandacht heeft voor de topgroep. Eigenlijk net zo belangrijk.
Maar ja, alles is 'maakbaar' tegenwoordig he. Dus een kind met een performaal IQ van 70 moeten tóch zo veel aandacht krijgen dat ze naar VMBO Kadergericht kunnen (oude mavo)Dus ligt de nadruk bijna altijd bij de kinderen die onder het gemiddelde scoren..
Echt.. ik wil veel doen voor een kind, maar ik maak het liever gewoon gelukkig..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
voor degene die mij nog niet hebben gezien; ik ben die groene langnek. ben ik geen stuk?
[ afbeelding ]
Alleen op de TU.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef rijsttafel het volgende:
Gelukkig zijn er dan ook nog de killing vakken met slagingspercentages van 4%
Wel een jaar jongerquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij mij ook! vind het soms jammer maar aan de andere kant; wat had ik van dat jaar overslaan beter geworden? denk niet veel...
Nou ja, het was bij mij gewoon praktisch. Groep drie richt zich heel erg op de basisbeginselen van leren lezen en schrijven en dat kon ik al, dus dan was het anders wel een bijzonder slepend en langdradig schooljaar voor me geweest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij mij ook! vind het soms jammer maar aan de andere kant; wat had ik van dat jaar overslaan beter geworden? denk niet veel...
Dat. Des te meer waardeer je de mensen waarvan je weet dat ze je tof vindenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:06 schreef DarkElf het volgende:
lekker laten gaan Plekker boeiend ook wat mensen denken
alphastudies op een TUquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen op de TU.
En niet bij Technische Bedrijfkunde en Industrieel Ontwerpen.![]()
Volgens mij is dat ook zo ja!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is vooral belangrijk. Opleiding en intelligentie wordt sowieso veel te hoog aangeschreven in de maatschappij. Als je niet zo goed kunt leren, kan je heus nog wel toffe dingen doen. Maar tegenwoordig moet iedereen maar zo hoog mogelijk eindigen. Volgens mij wordt VWO ook steeds makkelijker als je ziet wat voor studenten er de universiteit instromen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |