wat? Haten op onze blondine?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef sharr het volgende:
Dit nummer is eigenlijk gewoon kut enzo
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
nee, eigenlijk 6.50 en 100 euro van mn oma gekregen, omdat ik mn rijbewijs heb gehaald
Hahah, verleidelijk hoor, maar toch maar niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan heb je dikke winst, met mij ben je zo klaar
Ik ben de eerste die rijbewijs heeft gehaald, terwijl ik niet de oudste ben, dat is blijkbaar beloningswaardigquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef leetzors het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik tot 1e/2e klas wel voor elkaar gekregen, 5 euro voor mijn rapport. Maar nee... het lukt niet meer.
Er worden 2 winnaars gelootquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik denk dat Koelkast veel microfoons en headsets weg moet geven, met maar 1 vraag
quote:
Als je wilt raden kan dat per DM (niet PM) naar webhawkjuh.quote:Die stomme mensen met hun rare haar vinden dat het allemaal harder, beter, sneller en sterker moet.
van dumpert zeker?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:51 schreef Oceanview het volgende:
020-4114898
Nummer waar haatmeneer werkt koelkast kun je even bellen pl0x?
he wat jammerquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah, verleidelijk hoor, maar toch maar niet.
Dat is toch nooit meer open.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:51 schreef Oceanview het volgende:
020-4114898
Nummer waar haatmeneer werkt koelkast kun je even bellen pl0x?
Dat je skype gaat gebruiken ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
he wat jammer
trouwens mensen, nu heb ik allemaal mensen in mn skype, wat is nu de bedoeling ?
Die Pizza ga je toch weer vergetenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond vanaf 21.00u is er weer WebHawk PrimeTime op ONZ Radio
Met vandaag onder andere:
Raad wat 'ie draaien gaat:
De eerste plaat in het programma kan van te voren geraden worden doormiddel van een simpele hint. De hint voor deze uitzending:
[..]
Als je wilt raden kan dat per DM (niet PM) naar webhawkjuh.
[ afbeelding ]
De Brank in Wormer
Nieuwsupdates met het laatste nieuws over de cacaofabriekbrank in wormer!
van de Frontpage:
Momenteel woedt er een brand bij ADM Cacoa in Wormer. Hoe de brand is ontstaan is nog onduidelijk. In 2003 was er ook al een grote brand bij Cacoa. Toen werden er 14.000 ton aan bonen verbrand. Hieronder beelden vanuit een woonkamer met zicht op de fabriek.
[ afbeelding ]
Pizza Onzin 2.0
DJ Koelkast heeft hem eerder al geïntroduceerd, de Pizza Onzin. Waar het Koelkast's idee was om pizzaria's te bellen en er een te bestellen, is het mijn doel om hem ook echt op de menukaart te krijgen. In dit item volg je de voerderingen hiervan.
Verzoekjes
Uiteraard kan ook jouw muziekale verzoek aan de beurt komen! Geef ze hier door en ze komen voorbij!
[ afbeelding ]
Skypen kan ook tijdens deze uitzending. Vandaag is er geen skypebox (), maar je bent uiteraard altijd welkom om je verzoekje telefonisch door te geven. Telefonische verzoekjes worden met voorrang behandeld, mits je in de uitzending wil komen. .
Verder in het kort:
• Cabaret met vandaag Hans Teeuwen (als we eraan toekomen)
Kortom, luister dus naar WebHawk PrimeTime vanaf 21.00u op Radio ONZ!![]()
[ afbeelding ]
Trololololquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Ragboer het volgende:
Woont er iemand in de buurt van Wormer (NH)?
Mwa, aardig eindje nogquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Ragboer het volgende:
Okquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wie het fout heeft of niet mee doen KAN niet winnen. Duh.
ok!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Dhaha het volgende:
ALLEMAAL DIT TWEETEN:
Grote brand in cacaofabriek, waarschijnlijk schadelijke stoffen vrijgekomen. Luister naar de rampenzender #onzradio op www.onz-radio.nl
[ afbeelding ]
Ik heb al retweet gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Dhaha het volgende:
ALLEMAAL DIT TWEETEN:
Grote brand in cacaofabriek, waarschijnlijk schadelijke stoffen vrijgekomen. Luister naar de rampenzender #onzradio op www.onz-radio.nl
[ afbeelding ]
KMtje of 25.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Ragboer het volgende:
Reisbureau Badrquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik weet waar hij werkt (ik ken hem persoonlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |