mijn post was sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 27 januari 2011 07:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
Tja weet niet. Denk dat hij meer ziet dat duffee out is en wacht op de stoppage. Meer schade berokkenen op dat moment is niet nodig.
Tja, we hebben tegenwoordig weer van die nieuwe die willen doorgaan tot er een dood is ongeveer en even niet goed gekeken wie het neerplanttequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn post was sarcastisch bedoeld
Ik vind de muziek er totaal niet bij passen. Super langzaam terwijl je juist explosies van agressie ziet. Dan moet je de beelden vertragen of iets dergelijks. Nu klopt het niet bij de beelden voor mijn gevoel. Verder zijn de beelden natuurlijk epischquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:35 schreef Hurricane2k het volgende:
Pride Fc Kockouts Part 2 !
Rate even als jullie willen aub !
Is ook zo hoor, maar om nou te zeggen de Hammerfist van het jaar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
Tja weet niet. Denk dat hij meer ziet dat duffee out is en wacht op de stoppage. Meer schade berokkenen op dat moment is niet nodig.
Ochjah ik dacht doe eens wat anders kwa muziek .. zijn al zo veel video's op youtube met harde muziek en ko's maar jah ieder zijn eigen smaak toch !quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik vind de muziek er totaal niet bij passen. Super langzaam terwijl je juist explosies van agressie ziet. Dan moet je de beelden vertragen of iets dergelijks. Nu klopt het niet bij de beelden voor mijn gevoel. Verder zijn de beelden natuurlijk episch
die trek ik ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Ochjah ik dacht doe eens wat anders kwa muziek .. zijn al zo veel video's op youtube met harde muziek en ko's maar jah ieder zijn eigen smaak toch !
Neej idd haha ja klopt man machineman heeft echt super videos en deze video heb ik gemaakt in 1/2 uurtjes met de beelden bij elkaar zoeken .. maar de muziek is idd beetje te rustig voor deze video gister had ik er ook een gemaakt ook met beetje rustige muziek maar die was wel wat beter mischien toch een andere nummer eronder gooien zal morgen eens kijken !quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die trek ik ook niet
De beste video's zijn die van machineman. Aparte muziek en perfect in elkaar geplakt. Kan me voorstellen dat je er geen 300 uur voor over hebt overigens
Okay poker ze .. heb de 2de offline gehaald ga er toch andere muziek bij doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef Paxlie het volgende:
ik zit te pokeren, kijk er straks naar. Vorige keer vond ik dat ook niet helemaal passend, maar zal zo even gericht feedback geven. Het idee van herhalen vind ik wel tof. Misschien dat je de echte stoten nog in slow-mo kan doen of een effect als ze raken of iets dergelijks
wordt eens tijd dat ie ermee kapt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:29 schreef Fyodor het volgende:
Tim Sylvia weighs in at 311 pounds for Titan FC 16
Flink gewicht dus weer... Benieuwd wat hij gaat doen, hij zou makkelijk moeten winnen van deze tegenstander.
Hij heeft er net 4 op een rij gewonnen, hoezo zou je dan stoppen?quote:
oke, ik dacht bij de ufc zat ie onder de 265 en nu traint ie niet meer hard genoeg,met zijn 311quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij heeft er net 4 op een rij gewonnen, hoezo zou je dan stoppen?
Waarom? Ik ben (misschien een van de weinige) van mening dat je op je hoogte punt moet stoppen. Kijk naar Chuchk Lidell.. ja nog altijd een legende/hall of famer.. maar toch is het sonde om je carriere te eindigen met 3 verlies partijen (3 k.o.'s ook nog dacht ik).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij heeft er net 4 op een rij gewonnen, hoezo zou je dan stoppen?
Nogmaals, waarom zou hij stoppen als hij wint?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben (misschien een van de weinige) van mening dat je op je hoogte punt moet stoppen. Kijk naar Chuchk Lidell.. ja nog altijd een legende/hall of famer.. maar toch is het sonde om je carriere te eindigen met 3 verlies partijen (3 k.o.'s ook nog dacht ik).
Hoogtepunt kan anders zijn dan in Chucks voorbeeld maar als je al op leeftijd bent en het niet echt meer hebt, stop dan en ga niet je record/status verbrassen.
is hetzelfde met the reem, hij wint ook maar tegen wie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom zou hij stoppen als hij wint?
Dus dan maar compleet stoppen? Ja sorry, je won niet van een top 5 en daarom moet je stoppen. Ja ik snap dat je gewonnen hebt, maar dat maakt niet uit. Je tegenstander was te slecht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is hetzelfde met the reem, hij wint ook maar tegen wie?
hij heeft zelf de downfall veroorzaakt, door een aantal keer te verliezen, toen heeft ie maar voor mindere goden gekozen om er zeker van te winnen, hij doet het gewoon voor het geld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dus dan maar compleet stoppen? Ja sorry, je won niet van een top 5 en daarom moet je stoppen. Ja ik snap dat je gewonnen hebt, maar dat maakt niet uit. Je tegenstander was te slecht.
Zonder te winnen kom je niet bij de top. Als Tim zo meerdere gevechten wint en hij klimt zo weer langzaam naar de top zie ik niet waarom hij dan zou moeten stoppen. Het is debiel dat hij 311lbs weegt, maar ook dat is geen reden om te stoppen.
Bijna elke MMA vechter doet het voor het geld...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij doet het gewoon voor het geld.
behalve Fedorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Bijna elke MMA vechter doet het voor het geld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |