daar zeg je wat, erg moeilijke keuze, bader is goed in worstelen en ko's, maar is langzamer dan jones, and "speed kills" volgens Bas, dus jones it is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat denken jullie van Bader vs Jones overigens? Ik geef Bader een serieuze kans om te winnen die is ontzettend sterk bezig.
Ik denk dat Jones uiteindelijk wel gaat winnen, is een maatje te groot voor Bader verwacht ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat denken jullie van Bader vs Jones overigens? Ik geef Bader een serieuze kans om te winnen die is ontzettend sterk bezig.
franklin komt van een gebroken arm af, dus heeft niet veel kunnen verbeteren. griffin vind ik in zijn laatste gevechten ongemotiveerd overkomen. ik gok toch dat franklin er met the win vandoor gaat!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef Hooidraad het volgende:
Beginnen we nu al met predictions?
Ik zeg: Silva en Jones.
Griffin vs. Franklin weet ik nog even niet, wat denken jullie daarvan?
Die doe ik met je mee!quote:
PRIDE, is bij voorbaat al goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:33 schreef Hurricane2k het volgende:
Main Card Voorspellingen :
Vitor Belfort
Forrest Griffin
Jake Ellenberger
Jon Jones
Miguel Torres
Trouwens net nog een video gemaakt kijk maar eens of jullie het wat vinden !
Alleen de baard ontbreekt nog!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |