Nice. Misschien ook leuk om per event ook een AV challenge aan te gaan, waarbij je dus met een groepje mensen picks maakt.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat is een goede!
Even denken hoe dat in een datamodel uitpakt hoor.
Over meerdere cards is iets wat later geimplementeerd kan worden. Niet onmogelijk, maar verre van prioriteit voor livegangquote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nice. Misschien ook leuk om per event ook een AV challenge aan te gaan, waarbij je dus met een groepje mensen picks maakt.
Degene met de slechtste picks wordt gelijk aangewezen en mag de voorgestelde AV gaan downloaden.
Zo ook met een eventuele jaar/seizoen stat, waarbij iemand voor een iets langere period de voorgestelde AV mag gebruiken?
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik mij zeker iets bij voorstellen. Maar kan waarschijnlijk wel fijn zijn om bij de bouw alvast rekening mee te houden.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Over meerdere cards is iets wat later geimplementeerd kan worden. Niet onmogelijk, maar verre van prioriteit voor livegang
knie was illegaal, maar hij was al done, dus het veranderde de uitkomst van de partij nietquote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik had versie met meeste er wel uit gehaald...
Maar nog niemand gezien die reageert op mijn opm over de wel of niet geoorloofde knie?
Ja, zie het 3de alinea van mijn post.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar een knie op de grond is toch ook een downed opponent? Of zit ik er naast?
/Edit in de replay hoor ik het Joe ook zeggen dat het een illegal knee was...
Wow!quote:
ik vind sheilds helemaal niks met zijn paper hands, zou hem op 7 a 8 zetten.hardy op 5quote:Op maandag 24 januari 2011 17:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Welterweight division in de UFC is absolute wereld klasse!!!
* Tazmaniac 's Top 10 UFC Welterweights
1. GSP
2. Jake Shields
3. Jon Fitch
4. BJ Penn
5. Josh Koscheck
6. Thiago Alves
7. Carlos Condit
8. Dan Hardy
9. Martin Kampmann
10. Kim Dong-Hyun (Stun Gun)
Knocking on #10 door: Matt Serra, Chris Lytle & Nate Diaz
Prospects: Rick Story & Jake Ellenberger
Misschien vergeet ik een belangrijk iemand, niet meteen gaan hyper ventileren!!
Benieuwd in hoeverre jullie het eens met me zijn!!!
Paper hands of niet, hij heeft al zes jaar en 15 gevechten niet verloren, verspreid over twee gewichtsklassen. Dat is indrukwekkender dan wat Hardy gepresteerd heeft.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind sheilds helemaal niks met zijn paper hands, zou hem op 7 a 8 zetten.hardy op 5
ik zie het als een moment opname, jij over iemands zijn gehele carrière.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Paper hands of niet, hij heeft al zes jaar en 15 gevechten niet verloren, verspreid over twee gewichtsklassen. Dat is indrukwekkender dan wat Hardy gepresteerd heeft.
Ik hecht inderdaad meer waarde aan consistentie, inderdaad. Maar als je dat buiten beschouwing laat, zal Shields tegen Hardy nog steeds torenhoge favoriet zijn. Met reden. Hardy is net Daley, en die tikte ook netjes af tegen Shields.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie het als een moment opname, jij over iemands zijn gehele carrière.
shield had het erg moeilijk met zijn laatste gevecht en hendo sloeg hem neer, hardy kon nog niet eens gesubmit worden door GSPquote:Op maandag 24 januari 2011 18:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik hecht inderdaad meer waarde aan consistentie, inderdaad. Maar als je dat buiten beschouwing laat, zal Shields tegen Hardy nog steeds torenhoge favoriet zijn. Met reden. Hardy is net Daley, en die tikte ook netjes af tegen Shields.
Het was zijn eerste gevecht in de UFC en zijn eerste gevecht op 170lbs in een lange tijd, dat fuckt met je conditie. Hij had in de eerste twee ronden geen enkele moeite Kampman (toch niet de minste) te mounten wanneer hij wilde.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:35 schreef THEFXR het volgende:
shield had het erg moeilijk met zijn laatste gevecht en hendo sloeg hem neer, hardy kon nog niet eens gesubmit worden door GSP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |