Je hebt eindelijk een UIquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is de 1ste keer voor mij,om hier een ava te hebben op andere forums zat ie er al op,haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 06:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Voeg mij dan ook ff toe bij Facebook en dan doe ik ook verder mee met UFC!DoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
omdat het een MMA spel isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef Agentperry het volgende:
Waarom gaat het hier over dat gay spel ipv over MMA.
126 komt eraan, moie card. Silva zal Belfort wel pakkie geven, Ben benieuwd naar griffin, heeft al een tijdje niet meer gevochten. Jon Jones zal wel gewoon winnen. Ellenberg vs Rocha weet ik niet wat ik hiervan moet denken, rocha staat 9-0 maar veel minder ervaring dan Ellenberg.
Jijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Jij gaat in een mode topic toch ook niks posten over je habbo hotel outfit.
bronquote:The news comes three days after a news conference in Moscow where M-1 Global co-founder Vadim Finkelstein, promoter and manager of heavyweight great Fedor Emelianenko, spoke in favor of "strict drug testing" for a field that includes two participants with a performance-enhancing-drug past, including the Russian's first-round opponent, Antonio Silva, and three-time offender, Josh Barnett.
wordt toch allemaal door die state athletic commission gedaan, heeft SF toch geen invloed op, ik geloof dat barnett nog niet eens een license heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:16 schreef Hooidraad het volgende:
Strikeforce increases drug testing
[..]
bron
126 is pas op 5 februari.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:50 schreef THEFXR het volgende:
gaat er iemand nog ufc vannacht kijken?
dat staat er niet, maar omdat jij een echte kenner bentquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Weet je? In kenner zitten al 3 letters van wat je echt bent!
Ik sla deze even over, 5 februari ga ik waarschijnlijk weer live kijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:50 schreef THEFXR het volgende:
gaat er iemand nog ufc vannacht kijken?
Dan mis je wel wat, ik kijk dat heel vaak.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef Agentperry het volgende:
Oh fight for troops dat kijk ik nooit.
jep http://www.mmafightgirls.com/category/492/brittney-palmerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |