Dit was een aars-grap.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef Metonae het volgende:
Koelkast! Dacht dat je klaar was met Brank-grappen
wat dat ja betreft:quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Nou, dan ga ik zeggen dat jij geen huiswerk aan het maken bent !
quote:Antoin Peeters
Daar gaan we weer.... Grote brand in cacaofabriek #Wormer, dak en schoorsteen in brand GRIP 1, camera onderweg.
Grote brand!!!!! Uhhh brank!!!!!!!quote:Antoin Peeters
Opstarten GRIP 2, brand cacaofabriek #Wormer
ik ga je zo klappen, dit is niet mijn winkel vriendquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef Koopa_Troopa het volgende:
Wat zegt die gast nou eigenlijk?
Ik ga jij zoe klap gevenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef Koopa_Troopa het volgende:
Ik ga jou zo'n klap geven, waeuh, dit is niet mijn winkel vriend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef Koopa_Troopa het volgende:
Godverdomme die Jazz op ONZ-radio..quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Godverdomme die Jazz op ONZ-radio..
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_haatmeneer.htmlquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef JApieman het volgende:
Waar komt dit vandaan? Ik ken dit liedje wel maar er is ook een orgineel filmpje van, toch?
quote:Antoin Peeters
Daar gaan we weer.... Grote brand in cacaofabriek #Wormer, dak en schoorsteen in brand GRIP 1, camera onderweg.
Grote brand!!!!! Uhhh brank!!!!!!!quote:Antoin Peeters
Opstarten GRIP 2, brand cacaofabriek #Wormer
Helga van Leur is bereid na te denken over een naaktfotoshoot in de Playboy. Maar hiervoor moeten wel honderdduizend mensen hun handtekening hebben gezet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan iemand het nieuws van 8u even kopieren van de frontpage?
Ga reaguren, klapjosti.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Godverdomme die Jazz op ONZ-radio..
Ik herken je echt niet nuquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar minuten een sik.
Lindgren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar minuten een sik.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
Dit lied dient elke dag minimaal 1x gedraaid te worden.
Kan trolololo het dan niet in z'n automatische piloot zetten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
Dit lied dient elke dag minimaal 1x gedraaid te worden.
50.000 schizo's dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Helga van Leur is bereid na te denken over een naaktfotoshoot in de Playboy. Maar hiervoor moeten wel honderdduizend mensen hun handtekening hebben gezet.
Danku.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_haatmeneer.html
Stuur even .mp3 naar mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan trolololo het dan niet in z'n automatische piloot zetten?
Nee want dan mis ik hemquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moet voor de automaat eig een standaard liedje nemen om mee te startenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goede zelfspotquote:
Als ie in de brank staat mag je dr dus in dr bek rochelenquote:
Of op haar bek slaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ie in de brank staat mag je dr dus in dr bek rochelen
WEER AANSTEKEN!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
WAT MOET JE DOEN ALS EEN MAROKKAAN UIT GAAT?
Weder aanstekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Aanzetten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
NOU?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef mc-Piel het volgende:
Het is zwart en knapperig!Ik wou niet lachen godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |