en van jou had ik die dus wel verwacht ja maar je hebt toch nog enig fatsoenquote:
ik weet dat je het niet meentquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was ook te makkelijk in te koppen.
Nah, vinknieliefzeggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en van jou had ik die dus wel verwacht ja maar je hebt toch nog enig fatsoen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef borisz het volgende:
Brandon heeft nu ook Belgie gehaald. Bij Ter Zake een repo over deze zak.
ooh ja dat ook! hopelijk wint Ajax, dan kan ik morgen 2 collega's pestenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:19 schreef golfer het volgende:
Ik niet hoor. Ik ga Ajax-Feijenoord bekijken.
Kijken of de hoge of de lage IQ's winnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:19 schreef golfer het volgende:
Ik niet hoor. Ik ga Ajax-Feijenoord bekijken.
Nope, maar elk goede uitvinding uit m'n vakgebied verhoogt weer de waarde van m'n diplomaquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kende je dat ding al? Ik niet! Ik ben reuze enthousiast
Dat zie je helemaal verkeerd hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en van jou had ik die dus wel verwacht ja maar je hebt toch nog enig fatsoen
Dit is echt een inkoppertjequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar ik hoop gewoon dat het niet achteruit gaat snappieieder jaar ben ik daar toch bang voor maar blijkt uiteindelijk niet zo te zijn
Je hoeft die arme jongen niet direct te gaan uitscheldenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef borisz het volgende:
Brandon heeft nu ook Belgie gehaald. Bij Ter Zake een repo over deze zak.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef Sarabi het volgende:
niets mis met een chimpansee
ik ga trouwens ook niet mee doen, ik weet zo al dat ik slim ben
Apatiet! Eh omdat ik van mineralen houd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Steer, het is zo leuk om te lezen over allerlei bio-engineering spul dat wordt ontwikkeld voor medische toepassingen, maar het sijpelt zo vreselijk traag door naar de praktijk. En het is vaak duur. En de zorg is al duur blah.
Ik vind dat ik er niks van kan vinden. Want ik heb er geen verstand van.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet niet wat ik van de zaak Brandon moet vinden
Dan heb ik geen idee wie hoog zou moeten zijn en wie laagquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef TAV74 het volgende:
Kijken of de hoge of de lage IQ's winnen
Het hoort wel bij mijn vakgebied dus ik kan beide kanten heel erg begrijpenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind dat ik er niks van kan vinden. Want ik heb er geen verstand van.
Medische wereld is nu eenmaal erg conservatief, gedeeltelijk ook wel terecht hoor. Je wil geen stomme dingen door een nieuwe uitvinding die niet goed getest is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Steer, het is zo leuk om te lezen over allerlei bio-engineering spul dat wordt ontwikkeld voor medische toepassingen, maar het sijpelt zo vreselijk traag door naar de praktijk. En het is vaak duur. En de zorg is al duur blah.
volgens mij zijn tav en golfer beide voor ajaxquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan heb ik geen idee wie hoog zou moeten zijn en wie laag
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
volgens mij zijn tav en golfer beide voor ajax
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij zijn tav en golfer beide voor ajax
quote:
oh ik dacht een sneer omdat ik nog niet die test van jou had gedaanquote:
He, bij voetbal is alles boven de 80 meegenomenquote:
oneequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef LieLie het volgende:
Oh, lachen, die mensen van Oh Oh Cherso doen ook mee
Zag ik in een krant staan vandaag, met een paar testvragen. Die beloofden weinig goeds....quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef LieLie het volgende:
Oh, lachen, die mensen van Oh Oh Cherso doen ook mee
Het is cement.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Steer: Maakt die apatietlijm zichzelf ook overbodig, dat het het bot het overgroeit? Of is het alleen lijm?
Je bent wel op de hoogte.quote:
Ik heb gezegd dat je die test moet doen als je eraan toe bent. Muts!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ik dacht een sneer omdat ik nog niet die test van jou had gedaan
Komt vast door al die loeiharde kopballen. Dat kan toch nooit goed zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef TAV74 het volgende:
He, bij voetbal is alles boven de 80 meegenomen
Dat denk ik soms ook wel eensquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt vast door al die loeiharde kopballen. Dat kan toch nooit goed zijn
(net zoals alle hersenschade bij boxers)
Nederland. BNN heeft weer de Nationale IQ-test op tv.quote:
Wordt wel weer leuk, lezen hoe alle Fokkers minimaal 140 gescoord hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nederland. BNN heeft weer de Nationale IQ-test op tv.
Nah, daar ben ik het minst nieuwsgierig naar om eerlijk te zijn. Ik heb wel een redelijke indicatie van haar IQquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
die van jou! willen we allemaal weten!
das het hoogste toch bij de BNN test?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wordt wel weer leuk, lezen hoe alle Fokkers minimaal 140 gescoord hebben
ik ook niet hoor. al zou ze een IQ van 60 hebben... maakt mij nog niet uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, daar ben ik het minst nieuwsgierig naar om eerlijk te zijn. Ik heb wel een redelijke indicatie van haar IQ
Ik moet alsmaar denken aan een spul dat tussen zenuwen geplakt, dat de zenuwen daar vrolijk verder groeiden.... En als apatiet zo op bot lijkt, verwacht ik dat als huisvrouw ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is cement.En het sijpelt idd een beetje tussen het bot door, en het bot groeit er ook uiteindelijk een beetje in.
Het 'plakt' een beetje, maar 't is meer voor druk en schuifkrachten.
Als het net aangemaakt en kneedbaar is, voelt het aan als een soort kauwgompje.
oh ja idd, op fok hebben mensen allemaal minstens 20 cm, 140 iq en een baan waarin ze vet verdienenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wordt wel weer leuk, lezen hoe alle Fokkers minimaal 140 gescoord hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |