Als het goed is niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet de fabriek waar Blooker cacao vandaan komt?
http://picasaweb.google.c(...)#5563979492579987394quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Er staat een hoge schoorsteen bij. Ben benieuwd of die het vol gaat houden. Dat was het eerste waar vanavond om 19:00 of zo een enorme vuurbal uit kwam. Nu is het minder, maar of dat ding blijft staan vraag ik mij af.
Zo had ik het nog niet eens gezien!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:47 schreef Flurry het volgende:
[..]
http://picasaweb.google.c(...)#5563979492579987394
ik gok ook van niet
Verbrandde cocao, vraag naar chocola is hoger dan aanbod, prijs stijgt als een gek, volk wordt ongerust, ongerustheid wordt paniek, volksopstanden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer een rampElke dag zijn er branden...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer een rampElke dag zijn er branden...
Explosie + brand + GRIP-2 = rampquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Brandende cacaobonen zijn een ramp?
Speculeren met cacaoquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef TWP het volgende:
Verbrandde cocao, vraag naar chocola is hoger dan aanbod, prijs stijgt als een gek, volk wordt ongerust, ongerustheid wordt paniek, volksopstanden.
Dan hebben we heel wat rampen op jaarbasisquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:54 schreef ouderejongere het volgende:
Explosie + brand + GRIP-2 = ramp
BAM!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef HyperViper het volgende:
Oke laat die vuurballen maar knallen, ik zit klaar voor het 1080p beeldmateriaal.
Antoinquote:AntoinRTLNieuws Antoin Peeters
Haha, krijg de vraag of ik 'hoofd branden' ben bij RTL. Daar lijkt het idd wel op de laatste weken, toevallig elke keer avonddienst.
Duurde ook heel lang. Ik had mijn moeder al ruim een kwartier aan de telefoon over de brand voordat ik brandweerwagens hoorde. De toren staat overigens nog steeds.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:14 schreef DeTolk het volgende:
Ik woon tegenover de fabriek (andere kant van het water gelukkig) en heb de explosie zien gebeuren.
Het duurde in mijn beleving heel lang voordat ik een sirene hoorde van brandweer etc.
Echt een verschrikkelijk harde knal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |