Tisser babe?quote:
31quote:
quote:
NEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
eindpunt: sharr heeft een vriend!
Zullen we naar PUB verhuizen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja, scheitirritant..
Dan als je nou net iemand leuk vindt... dan heb je ook geen oog meer voor andere meisjes...
Maar gelukkig ging het de laatste tijd al wat minder, dus heb ik mijn ogen wel open
Is nog bezig haha, zijn er nu allebei voor uitgekomen en het is gewoon anders, ipv echt beste vrienden zoenen enzoquote:
Kun je lang wachtenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we naar PUB verhuizen?
Maja, idd, ik had het het laatste halfjaar, leuke meisjes vlogen voorbij
Ik wacht nou wel lekker af tot iemand mij maar is leuk gaat vinden
Ik heb er al eens een topic over geopend... maar t is nu echt voorbij..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we naar PUB verhuizen?
Maja, idd, ik had het het laatste halfjaar, leuke meisjes vlogen voorbij
Ik wacht nou wel lekker af tot iemand mij maar is leuk gaat vinden
Whahahaquote:
Lijkt me raar als je jaar lang beste vrienden bent (of weet ik veel hoe lang) en opeens gaat batsen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Is nog bezig haha, zijn er nu allebei voor uitgekomen en het is gewoon anders, ipv echt beste vrienden zoenen enzo
DUS
Doe je toch altijd?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef FreezePop het volgende:
Ik faal. Ik klik altijd op nieuw topic want ik ben zo gewend aan stop volgen.
Tsja, het moet ook maar uitkomen of er nog leuke meiden in je buurt zijn he..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb er al eens een topic over geopend... maar t is nu echt voorbij..
Ik moet echt op zoek naar een ander meisje, ik blijf hier echt mee zitten anders
Ja ga peopenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef kdrietjeh het volgende:
Er is een topic.
[ONZ Radio] #306 - Waar Feyenoord overwint.
Ik zag hetquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja ben nu met huppelmuts bezig
refresh pagina dan komt er een knopje met open nieuw deel bovenaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef FreezePop het volgende:
Ik faal. Ik klik altijd op nieuw topic want ik ben zo gewend aan stop volgen.
Gaat dat lukken denk je?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja ben nu met huppelmuts bezig
Hier op school nauwelijksquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tsja, het moet ook maar uitkomen of er nog leuke meiden in je buurt zijn he..
Vier jaar en ja, inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef leetzors het volgende:
[..]
Lijkt me raar als je jaar lang beste vrienden bent (of weet ik veel hoe lang) en opeens gaat batsen.
En hoe ga je het je omgeving vertellen.quote:
Deze wordt 22 in febquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
hoe oud is het befaamde zusje dan ?
Bij mij zitten er zat leuke/knappe meiden in m'n klas, maar het staat zo debiel om met een klasgenoot te gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hier op school nauwelijks
(Purmerend)
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Nitrouz het volgende:
Ik denk eraan om met Kdrietjeh te trouwen, Feyenoord.
Als een vriend je zuigt, heb je niks met meiden te zoeken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Zokunen het volgende:
Ach ben blij dat het nu klaar is, toen hij op een avond bleef zuigen, na herhaalde waarschuwingen, 1 tik en hij was KO en verontschuldigde zich naderhand. (denk ook dat dit de enige keer ooit was dat ik iemand geslagen heb (liep te zuigen over mn familie).
Verder zou ik idd iets meer moves moeten maken, maar ik val vooral op van die meiden die TE lekker zijn voor mij. En daar stopt het voor mij dan ook
Vooral als het uit gaat zijn dat soort dingen moeilijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij mij zitten er zat leuke/knappe meiden in m'n klas, maar het staat zo debiel om met een klasgenoot te gaano.a.
Stap je nou gewoon over op mn zusje?quote:
Vanaf 8 uur voorspel ik stormloop.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef mc-Piel het volgende:
tering wat gaat het hard hier opeens!
Dit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij mij zitten er zat leuke/knappe meiden in m'n klas, maar het staat zo debiel om met een klasgenoot te gaano.a.
Ben je Marokkaan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
!ik ben 21, wil je haar aan mij voorstellen, of ben ik minderwaardig?
omdat koelkastquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef leetzors het volgende:
[..]
Vanaf 8 uur voorspel ik stormloop.
Ik verwacht dat iedereen mij gaat smeken meer muziek te draaien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef leetzors het volgende:
[..]
Vanaf 8 uur voorspel ik stormloop.
ja ik ga de hele familie afquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stap je nou gewoon over op mn zusje?
Jeeejquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Altijd liefde voor favo FOK!kers.
Ik wil die headset. Dan kom ik ook skypen op de radio enzquote:
GOH HET ZAL WEL NIET DOOR DE MUZIEK KOMEN EN DAT ER NIET GEPRAAT WORDT O.I.D.quote:
Zeg me dat het geen familie isquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dit.
Ik ga er niet veel over vertellen aangezien anderen ook dit topic (kunnen) lezenmaar het zit nog bijna dichterbij dan de klas bij mij
zuigen as in kut opmerkingen maken, als hij dat wat jij bedoeld had gedaan zaten er nu 6 plankjes om hem heen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Als een vriend je zuigt, heb je niks met meiden te zoeken.
Ja, en omdat geen jazz.quote:
Dat is best een opgave..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wild masturberend rond de tafel rennen.
Done. Kom je ff filmen dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom hoor ik zeemeeuwen op de radio?
Dat kan ik welquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel een originele toevoeging toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom hoor ik zeemeeuwen op de radio?
haha nee, meer iemand die je echt heel vaak ziet. Vaker dan vaak...quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zeg me dat het geen familie is...
Wanneer is die te winnen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
bij jou komen ze toch wel terug
ik ga voor de date met het zusje van huppel!
Het woont naast je?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dit.
Ik ga er niet veel over vertellen aangezien anderen ook dit topic (kunnen) lezenmaar het zit nog bijna dichterbij dan de klas bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |