abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91601149
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef mirved het volgende:

[..]

Het grappige is dat ik zelf ook iemand ben die af en toe tijd voor zich zelf nodig heeft en echt niet iedere dag constant bezig wil zijn met die ander. Maar als het nog pril is dan wil ik wel even dagelijks iets liefs sturen en graag weten wat zij gaat doen die dag , misschien later op de dag informeren hoe het geweest was en welterusten wensen. Stel het dan ook op prijs als zij interesse toont in hoe mijn dag was.
Naja die mate van contact is niks mis mee. Dat verschilt van persoon tot persoon. Maar kijk je wel uit met het aantal keer dat je vraagt "wat ga je doen vandaag dan"? Dat kan erg irritant worden na een tijdje en via de sms kan het jaloerser klinken dan dat je het eigenlijk bedoelt. Ik werd er bij mijn ex in ieder geval doodmoe van.
pi_91602601
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:21 schreef Aapig het volgende:

[..]

Naja die mate van contact is niks mis mee. Dat verschilt van persoon tot persoon. Maar kijk je wel uit met het aantal keer dat je vraagt "wat ga je doen vandaag dan"? Dat kan erg irritant worden na een tijdje en via de sms kan het jaloerser klinken dan dat je het eigenlijk bedoelt. Ik werd er bij mijn ex in ieder geval doodmoe van.
Ik weet mezelf gelukkig in te houden maar het kost wel moeite. Zie haar pas weer maandag, dan maar eens kijken of ik het ter sprake breng.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_91602724
Ik sms haast wel ieder (1- 2) uur op de dag met mijn vriendin.. ( die ik bijna 2 maanden ken ) Spreken ook wel iedere week een dag af meestal.

Dat gaat van opstaan tot slapen gaan :P Denk dat het gewoon bij iedere relatie verschillend is.. Als je er geen behoefte aan hebt dan niet, anders doe je het wel..
pi_91604403
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:26 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik sms haast wel ieder (1- 2) uur op de dag met mijn vriendin.. ( die ik bijna 2 maanden ken ) Spreken ook wel iedere week een dag af meestal.

Dat gaat van opstaan tot slapen gaan :P Denk dat het gewoon bij iedere relatie verschillend is.. Als je er geen behoefte aan hebt dan niet, anders doe je het wel..
Ieder uur of elke 2 uur een sms? Dat gaat toch nergens meer over in mijn ogen, je hebt toch niks zinnigs te melden dan.

Lijkt mij meer een leeftijdskwestie dan wat je gewend bent, als je 18 bent dan sms je heel wat meer dan als je 28 bent en gewoon werkt.
pi_91604577
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ieder uur of elke 2 uur een sms? Dat gaat toch nergens meer over in mijn ogen, je hebt toch niks zinnigs te melden dan.

Lijkt mij meer een leeftijdskwestie dan wat je gewend bent, als je 18 bent dan sms je heel wat meer dan als je 28 bent en gewoon werkt.
Ben ook nog geen 28 dan ;)
Of het nergens over gaat.. hebben elkaar genoeg te vertellen dusja.. Maar dit houd je natuurlijk ook niet eeuwig vol :') Maar ik moet er echt niet aan denken om van 's ochtends tot savonds laat niks te horen :o
pi_91604634
Oeps.. double post.
pi_91604856
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ben ook nog geen 28 dan ;)
Of het nergens over gaat.. hebben elkaar genoeg te vertellen dusja.. Maar dit houd je natuurlijk ook niet eeuwig vol :') Maar ik moet er echt niet aan denken om van 's ochtends tot savonds laat niks te horen :o
Ligt natuurlijk ook aan je persoon, mede als de leeftijd.
Zelf sms ik gem. om de 2 dagen 1 keer, bellen 1-2 maal per week.
pi_91605113
In het begin van mijn relatie smsden mijn vriendin en ik elkaar zeker wel 20 smsjes per dag, we konden elkaar heel weinig zien door tentamens en nog war dingen.

En nu jaren verder is het ongeveer onveranderd gebleven. We smsen elke dag (als we niet bij elkaar zijn) en bellen elke avond.

Beetje extreem volgens sommige hier vast :9
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_91605546
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef Baghdaddy het volgende:
In het begin van mijn relatie smsden mijn vriendin en ik elkaar zeker wel 20 smsjes per dag, we konden elkaar heel weinig zien door tentamens en nog war dingen.

En nu jaren verder is het ongeveer onveranderd gebleven. We smsen elke dag (als we niet bij elkaar zijn) en bellen elke avond.

Beetje extreem volgens sommige hier vast :9
Elke avond bellen zou ik niet eens willen, als ik haar zie is het gewoon leuk om zo alle dingen te bespreken, ben zelf totaal geen fan van telefoneren, omdat je elkaar niet kan zien e.d.
pi_91605835
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef McGilles het volgende:

[..]

Elke avond bellen zou ik niet eens willen, als ik haar zie is het gewoon leuk om zo alle dingen te bespreken, ben zelf totaal geen fan van telefoneren, omdat je elkaar niet kan zien e.d.
Het zijn ook niet altijd lange gesprekken, soms gewoon 2 minuten aan de lijn en dan slapen. Ik ben er ook geen fan van :9
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_91620083
Heb sinds 3 maanden weer een relatie en in het begin heeeel veel contact qua smsen, daarna langzaam minder. We zien elkaar gemiddeld een keer of 2 per week en bellen vrijwel elke dag eventjes (10 min) ofzo. Als we niet bellen, dan iig wel een enkel smsje. Dat blijft ook wel beperkt.
Ik moest wennen toen het contact in die zin minder werd maar weet inmiddels wel dat dat niet is omdat we elkaar minder leuk vinden of minder aan elkaar denken.
Het bevalt prima zo. :) En ik vind elke dag ff contact, al waren het maar 2 smsjes, prettig. :@
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:32:47 #37
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_91672485
Eerlijk gezegd hoef ik niet per see twee of drie sms'jes per dag te hebben of sturen. Heb ook nog vrienden en familie waar ik dingen mee doe, studie, etc. Ik ben inderdaad niet de hele dag elke dag met mijn liefje bezig...
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:02:07 #38
167595 mirved
Infobesitas
pi_91674020
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Eerlijk gezegd hoef ik niet per see twee of drie sms'jes per dag te hebben of sturen. Heb ook nog vrienden en familie waar ik dingen mee doe, studie, etc. Ik ben inderdaad niet de hele dag elke dag met mijn liefje bezig...
Die heb je altijd nog. Als je verliefd bent dan ben je daar toch de hele dag mee bezig in mijn beleving.
pi_91681017
Niet 24/7 maar als je verliefd bent kan ik niet begrijpen dat iemand genoeg heeft aan contact met zijn haar lief met 1smsje per dag :s
pi_91698787
Ach, je hebt elkaar ook niet altijd van alles te vertellen. Ik vind een smsje voor het slapen gaan soms al voldoende. O+ :@
pi_91699411
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef Frag_adder het volgende:
Hang je in ieder geval niet te veel op aan regels omdat iemand zegt: Je mag nooit meer dan 1 keer op een dag antwoorden! of je moet na een date altijd 3 dagen wachten! Het hangt gewoon van de persoon af :)
Al moet je wel opletten dat, hoe graag je ook wilt, je niet te ver gaat!
Dit zijn altijd die vermoeiende dingen:
-minimaal een uur wachten met terug sms'en, anders kom je te gretig over
-nooit meer dan 1 sms sturen
-minimaal x dagen wachten met contact opnemen na een date
-blabla
pi_91699449
-je mag ook pas zeggen verliefd te zijn na minimaal 10 dates, ondanks dat je het misschien al eerder ben
pi_91700935
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:05 schreef Deliah het volgende:
Een sms of bericht 's morgens en 's avonds :')? Elke dag? :').
Dit schoot me ook even in het verkeerde keelgat ja. :')

Eigenlijk enige wat ik wil is dat ze mij goed laat voelen. Hoe ze dat doet, moet zij weten.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_91701764
Ach, zolang het allemaal niet te geforceerd wordt. :)
Toen moet ouders verkering hadden (70's) zagen ze elkaar alleen in het weekend en doordeweeks spraken ze elkaar alleen op woensdag door de telefoon.
Nu we allemaal kunnen smsen en bellen is de 'druk' om contact met elkaar te 'moeten' hebben veel groter en dat kan elke keer weer tegenvallen.
pi_91703290
quote:
Dit zijn altijd die vermoeiende dingen:
-minimaal een uur wachten met terug sms'en, anders kom je te gretig over
-nooit meer dan 1 sms sturen
-minimaal x dagen wachten met contact opnemen na een date
-blabla
Na mijn 1e date waren we 15 minuten later al aan het sms'en :P
pi_91705449
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:57 schreef Snoepje5 het volgende:
Niet 24/7 maar als je verliefd bent kan ik niet begrijpen dat iemand genoeg heeft aan contact met zijn haar lief met 1smsje per dag :s
Zo te zien zijn de meningen verdeelt anderen vinden 2 per dag al veel :)
pi_91705807
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef mirved het volgende:

[..]

Zo te zien zijn de meningen verdeelt anderen vinden 2 per dag al veel :)
Het is gewoon voor iedereen anders en persoonlijk.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:17:01 #48
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_91716550
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:02 schreef mirved het volgende:

[..]

Die heb je altijd nog. Als je verliefd bent dan ben je daar toch de hele dag mee bezig in mijn beleving.
Oh, ik niet eigenlijk. Ik daar ben ik heel blij mee.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_91719136
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:36 schreef D_tjuh het volgende:
Eigenlijk enige wat ik wil is dat ze mij goed laat voelen.
Even offtopic: Dat is natuurlijk iets waar je zelf voor moet zorgen. Maar misschien is dat ook per persoon verschillend.
  zondag 23 januari 2011 @ 12:03:55 #50
320365 Cobhatecrew
Attention Deficit - SQUIRREL!
pi_91741556
Ik word altijd bijzonder geïrriteerd van het "Waarom reageer je niet?" of "Waarom sms je niet?"
Ik heb het vaak druk, daarom niet. :(
SMS-en doe ik vaak genoeg, maar ik ben niet 24/7 met m'n liefje bezig, en heb ook niet altijd de tijd om terug te berichten.

Dat "Minstens 2 smsjes per dag" kwam ook even verkeerd aan. :')
"Ik wil dat ze me goed laat voelen"? Als ze dat niet al doet moet je er met haar over praten. :') Ik verwacht niks van m'n lief, als er wel iets komt is dat chill, als er niks komt, dan niet. Werkt over het algemeen prima.
Oh, en misschien: druk maken om hoe je haar laat voelen, in plaats van andersom. Dat werkt over het algemeen beter dan dingen van ze verwachten om te zorgen dat ze jou je goed laten voelen.
These two seem as smooth as silk
flashed against my eyes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')