als het mag dan is het halve station van mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zou een mooie boel worden....
Daarom zijn mijn broeders ook succesvolle ondernemers in fietsen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zou een mooie boel worden....
Haha, dat is echt geloven in je eigen verhaaltjes.quote:[b] Op woensdag 19 januari 2011 18:37 schreef Rewimo het volgende:Je moet in elk geval contact opnemen met de politie want nu staat je fiets gesignaleerd.
Ja ik snap wel dat het op zich niet mag. Maar de politie doet ook niets met mijn aangifte .. en het is toch verdorie MIJN fiets!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:39 schreef Elmostyle het volgende:
Officieel niet, volgens de regels moet je de politie bellen en laten controleren blablabla...
Maar aangezien die politie toch nooit komt opdagen en niets doet, vind ik: Gewoon doen.
idd kloptquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:40 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat het op zich niet mag. Maar de politie doet ook niets met mijn aangifte .. en het is toch verdorie MIJN fiets!
Haha dat kan ik wel waarderen : )quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb het ooit een keer gedaan met een kruiwagen. Tijdens een verbouwing had ik die een nacht in de tuin laten staan. De volgende ochtend was 'ie weg. Paar weken later zie ik hem bij iemand anders in de tuin staan met een bord "TE KOOP: ¤50" erop. Toen heb ik hem in de auto geladen en ben weggereden.
Jij had verwacht dat ze op zoek gingen naar je fiets?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:40 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat het op zich niet mag. Maar de politie doet ook niets met mijn aangifte .. en het is toch verdorie MIJN fiets!
Idd... en dan gaan ze je fiets controleren op punten waar ze je voor kunnen beboeten, omdat ze hun bonnenquotum nog niet gehaald hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:39 schreef Elmostyle het volgende:
Officieel niet, volgens de regels moet je de politie bellen en laten controleren blablabla...
Dan moet je aangeven dat jouw fiets verkeerd geparkeerd staat.. Kijk eens hoe snel ze dan zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:39 schreef Elmostyle het volgende:
Maar aangezien die politie toch nooit komt opdagen en niets doet, vind ik: Gewoon doen.
Fixedquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef Tinos85 het volgende:
Godverdomme heb jij mijn eerlijk gejatte fiets gejat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |