Het is hier verdomme geen speeltuin.quote:
Dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is hier verdomme geen speeltuin.
Sowieso mods die "+1 note" posten. Heb je wat te compenseren of zo, machtswellusteling.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sowieso mods die "+1 note" posten. Heb je wat te compenseren of zo, machtswellusteling.
Ja, aan mijn notes te zien heb jij je ook uitgeleefd op mij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
dit is waarschijnlijk 1 van de redenen waarom jij mod van het jaar bent geworden. Al denk ik dat SWJ meer stemmen had gekregen als ie gewoon meer postquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eenschquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar zetten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vroeg eergisteren al om een slotje
Vriendinnetje van tong80...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:18 schreef FL_Freak het volgende:
Kijk eens aan. Een bagger topic van een mod die wel open blijft.
Ik vroeg om veel geld, Ook niet gehadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
nu vraag ik me aardig hard af wat er stond...quote:
Het alternatief is volbagggeren tot de 300. We hoeven, na deze kwaliteitspost, er nog maar 108. Doorbaggeren dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |