De binnenstad van Zwolle leent zich eigenlijk ook wel voor een vestiging.quote:
Waarom zou je 4 uur reizen voor een bak koffie als je dat ook gewoon bij de supermarkt kunt kopen en anders wel bij elk café kunt krijgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:17 schreef Maraca het volgende:
Starbucks hoeft niet bijzonder te zijn. Zolang ik maar niet minimaal 4 uur (heen en terug) hoef te reizen voor een bakje koffie
Voor alle duidelijkheid: ik reis niet speciaal 4 uur voor koffie, maar ga er wel naartoe als ik in de buurt benquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom zou je 4 uur reizen voor een bak koffie als je dat ook gewoon bij de supermarkt kunt kopen en anders wel bij elk café kunt krijgen.
Maar goed, waarschijnlijk is het gewoon minder bijzonder als je een Starbucks in je eigen stad hebt.
Op die manier.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: ik reis niet speciaal 4 uur voor koffie, maar ga er wel naartoe als ik in de buurt benIk ga ook alleen naar Starbucks voor de ijskoffie
Alhoewel ik die nu ook zelf kan maken
Ik heb een Dolce Gustoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Op die manier.![]()
Maar zelf ijskoffie maken? Dat klinkt wel heel handig, gaaf en lekker?![]()
Hoe en waarmee doe je dat?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:40 schreef Nielsch het volgende:
En nu ik erover nadenk, zou dit misschien ook wel een droom geweest kunnen zijn, afgelopen nacht.
Werk ook bij de NS, in eerste instantie is het niet openbaar.. maar er zijn wel vergunningen aangevraagd om dit alsnog te bewerkstelligen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:44 schreef Bas242 het volgende:
Klopt, komt een nieuwe Starbucks in het hoofdgebouw van de NS.
Ik werk zelf bij de NS en vanaf maandag is hij geopend! Weet niet zeker of hij openbaar is!
tsja, eerste kop was gratis hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Ik liep er gisteren in mijn pauze langs. Rij van NS-medewerkers was echt enorm. Daar gaat je pauze dan, doorgebracht in de rij bij de Starbucks![]()
Okee, maar dan zou ik nog steeds niet m'n hele pauze in de rij gaan staan (en daar leek het nu echt wel op, stond een rij tot bijna aan de deur). Tenzij het gewoon werktijd was dat die mensen in de rij stonden, dan kan ik het wel begrijpen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |