De vestigingen op de stations vallen onder Servex (die alle formules op stations exploiteren zoals Kiosk, Burger King, Julia's, Smullers etc...). De vestigingen op Schiphol vallen onder eenzelfde bedrijf, maar dan voor Schiphol (naam even kwijt). Die langs de snelweg valt dus onder Autogrill (van o.a. de AC Restaurants). De vestigingen in het centrum van Amsterdam zijn van Starbucks zelf.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef mr_me_me het volgende:
Zijn de Starbucksen in Nederland franchise of echt van Starbucks zelf?
Ah, bedankt. Ik heb over 3 maanden een pand beschikbaar midden in de gezellige binnenstad. Maar dus geen franchise dus...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De vestigingen op de stations vallen onder Servex (die alle formules op stations exploiteren zoals Kiosk, Burger King, Julia's, Smullers etc...). De vestigingen op Schiphol vallen onder eenzelfde bedrijf, maar dan voor Schiphol (naam even kwijt). Die langs de snelweg valt dus onder Autogrill (van o.a. de AC Restaurants). De vestigingen in het centrum van Amsterdam zijn van Starbucks zelf.
Nee, niet aan particuliere personen lijkt het; anders waren er wel meer filialen in Nederland geweest denk ik. Wel aan andere grote ketens dus die de Starbucks formule exploiteren. Lijkt wel op een soort franchise volgens mij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:38 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Ik heb over 3 maanden een pand beschikbaar midden in de gezellige binnenstad van Alkmaar. Maar dus geen franchise dus...
Volgens de promo van het verbouwde station toch welquote:
En het is fucking duur.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zit nu ook een Starbucks in de Erasmus Universiteit. Tenminste, nergens staat de naam, maar overal hangt het logo, er staat een lange rij, er zitten mensen met Macs en de dranken zijn hetzelfde, dus het zal wel Starbucks zijn.
AmRest. Edit -Oh nee, HSMHost was het.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De vestigingen op Schiphol vallen onder eenzelfde bedrijf, maar dan voor Schiphol (naam even kwijt).
Wel bijna alleen de Randstad, waarvan de overgrote bulk in Amsterdam. Groningen, Arnhem en Nijmegen zijn de enige filialen buiten de Randstad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gaat nu wel heel hard met Starbucks in Nederland, bijna overal te vinden.
Voor een Amsterdammer maakt dat weinig uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wel bijna alleen de Randstad, waarvan de overgrote bulk in Amsterdam. Groningen, Arnhem en Nijmegen zijn de enige filialen buiten de Randstad.
*kijkt naar de TT* *kijkt naar dikgedrukte opmerking*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:58 schreef Gulmez het volgende:
Ik vind het merkwaardig dat Zwolle nog nie in de lijst staat terwijl dit samen met Amsterdam Leiden en Rotterdam toch wel een van de beste steden is met veel lekkere studentes
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:58 schreef Gulmez het volgende:
Ik vind het merkwaardig dat Zwolle nog nie in de lijst staat terwijl dit samen met Amsterdam Leiden en Rotterdam toch wel een van de beste steden is met veel lekkere studentes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |