abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91564787

quote:
Het Amerikaanse bedrijf SOG maakt topkwaliteit messen en multi-tools. Sinds de oprichting door Spencer Frazer in 1986 heeft SOG snel naam gemaakt en behoren zijn tot het topsegment in messen en tools.

Als je de SOG Powerassist in je handen neemt, weet je direct dat je een goed product hebt. Het voelt stevig en opent zeer soepel. Je kan de multitool met 1 hand openen. Erg handig is dat er op de Powerassist twee handige messen zitten die geopend kunnen worden, zonder dat je de multitool hoeft open te klappen.

De messen gaan open met een 'assisted blade technology', dit zorgt er voor dat met een kleine beweging de messen openschieten. Daarnaast is de powerassist uitgevoerd met een goed locking syteem, zodat ze veilig dicht blijven of open blijven wanneer dit nodig is. De tang op de Powerassist is ook 'powerassisted' dus de druk die u op de tang uitoefent wordt versterkt, waardoor gemakkelijk door hard materiaal knijpt.

Als je de multitool opent komen er nog 5 tools ter beschikking.

Tools op de Powerassist:

* Mes glad

* Mes gekarteld

* 3 zijdige vijl

* Schoevendraaier

* kruiskopschroevendraaier

* blik opener/kleine schroevendraaier

* flesopener/schroevendraaier

* afsluitkapje voor tools

* V-snijder

* draadsnijder

* draadstripper

* compound leverage (drukvergroter op tang)

De nylon buidel wordt meegeleverd.

Een tool uit het topsegment, een aanschaf waarmee je een tool voor het leven aanschaft.

kleur: zilver

merk: SOG

staalsoort: roestvrij

lemmet: glad/plain

vergrendelsysteem: backlock

Handgreep: stainless steel/satin‚- Hardheid (RC) 58

herkomst: Amerika

lengte:19,00 cm

gewicht: 299 gram

etui: cordura

ontwerper: Spencer Frazer

toepassing:dagelijks gebruik

extra gegevens: 8 onderdelen 12 functies
http://www.multi-toolbox.(...)t-s66-multitool.html

Ik heb deze multitool vorige week bij iBood gekocht. Ik ben van plan rond de zomer een reis te maken, ik dacht dat ding daarbij wel van pas zou komen. Vandaag binnen gekregen, maar het is niks voor mij merk ik. Ik ga toch liever voor een simpeler mes.

Bij iBood kostte 'ie zo'n 55 euro inclusief verzenden, in Nederland is hij volgens mij niet te krijgen onder de 120 euro.

Ik zet 'm even hier neer, als dit niks oplevert gaat 'ie terug. Het is gewoon een mooi, degelijk ding. Er zit een soort draagtas bij die je aan je riem kan klikken. Er zit levenslange garantie op.

Hij is dus gloednieuw, hij is een kwartier uit de verpakking geweest.

Bieden vanaf 55 euro.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2011 15:46:30 ]
pi_91565182
55 incl geboden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_91573700
Staat genoteerd.
pi_91605761
Als er vanavond geen nieuwe biedingen zijn gaat 'ie naar Guard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')