SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-2- Standaard QWERTY toetsenbord, gloednieuw die ik als reserve had. Heeft een USB aansluiting! uhm 10,-?
Foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-3- Twee gloednieuwe Sharkoon Systeem Fans. (Niet gebruikt want ik heb andere fans genomen met kleurtjes :p). Afmetingen 80x80x25mm. 1500rpm, met een luchtstroom van 32,4 m3/h - 15 decibel. 5 Euro per stuk
Foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-4- 18 nieuwe DVD+RW schijven. 4,7 GB met 4x Speed. Van de Platinum Plus Serie. In een koker allemaal. Vraagprijs 5 euro.
-5- Een USB stofzuigerEr zit ook een lampje op
. Afval word opgevangen in een filter. 1x gebruikt voor de lol, daarna nooit meer naar omgekeken. 5,-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-6- Logitech Precision Gaming Headset, een gewone fijne headset vind ik zelf. Destijds 60 euro voor betaald. Helaas is er bij een "oor-rubber" de bovenkant een beetje losgelaten, maar hier ondervind je verder geen problemen van en je kan hem altijd vastlijmen als je het wilt. Vraagprijs 15,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzendkosten zijn voor de koper! Afhalen is geen probleem. Bieden mag altijd!melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Bovenste koeler is al wel gebruikt, de koelpasta is al warm geweest zo te zien...
Normaal is het namelijk 1 laagje en niet van die stippen.![]()
Ja die heb ik er ook meteen uitgehaaldIk denk dat hij een of twee keer is aan geweest inderdaad. Alleen om te testen, dus eigenlijk zo nieuw als wat.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Wel als ik hem eerst plat stampMaar over de prijs valt te onderhandelen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Forum Opties Forumhop: Hop naar: