dan zou je toch best verlof kunnen vragenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
Ik wil ook wel eens op vakantie eigenlijk. Ooit.
Pff, ik dacht dat jij zo creatief wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo kan je Suzanne en Rosanne ook wel op mij toepassen. Dacht het niet he
Zomer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
Als ik een baan had gehad wel ja. Maar dan had ik ook geld gehad en nu niet zielig hoeven doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
dan zou je toch best verlof kunnen vragen
een reis naar america moet te doen zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
Daar ben ik al eens geweest zelfs.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
een reis naar america moet te doen zijn
Dat ben ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Pff, ik dacht dat jij zo creatief was
Ik weet hoe dat is, niet zo prettig inderdaad.... maar wel voor een goed doel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
zeker niet, het enige minpunt is 13 uren als een sardientje in een blik zitten
Ja, dat sucks dus wel een tikkie. Maar wel op de camping van Veessen geweest, en misschien wel tegelijkertijd in hetzelfde zwembad gelegen als ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar ben ik al eens geweest zelfs.
Het erge is dat ik dus echt niet meer dan Belgie, Duitsland en NL heb gezien tot nu toe.
Ik denk dat Veessen zo'n jaar of 15 geleden is ongeveer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat sucks dus wel een tikkie. Maar wel op de camping van Veessen geweest, en misschien wel tegelijkertijd in hetzelfde zwembad gelegen als ik
ach, daarna een maandje op 15 minuten van het strand lopende wonen is wel prettig..quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet hoe dat is, niet zo prettig inderdaad.... maar wel voor een goed doel.
Ik ook, toen had ik net mijn rijbewijs en gingen we crossen door de bossen daarquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar ben ik al eens geweest zelfs.
Het erge is dat ik dus echt niet meer dan Belgie, Duitsland en NL heb gezien tot nu toe.
klopt, binnen europa is er ook zat om te zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk niet eens de behoefte buiten Europa op vakantie te gaan. Er zijn in Europa nog zoveel plaatsen die ik nog niet gezien heb of nog een keer wil zien
morgenquote:
een maandquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, daarna een maandje op 15 minuten van het strand lopende wonen is wel prettig..en daar wil ik best 13 uurtjes beweegruimte voor opofferen?
Waar ben jij dan heen geweest, dat je weet hoe het voelt??
Voor jullie jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
klopt, binnen europa is er ook zat om te zien![]()
[..]
morgenhet is inmiddels al middag hoor
een maand, dat kan als je werkloos bent, en weer vanaf half maart aan de slag kanquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
een maanddamn
Cancun/ L.A ... zal niet exact 13 uur geweest zijn maar komt in de buurt
Kan weinig bedenken binnen Europa waar ik persé nog eens heen wil...quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk niet eens de behoefte buiten Europa op vakantie te gaan. Er zijn in Europa nog zoveel plaatsen die ik nog niet gezien heb of nog een keer wil zien
Ik heb eigenlijk nog wel wat Europese bestemmingen op m'n lijstje staanquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Kan weinig bedenken binnen Europa waar ik persé nog eens heen wil...
Daar buiten des te meer
Ik zou dest de balkan weleens willen zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Kan weinig bedenken binnen Europa waar ik persé nog eens heen wil...
Daar buiten des te meer
Ik schrap, barcelona en zwitserland.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog wel wat Europese bestemmingen op m'n lijstje staan
Berlijn
Barcelona
Praag
Schotland
Ierland
Oostenrijk
Zwitserland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |