*Babs een stok aangeeft* Ga your gangquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kitao is een beetje boos op mij omdat ik hem al tijden doodverwens en laatst in ONZ hem en de rest van ONZ hetzelfde toewenste en ik in tig posts veel te ver ging en ik geen ban heb gekregen
Ik had hongerquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, mjah, rubber is ook niet om te eten eigenlijk he?
Reported!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef kitao het volgende:
[..]
hout kappen daar ben je goed in ja.
en nu kappen of ik haal er het bijltje erbij.
Die is wel heel slecht, dat kan beter.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef kitao het volgende:
[..]
hout kappen daar ben je goed in ja.
en nu kappen of ik haal er het bijltje erbij.
Met jou nog velen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik heb gewoon een bloedhekel aan hem
Oh, dat is wel heel gaaf jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De tunnel door het aquarium in Brum was wel heel gaaf. Daar zwommen de haaien ook onder je door. Een compleet doorzichtige tunnel dus.
Ik ken hem niet, maar ik weet wel dat hij al met een bepaalde toon de topics hier binnenkomt en die toon staat me niet aan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik heb gewoon een bloedhekel aan hem
Dat was te merkenquote:
Ik negeer 'm eigenlijk vooralquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar ik weet wel dat hij al met een bepaalde toon de topics hier binnenkomt en die toon staat me niet aan.
Ik zie het altijd zo oost-indischquote:
Niemand die je dat kwalijk neemtquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het altijd zo oost-indisch.
Overal waar ik posts van kitao tegenkom. Daar wijdt ik toch zeker twee posts aan hoe graag ik hem hartstikke dood wensquote:
Hoe gebruik jij het woord kats?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
Kats, ik heb zowaar een boek in bezit dat in Nederland niet meer te krijgen is in de winkels
Moet je doen hoor, ik weet van niets, maar niet elk crewlid is zo makkelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overal waar ik posts van kitao tegenkom. Daar wijdt ik toch zeker twee posts aan hoe graag ik hem hartstikke dood wens
Nooit verwacht dat jij zo haatdragend kan zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overal waar ik posts van kitao tegenkom. Daar wijdt ik toch zeker twee posts aan hoe graag ik hem hartstikke dood wens
Nou, zoquote:
ZELFS ik maak in zo'n geval vaak de keuze om er maar gewoon niet op te letten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat jij zo haatdragend kan zijn
ook al had je een ban, ik zou het niet eens hebben gemerkt want ik was hierna niet meer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kitao is een beetje boos op mij omdat ik hem al tijden doodverwens en laatst in ONZ hem en de rest van ONZ hetzelfde toewenste en ik in tig posts veel te ver ging en ik geen ban heb gekregen
je kan ook gewoon die plaat eens voor je botte kop weghalen en hints snappen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:19 schreef kitao het volgende:
[..]
ook al had je een ban, ik zou het niet eens hebben gemerkt want ik was hierna niet meer.
kom je nog steeds op NB of krijg je daar net als vorige keer met je zatte kop de eieren toegeworpen ?
damn, this computer is slow. vast ergens een virus opgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |