Ik denk dat als je een bijbaantje wilt zoeken, je inderdaad beter bij een rechtswinkel of iets dergelijks kan gaan solliciteren. Financieel heb je het niet echt moeilijk, je hoeft dus niet per se een hoog loon te hebben. Concentreer je meer op de ervaring die je bij een eventuele bijbaan naast je studie kan opdoen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef finsdefis het volgende:
Wellicht is het een mogelijkheid om bij een rechtswinkel te solliciteren aan het einde van het jaar, dan kan je je (hopelijk) goede resultaten gebruiken als argument waarom ze jou aan moeten nemen.
Volledig op de studie willen concentreren, daar zijn er meer van. Ouders die alles betalen, daar zijn er wat minder vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben zelf ook student en heb geen bijbaan, omdat ik me liever volledig op mijn studie concentreer. Ik werk alleen in de zomermaanden zodat ik zelf mijn collegegeld kan betalen, maar verder betalen mijn ouders alles![]()
Haha ja daar heb ik ook geluk meequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:09 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Volledig op de studie willen concentreren, daar zijn er meer van. Ouders die alles betalen, daar zijn er wat minder van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |