Mijn vorige vriend vroeg, nadat we ongeveer een jaar samen waren, héél erg verlegen of ik het een keertje zou willen proberen. Ik op hem plassen dus, terwijl ik op hem lag tijdens de seks, zodat het op zijn buik zou lopen.
Ik ben ERG vrijdenkend met seks enz., maar dit was idd toch wel even eh...
Uiteindelijk heb ik het toch gedaan. Gewoon omdat ik van hem hield en merkte dat hij het erg graag wilde. Hij had zich er al die tijd voor geschaamd zodat hij het niet eerder had durven vragen.
Zelf vond ik er niet echt wat aan, maar echt vies was het ook niet trouwens. Voelde erg warm en intiem aan. Wel moeilijk in eerste instantie hoor, om je zodanig te ontspannen om het te kunnen laten lopen! Maar hij vond het prachtig, en alleen daarom was ik al blij dat ik dat toch voor hem kon doen. Heel af en toe dus, want het was natuurlijk ook weer niet iets voor elke keer
Twee keer, geloof ik. Beide keren terwijl we seks in de duinen hadden, aan zee. Niks geen geklieder in bed of zelfs de badkamer dus, al heb ik zelf een speciaal onderkleed in bed omdat ik soms ook spuit bij het klaarkomen. Nooit echte grote stralen, maar toch... Ik had al wel gemerkt dat die vriend dát ook heel erg opwindend vond, als me dat gebeurde. Alleen daarom durfde hij dat ook aan mij te vragen overigens, zei hij later, want hij was er al eens eerder een vriendin door kwijtgeraakt toen hij het aan haar vroeg, en zij vond alleen het feit dát hij het haar vroeg reden genoeg om een relatie van ruim zeven maanden te verbreken. Zou ik nooit doen, alleen maar om zoiets. Maar voor iedereen ligt de grens denk ik wel anders. Want als hij (of wie dan ook) bijvoorbeeld om poepseks had gevraagd...

Nee..., daar zou zelfs ik niet aan dénken!