abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2011 @ 07:28:43 #51
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92209402
voorbehandelde urine nog wel :D

Bewust bezig TS ^O^
J. <3
pi_92213342
Geeft het geen ontzettende rotzooi, in bed bv? Of zitten jullie ongemakkelijk in de badkamer los te gaan.
pi_92215229
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef martin_MH het volgende:
Geeft het geen ontzettende rotzooi, in bed bv? Of zitten jullie ongemakkelijk in de badkamer los te gaan.
ja, die rotzooi beperkt enorm. Wil geen doorweekt matras. Dus helaas voornamelijk badkamer.
pi_92350445
Mijn vorige vriend vroeg, nadat we ongeveer een jaar samen waren, héél erg verlegen of ik het een keertje zou willen proberen. Ik op hem plassen dus, terwijl ik op hem lag tijdens de seks, zodat het op zijn buik zou lopen.
Ik ben ERG vrijdenkend met seks enz., maar dit was idd toch wel even eh... :@
Uiteindelijk heb ik het toch gedaan. Gewoon omdat ik van hem hield en merkte dat hij het erg graag wilde. Hij had zich er al die tijd voor geschaamd zodat hij het niet eerder had durven vragen.
Zelf vond ik er niet echt wat aan, maar echt vies was het ook niet trouwens. Voelde erg warm en intiem aan. Wel moeilijk in eerste instantie hoor, om je zodanig te ontspannen om het te kunnen laten lopen! Maar hij vond het prachtig, en alleen daarom was ik al blij dat ik dat toch voor hem kon doen. Heel af en toe dus, want het was natuurlijk ook weer niet iets voor elke keer :)
Twee keer, geloof ik. Beide keren terwijl we seks in de duinen hadden, aan zee. Niks geen geklieder in bed of zelfs de badkamer dus, al heb ik zelf een speciaal onderkleed in bed omdat ik soms ook spuit bij het klaarkomen. Nooit echte grote stralen, maar toch... Ik had al wel gemerkt dat die vriend dát ook heel erg opwindend vond, als me dat gebeurde. Alleen daarom durfde hij dat ook aan mij te vragen overigens, zei hij later, want hij was er al eens eerder een vriendin door kwijtgeraakt toen hij het aan haar vroeg, en zij vond alleen het feit dát hij het haar vroeg reden genoeg om een relatie van ruim zeven maanden te verbreken. Zou ik nooit doen, alleen maar om zoiets. Maar voor iedereen ligt de grens denk ik wel anders. Want als hij (of wie dan ook) bijvoorbeeld om poepseks had gevraagd... :r Nee..., daar zou zelfs ik niet aan dénken!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:04:49 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92351175
Ik kan me ergens wel voorstellen dat het lekker is, als je nodig moet, dan is plassen bijna net zo lekker als klaarkomen en wat is er nu lekkerder dan plassen en klaarkomen tegelijk, vraag ik me dan af.

Ik zou het echter nooit in mijn mond willen en inderdaad, de fucking bende die je er van krijgt. Vind ik ook een serieus nadeel aan squirten trouwens.
Resistance is futile.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:10:19 #56
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_92351501
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Seven. het volgende:
wat is er nu lekkerder dan plassen en klaarkomen tegelijk, vraag ik me dan af.
Kan dat wel? Dat wordt toch allemaal met spieren enzo afgesloten?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_92351697
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:10 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat is toch alleen bij een man zo?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:13:47 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92351698
quote:

[..]

Voor mannen is dat fysiek niet mogelijk denk ik. Voor vrouwen.. geen idee eigenlijk?
Resistance is futile.
pi_92352026
Ik plaste, maar HIJ kwam er door klaar.

Lijkt mij idd ook onmogelijk, tegelijkertijd plassen én klaarkomen, voor een man dan omdat urine denk ik niet tegelijkertijd met sperma door de plasbuis kan.
Misschien als de vróuw plasseks erg opwindend vind... Al lijkt het mij niet echt mogelijk ivm de spasmen bij het klaarkomen. Kún je dan als vrouw wel je blaas ontspannen?
pi_92355113
quote:

[..]

Uhh....nee.
pi_92361333
quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uhh....nee.
Kan het niet of sluiten je spieren niks af?
pi_92361358
Mannen kunnen het niet omdat de prostaat de ingang naar de blaas afsluit, voornamelijk om er voor te zorgen dat je geen sperma in je blaas krijgt, maar dat heeft als bijkomend nadeel/voordeel dat er dus ook geen urine in je plasbuis kan komen. Dit gebeurt niet direct bij het krijgen van een stijve (plassen met een stijve kan dus wel!), maar gebeurt een tijdje voor het klaarkomen.

Aangezien vrouwen geen prostaat hebben... kunnen vrouwen plassen en klaarkomen tegelijkertijd.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 08:45:51 #63
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_92361493
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef SirShagalot het volgende:
ik pis wel eens tegen mijn vriendin haar been in de douche :P
maar ze vind dat niet zo leuk :@
lol _O- _O- _O-
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
pi_92361947
Dit is niet helemaal mijn ding geloof ik.

Ik zou ook wel even raar staan te kijken als mijn vriendin dit van me zou vragen, maar ik zou niet gelijk nee zeggen.
Ik doe mijn best.
pi_92362103
Pissen met een stijve :')

Dan kan je toch helemaal niet richten? :')
pi_92362159
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:43 schreef Tommeke het volgende:

Jawel hoor, kan prima :Y
pi_92362692
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:43 schreef Tommeke het volgende:

Moet je heel ver voorover bukken en dan is die weer recht naar voren :P
Ik doe mijn best.
pi_92364326
Ach, en zolang je geen pre-puber penisje hebt, staat hij sowieso niet strak tegen je buik aan.
pi_92414404
Ik hou er wel van, in welke vorm dan ook. Het meest opwindend vind ik als het juist niet in de badkamer of een makkelijk schoon te maken omgeving gebeurt, maarja, dat is weer lastig met de rotzooi enzo. De meeste van mijn exen stonden er wel open voor, alleen maar weinig waren ook echt liefhebbers ervan.
Raak en plezierig.
pi_92440093
Stiekem filmpje opgezocht.... :@
Op een dag drink je geen bier meer.
Dan drink je Grolsch!!
pi_92468963
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:50 schreef Supperboeren het volgende:
Stiekem filmpje opgezocht.... :@
Viespeuk xD
pi_92534106
Ik vind het ook wel wat hebben :Y
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 9 februari 2011 @ 12:35:12 #73
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_92541225
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 02:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Pis stinkt alleen als je niet genoeg (water) drinkt.
Leugens. Ga jij maar eens asperges eten en kom dan effe terug in dit topic.
I feel you in the wind, you guide me constantly.
pi_92542130
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:35 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Leugens. Ga jij maar eens asperges eten en kom dan effe terug in dit topic.
Hij heeft gelijk. Als je veel water drinkt, stinkt plas veel minder. De kleur wordt ook veel minder geel. Gewoon een feit. Waarom je dan over asperges begint is mij een raadsel.
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:02:24 #75
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_92552119
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef martin_MH het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk. Als je veel water drinkt, stinkt plas veel minder. De kleur wordt ook veel minder geel. Gewoon een feit. Waarom je dan over asperges begint is mij een raadsel.
Omdat van asperges je urine enorm gaat stinken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')