abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91600132
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 08:01 schreef reindert3 het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Dat plassen nog steeds schaamte voor veel mensen oplevert, ook al ken je elkaar seksueel door en door. Daar dan toch getuige van mogen zijn, is heel intiem.
pi_91600226
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 08:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat plassen nog steeds schaamte voor veel mensen oplevert, ook al ken je elkaar seksueel door en door. Daar dan toch getuige van mogen zijn, is heel intiem.
Ik begrijp waar je heen wilt, maar ik zou het toch niet zo lekker en fris vinden als ik heel eerlijk ben... Maargoed, als jij er van houdt, geen problemen mee hoor.

Kan het me alleen écht niet voorstellen en het geeft zo'n bende lijkt me..
pi_91600537
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 08:15 schreef reindert3 het volgende:

[..]

Ik begrijp waar je heen wilt, maar ik zou het toch niet zo lekker en fris vinden als ik heel eerlijk ben... Maargoed, als jij er van houdt, geen problemen mee hoor.

Kan het me alleen écht niet voorstellen en het geeft zo'n bende lijkt me..
Ja, het geeft zeer zeker een bende. En dat is best jammer, beperkt het aantal plekken waar je het kunt doen :D
pi_91641934
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

De warmte, de intimiteit, de aangeleerde viesheid (urine is steriel)
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Gewoon er voor zorgen dat er zo min mogelijk afvalstoffen in de urine zitten.
Hier spreek je je wel erg tegen :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 00:16:40 #30
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_91642167

[ Bericht 100% gewijzigd door ondeugend op 21-01-2011 00:20:13 ]
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_91642170
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 07:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ken je dat, dat je een uur lang elkaar elk hoekje van het huis door hebt geneukt, en dat ze daarna na de wc gaat om te plassen, met de deur op slot?
Nee niet persoonlijk herkenbaar maar ik kan het me voorstellen. Als ik moet pissen en ze staat toevallig naast me op de badkamer dan hebben we daar weinig problemen mee. Dat doe je ook met willekeurige gasten in een café of discotheek. Die hoor je ook schijten en staan naast je te pissen. In zoverre vind ik het niet het meest intieme wat je samen kan doen, maar kan inderdaad wel een toevoeging zijn.
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:11 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

[..]

Nee. Een sigaret roken is ook steriel, maar toch krijg je afvalstoffen binnen. Je lichaam wilt niet voor niks de urine kwijt, maar is niet dat je ziek er van kan worden. Het stinkt alleen nogal als je vrij sterke urine hebt en je nieren moet opnieuw alles zuiveren mocht je het opdrinken.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 00:25:04 #32
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_91642519
Ik kan me de intimiteit wel voorstellen, maar hoe word je daar dan geil van? :?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_91642615
Ok, veel plezier TS ;) , hoop dat je er veel lol aan mag beleven met een gelijkgestemde partner maar het spreekt mij persoonlijk totaal niet aan. :X
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_91645918
Je moet wel op je voeding letten(van sommige etenswaren gaat het nog al stinken).
En veel water drinken dan verdun je het een soort.

Veel plezier
pi_91645951
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:16 schreef Adames het volgende:

[..]

Nee niet persoonlijk herkenbaar maar ik kan het me voorstellen. Als ik moet pissen en ze staat toevallig naast me op de badkamer dan hebben we daar weinig problemen mee. Dat doe je ook met willekeurige gasten in een café of discotheek. Die hoor je ook schijten en staan naast je te pissen. In zoverre vind ik het niet het meest intieme wat je samen kan doen, maar kan inderdaad wel een toevoeging zijn.

[..]

Nee. Een sigaret roken is ook steriel, maar toch krijg je afvalstoffen binnen. Je lichaam wilt niet voor niks de urine kwijt, maar is niet dat je ziek er van kan worden. Het stinkt alleen nogal als je vrij sterke urine hebt en je nieren moet opnieuw alles zuiveren mocht je het opdrinken.
Pis stinkt alleen als je niet genoeg (water) drinkt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_91646116
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 02:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Pis stinkt alleen als je niet genoeg (water) drinkt.
Ja en ligt er aan wat je hebt gegeten, je ruikt voornamelijk de zwavelverbindingen. Met water verdun je dat. Maar je merkt ook verschil als je de dag van te voren veel groenten en fruit hebt gegeten of juist vol aan het bier bent gegaan, bij het bier ruik je de dag erna veel meer vanwege de zwavel.
pi_91646140
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 08:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mijn huisgenoot laat de deur open als ze met mij in gesprek is en we praten :P.
pi_91646232
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:11 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

[..]

Nee. Afvalstoffen kunnen gewoon steriel zijn.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 03:48:54 #39
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_91646268
ik heb er nog nooit iets geils ingezien... maar ja dat heb met nog wel een paar dingen.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:54:37 #40
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_91652822
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Zitten er hier tegenwoordig (er zijn alleen oude topics te vinden) nog liefhebbers van plasseks?

En in welke vorm vind je het nog opwindend/lekker. Naar een plassende meid/kerel kijken. Over iemand heen plassen, iemand die over jou plast. In je mond?

Ik zelf ben dol op alles, alleen opdrinken/slikken is niet iets waar ik verzot op ben. Ik heb het wel eens gedaan, maar het liefst dan wel urine dat is voorbehandeld (voor de sessie allebei een liter of 2 water drinken).
Het is nu niet bepaald mijn ding. Maar mocht mijn vriendin dat willen? Dan zal ik niet bij voorbaat NEE zeggen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:44:10 #41
332675 Traumatination
Traumatic Insemination
pi_91657080
Voor degenen die het eens willen proberen, niet vragen, maar gewoon doen! Als het een heftig negatieve emotie teweegbrengt een klap op de muil geven.
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:22:12 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_91899341
Dikke bleek is nog veel sterieler, maar om dat nou op te gaan drinken... Ik snap de opwindendheid van plassex wel, maar zou het zelf niet willen doen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_91964638
blehww
pi_92170926
edit; was ook eigenlijk al gezegd
pi_92172158
Ik zou wel een keer zo als m'n vriendin een hemdje draagt in haar decollete willen plassen.
pi_92173668
ik pis wel eens tegen mijn vriendin haar been in de douche :P
maar ze vind dat niet zo leuk :@
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
pi_92184516
Ik snap niet wat er geil aan is :{
Mijn vriend hoeft het ook niet voor te stellen.. Ik zou het niet eens overwegen :P

En ik heb ook liever niet dat ie plast waar ik bij ben (toch iets te persoonlijk denk ik), en al helemaal niet terwijl we samen staan te douchen :N

Maar voor wie er wel van houd, veel plezier!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:14:30 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92202090
Hier moet ik gepost hebben :D
Niet dat ik van plasseks houdt (nooit gedaan), maar gewoon.. omdat TS O+
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:16:12 #49
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_92202201
Nee, niet mijn afdeling, ben meer van het kotsen en schijten.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_92209033
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef Cue_ het volgende:
Hier moet ik gepost hebben :D
Niet dat ik van plasseks houdt (nooit gedaan), maar gewoon.. omdat TS O+
Awh lief O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')