Dat plassen nog steeds schaamte voor veel mensen oplevert, ook al ken je elkaar seksueel door en door. Daar dan toch getuige van mogen zijn, is heel intiem.quote:
Ik begrijp waar je heen wilt, maar ik zou het toch niet zo lekker en fris vinden als ik heel eerlijk ben... Maargoed, als jij er van houdt, geen problemen mee hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat plassen nog steeds schaamte voor veel mensen oplevert, ook al ken je elkaar seksueel door en door. Daar dan toch getuige van mogen zijn, is heel intiem.
Ja, het geeft zeer zeker een bende. En dat is best jammer, beperkt het aantal plekken waar je het kunt doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:15 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Ik begrijp waar je heen wilt, maar ik zou het toch niet zo lekker en fris vinden als ik heel eerlijk ben... Maargoed, als jij er van houdt, geen problemen mee hoor.
Kan het me alleen écht niet voorstellen en het geeft zo'n bende lijkt me..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De warmte, de intimiteit, de aangeleerde viesheid (urine is steriel)
Hier spreek je je wel erg tegenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon er voor zorgen dat er zo min mogelijk afvalstoffen in de urine zitten.
Nee niet persoonlijk herkenbaar maar ik kan het me voorstellen. Als ik moet pissen en ze staat toevallig naast me op de badkamer dan hebben we daar weinig problemen mee. Dat doe je ook met willekeurige gasten in een café of discotheek. Die hoor je ook schijten en staan naast je te pissen. In zoverre vind ik het niet het meest intieme wat je samen kan doen, maar kan inderdaad wel een toevoeging zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken je dat, dat je een uur lang elkaar elk hoekje van het huis door hebt geneukt, en dat ze daarna na de wc gaat om te plassen, met de deur op slot?
Nee. Een sigaret roken is ook steriel, maar toch krijg je afvalstoffen binnen. Je lichaam wilt niet voor niks de urine kwijt, maar is niet dat je ziek er van kan worden. Het stinkt alleen nogal als je vrij sterke urine hebt en je nieren moet opnieuw alles zuiveren mocht je het opdrinken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:11 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
[..]
Hier spreek je je wel erg tegen
Pis stinkt alleen als je niet genoeg (water) drinkt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee niet persoonlijk herkenbaar maar ik kan het me voorstellen. Als ik moet pissen en ze staat toevallig naast me op de badkamer dan hebben we daar weinig problemen mee. Dat doe je ook met willekeurige gasten in een café of discotheek. Die hoor je ook schijten en staan naast je te pissen. In zoverre vind ik het niet het meest intieme wat je samen kan doen, maar kan inderdaad wel een toevoeging zijn.
[..]
Nee. Een sigaret roken is ook steriel, maar toch krijg je afvalstoffen binnen. Je lichaam wilt niet voor niks de urine kwijt, maar is niet dat je ziek er van kan worden. Het stinkt alleen nogal als je vrij sterke urine hebt en je nieren moet opnieuw alles zuiveren mocht je het opdrinken.
Ja en ligt er aan wat je hebt gegeten, je ruikt voornamelijk de zwavelverbindingen. Met water verdun je dat. Maar je merkt ook verschil als je de dag van te voren veel groenten en fruit hebt gegeten of juist vol aan het bier bent gegaan, bij het bier ruik je de dag erna veel meer vanwege de zwavel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pis stinkt alleen als je niet genoeg (water) drinkt.
Mijn huisgenoot laat de deur open als ze met mij in gesprek is en we pratenquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat plassen nog steeds schaamte voor veel mensen oplevert, ook al ken je elkaar seksueel door en door. Daar dan toch getuige van mogen zijn, is heel intiem.
Nee. Afvalstoffen kunnen gewoon steriel zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:11 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
[..]
Hier spreek je je wel erg tegen
Het is nu niet bepaald mijn ding. Maar mocht mijn vriendin dat willen? Dan zal ik niet bij voorbaat NEE zeggen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Zitten er hier tegenwoordig (er zijn alleen oude topics te vinden) nog liefhebbers van plasseks?
En in welke vorm vind je het nog opwindend/lekker. Naar een plassende meid/kerel kijken. Over iemand heen plassen, iemand die over jou plast. In je mond?
Ik zelf ben dol op alles, alleen opdrinken/slikken is niet iets waar ik verzot op ben. Ik heb het wel eens gedaan, maar het liefst dan wel urine dat is voorbehandeld (voor de sessie allebei een liter of 2 water drinken).
Awh liefquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef Cue_ het volgende:
Hier moet ik gepost hebben
Niet dat ik van plasseks houdt (nooit gedaan), maar gewoon.. omdat TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |