Maar gelukkig hebben we tegenwoordig ook internet waar hij dan wel zijn verhaal kan doen en mensen niet alleen maar de ongenuanceerde nieuwsberichten op radio, tv en krant hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat die jongen van 's Heerenloo knap pissig is over deze wijze van berichtgeving, ja
Om 14:00 uit bed?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef Braamyo het volgende:
*hap*
Ik bijt in voer !!!! nog 15 minuutjes tot de eetzaal open gaat *klimt bed uit*
ja idd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we tegenwoordig ook internet waar hij dan wel zijn verhaal kan doen en mensen niet alleen maar de ongenuanceerde nieuwsberichten op radio, tv en krant hebben
Hier om 13 maakt dat het iets dragelijker?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om 14:00 uit bed?
Mijn belastingcenten.
Het is hier 17:37 atm.... en jou belasting centen zijn goed besteeds, want ik denk dat ik de afgelopen 4 maanden meer uren gemaakt heeft dan een werkjaar zou moeten hebben (24/7)quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om 14:00 uit bed?
Mijn belastingcenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Vind ik ook. Geen een politicus die hier echt iets aan kan verbeteren, vrees ik (en het huidige kabinet al helemaal niet).quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef golfer het volgende:
Het blijft schrijnend en vrijwel allemaal toch op het conto te schrijven van eeuwig gebrek aan geld en personeel.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:07 schreef DarkElf het volgende:
soms moet je gewoon even dingen doen die je niet wilt doen...
Kop op DE, nu iets doen wat je niet leuk vind. maakt straks iets doen wat je wel leuk vind des te meer de moeite waard !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee, gaat mijn telefoon nou over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben dol op bellen! en meer van zulks P maar soms moet je iets bellen waar je geen zin in hebt, maar wat wel ff goed is, that' s itquote:
Het zijn gewoon een stel populistische schreeuwers. Meer komt er niet uit ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind ik ook. Geen een politicus die hier echt iets aan kan verbeteren, vrees ik (en het huidige kabinet al helemaal niet).
Maar onderwijl lekker moord en brand en spoeddebat schreeuwen, dat dan weer wel
klopt, even zieltjes winnen in het volk..quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een stel populistische schreeuwers. Meer komt er niet uit ook.
ah joh, daar passen nog makkelijk 2 vrachtwagens tussen, aanstellerquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Dan nu even wat vrolijkers: ziehier het nijlpaard dat ons achtervolgde
[ afbeelding ]
Oeh! Eng!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Dan nu even wat vrolijkers: ziehier het nijlpaard dat ons achtervolgde
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |