Elfen Liedquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:08 schreef Desunoto het volgende:
Maar er is natuurlijk één serie die niet kut is. Death Note.
Nee maar je hebt er wel 2 topics overquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:11 schreef steve.T het volgende:
[..]
en alweer verkondig ik daar niet dat alleen anime leuk is.
Dit is toch klaagbaak daar mag je klagenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar je hebt er wel 2 topics over
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:01 schreef Muridae het volgende:
Animé Music Videos.
En dan vooral kereltjes die "Papa Roach - Last Resort" onder Naruto of Bleach zetten.
yep der is zelfs een grote groep van mensen die dagelijk dat aan het doen isquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:28 schreef Nikmans het volgende:
Maar er is dus serieus een soort scene waarin mensen trots zijn omdat ze filmpjes verknippen op muziek?
Maak dan zelf iets in plaats van een beetje vingeroefeningen doen in After Effectsquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:30 schreef steve.T het volgende:
[..]
yep der is zelfs een grote groep van mensen die dagelijk dat aan het doen is
nee... anime met muziek er onderquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Anime met muziekvideo eronder
Het kan niet triester!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:31 schreef seiramu het volgende:
Dit meen je toch nietwat een drama zeg. Jezus.
Urban Dictionary vermoed it.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef steve.T het volgende:
[..]
wat voor vertiefde site kijk jij dan op
Ja ik luister ook naar Metal, en velen met mij, maar laat ons hier alsjeblieft buiten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:14 schreef steve.T het volgende:
[..]
Omdat ik ook naar metal luister en niet een rap luisterende gangster ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |