grammar naziquote:
zeer handig voor in het toilet jaquote:
het is eerder het werkwoord verblekenquote:
nu pas?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:58 schreef steve.T het volgende:
TT legt het meeste al uit. Maar hij is pas 2 weekjes bezig en maakt nu betere amv's dan mij
Ben ik nou zo slecht. (een amv = een animé music video)
2 voorbeelden
Ik voel me nu nutteloos
yea ik kan niet wachten heb de anime al duizend keer gekekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee jonge, de Anime
306 For the Sake of Protecting! Ichigo Vs. Tensa Zangetsu! 25.01.2010
307 Emergency Situation! Aizen, New Evolution! 01.02.2011
308 Goodbye... Rangiku 08.02.2011
OMG ITS COMING I DIE
Je weet dat hentai in het japans pervert betekent.quote:
Manga bedoel je?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef steve.T het volgende:
[..]
yea ik kan niet wachten heb de anime al duizend keer gekekenfuck what is het goed.
ik kan niet de goede manga vindenquote:
Idk/Idcquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef steve.T het volgende:
[..]
Je weet dat hentai in het japans pervert betekent.
Ja, daarom vraagt 'ie het ook, captain Obviousquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef steve.T het volgende:
[..]
Je weet dat hentai in het japans pervert betekent.
Dan ben jij waarschijnlijk een blinden en dove Modje want het sluit aan op de muziek. En dit zijn gewoon twee voorbeelden nooit gezegd dat ze van mij zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:47 schreef speknek het volgende:
Goftedomme, ik zie nu pas die AMVs, zelfs voor AMVs is dit terminale kanker, je hebt niet eens de moeite genomen de baggermuziek aan te laten sluiten op de beelden. De gesprekken en de ondertitels zitten er nog bij, wtf, zelfs voor een 12-jarige knaap in de laatste fase van acne versterving faal je.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:47 schreef speknek het volgende:
Goftedomme, ik zie nu pas die AMVs, zelfs voor AMVs is dit terminale kanker, je hebt niet eens de moeite genomen de baggermuziek aan te laten sluiten op de beelden. De gesprekken en de ondertitels zitten er nog bij, wtf, zelfs voor een 12-jarige knaap in de laatste fase van acne versterving faal je.
Dit dusquote:
Animekijkersquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:21 schreef steve.T het volgende:
[..]
Jawel
Broder je bent gewoon een tunnelvisie autist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |