ik gebruik vegas dus ik denk de laatste of de middelstequote:
Omdat ik ook naar metal luister en niet een rap luisterende gangster benquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef HugoBaas het volgende:
TS, die aids heeft je hersenen aangetast zeker.
Hoe kun je dit nou leuk vinden?
En als die vriend van je er beter in is dan is hij een grotere loser dan jij. Kom je toch iets beter uit de verf.
Een kut kneusjequote:
faal antwoordquote:
Jawelquote:
Een wat? point of view? of wat bedoel jequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Maak POVs, met lekkere wijven, opgelost.
Je bent zelf autist met je kut amv's.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:21 schreef steve.T het volgende:
[..]
Jawel
Broder je bent gewoon een tunnelvisie autist
Dit is wel heel gay dat je dat niet weet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:26 schreef steve.T het volgende:
[..]
Een wat? point of view? of wat bedoel je
Helemaal super, anime kijkende metalen luisterende forumgebruiker.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:21 schreef steve.T het volgende:
[..]
Jawel
Broder je bent gewoon een tunnelvisie autist
oe oe kreeg je ook al last van je talenknobbel?quote:
vertel dan wat het is baka.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit is wel heel gay dat je dat niet weet.
jah er zijn mensen die alleen maar plaatjes gebruiken dat is heel laag. dan zijn er mensen de een combo van plaatjes en filmpjes gebruiken. dat is al wat beter. dan heb je de mensen die alleen maar filmpjes gebruiken maar nog niet echt syn aan de muziek beginners en dan heb je de bazen die het maken als of het altijd bij elkaar heeft gehoordquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:35 schreef Schalks. het volgende:
Zijn hier verschillende gradaties van 'goed' en 'beter' aan te geven dan?
jah maar daarom moet je voor anime op animefreaks.tv kijken net niet youtubequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Dat is toch als je zoekt naar stukjes anime op Youtube je alleen maar stukjes kan vinden met van die kutmuziek eronder
muziek moet je toch luisteren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:37 schreef Nikmans het volgende:
Of dat je op zoek bent naar muziek en duizend en één kankeranimekankerkutvideo aids in clipvorm voor je bakkes krijgt, BAH
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |