Gooi je handen in de lucht en zwaai ze rond alsof 't je geen zak kan schelenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ben je een beetje van de "sounding"?
Ik krijg er gewoon pijn van!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die valt reuze mee!
De eerste keer deed mijn 60jarige huisarts uit heet dorp.... au godskolere bloed en al!
De tweede keer was de GGD en ik zette me dus al schrap.... en voelde niks.
Dus had het uitgelegd en hij zei "Wat voor dorpsbeul was dat zeg?!"
Ik haat onweerquote:
Weet ik niet, nooit geprobeerd...quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel en met wie, maar 2x per jaar minimaal ja, tenzij in een vaste relatie.
[..]
Aah, ik wikkel de kat meestal in een deken, dan wordt die rustig. Werkt dat bij jou ook?
Zelf ga ik lekker kijken
Tom Harding, elke laatste (of eerstequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too. En JP. En Dana.
En voordat iedereen het cool vond Tom Harding.
Nogal.quote:
put your hands in the air, and wave them like you give a fuckquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gooi je handen in de lucht en zwaai ze rond alsof 't je geen zak kan schelen
Ik heb 1 neger in mijn kennissenkring (:oquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gooi je handen in de lucht en zwaai ze rond alsof 't je geen zak kan schelen
Ik van Perac's verhaal.quote:
Ik vond jouw bloed-verhaal erger.... huuuuquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik van Perac's verhaal.
Zit gewoon te wiebelen op m'n stoel
Als de doodquote:
Nou niet dat het er uit gutste of zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vond jouw bloed-verhaal erger.... huuuu
Kom maar hier, dan wikkel ik je wel inquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haat onweer![]()
[..]
Weet ik niet, nooit geprobeerd...
"mijn"neger is echt de grootste negergrappen maker die ik ken, en ik doe uiteraard keihard mee (en incasser de kaasgrappen hoor). Dat geeft geweldige reactie'squote:Op woensdag 19 januari 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 1 neger in mijn kennissenkring (:o) en toen die een keer belde zei ik:
Woord omhoog, neger!
Hij lag echt in de scheur en ging het zelf ook gebruiken, maar dat was minder grappig.
Mijn vrienden sturen zelfs SMS-jes als het flink onweertquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef Kluts het volgende:
Mijn moeder zei vroeger altijd dat als het onweerde, dat er dan een foto werd gemaakt.
Ik ben er eigenlijk nooit bang voor als ik de deur maar niet uit hoef.
Hier is het super mooi, je kan het van kilometers ver zien aankomen en het blijft meestal even hangen. Afgelopen najaar heel veel buiten in de regen op het balkon staan genieten van het uitzicht. Ik moet er nog ergens filmpjes van hebbenquote:
Herkenbaarquote:
Watjequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
Jawel, vinden we toch leuk.. kunnen we je beschermen!
liever tegen onweer dan die grote neger
Het is ook standaard zo dat als ik die gozer zie, hij altijd wel een move zal maken. Standaard negergedrag en dat zeg ik dan ook gewoon. Negergrappen maken met negers is idd erg leuk, vooral in gezelschap wat het niet begrijpt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"mijn"neger is echt de grootste negergrappen maker die ik ken, en ik doe uiteraard keihard mee (en incasser de kaasgrappen hoor). Dat geeft geweldige reactie's.
Ik ben een beetje getraumatiseerd doordat ik vroeger op Het Land moest werken als het onweerde, zonder enige vorm van dekking. Ik mocht pas naar binnen als het ergens binnen een straal van 200 meter ingeslagen was.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef Kluts het volgende:
Mijn moeder zei vroeger altijd dat als het onweerde, dat er dan een foto werd gemaakt.
Ik ben er eigenlijk nooit bang voor als ik de deur maar niet uit hoef.
Ja haaartstikek mooi. Maar toch raak ik de stekkers niet aan, liefst ook geen metaal, ga ik de keuken niet in en al helemaal niet onder de douche staan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier is het super mooi, je kan het van kilometers ver zien aankomen en het blijft meestal even hangen. Afgelopen najaar heel veel buiten in de regen op het balkon staan genieten van het uitzicht. Ik moet er nog ergens filmpjes van hebben
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan wikkel ik je wel in
To the rescuequote:
Jij bent zo schattig, jammer dat je een vent bent!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vrienden sturen zelfs SMS-jes als het flink onweert
"Gaat het?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mietjequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja haaartstikek mooi. Maar toch raak ik de stekkers niet aan, liefst ook geen metaal, ga ik de keuken niet in en al helemaal niet onder de douche staan.
Bij mij in de buurt woonde vroeger een vrouw die een blikseminslag had overleefd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben een beetje getraumatiseerd doordat ik vroeger op Het Land moest werken als het onweerde, zonder enige vorm van dekking. Ik mocht pas naar binnen als het ergens binnen een straal van 200 meter ingeslagen was..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt woonde vroeger een vrouw die een blikseminslag had overleefd.
Not a pretty sight.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent zo schattig, jammer dat je een vent bent!Ik kan hem wel tussen m'n benen naar achter proppen en een gevulde bh aandoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Heerlijk, alleen soms boze blikken van andere negers... die moet hij dan weer geruststellenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"mijn"neger is echt de grootste negergrappen maker die ik ken, en ik doe uiteraard keihard mee (en incasser de kaasgrappen hoor). Dat geeft geweldige reactie's.
Ik was nog heel jong, ik weet alleen dat m'n moeder weleens kwaad werd over kutopmerkingen, maar volgens mij meende hij het nooit echt. Zolang het geen Duitser was, vond hij het verder prima.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stoer, hoe ging dat? Is je opa ook bijgedraaid?
mwah, vooral van meiden die het niet zo snappen, die zijn dan eerst echt beledigd voor hemquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Heerlijk, alleen soms boze blikken van andere negers... die moet hij dan weer geruststellen
Jamaar stroom en ik hebben een slechte relatie.quote:
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Vriend van me is begonnen met amv maken en hij is er beter in dan mij.
Levenslozen unite.
Ik ben gewoon niet bang om dood te gaan denk ik,ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar stroom en ik hebben een slechte relatie.
En ik heb gezien wat een bolbliksem kan doen met een betonnen schutting
Ik heb gewoon... uh... ontzag voor Mama Natuur!
M'n moeder is als de dood voor onweer. Schiet helemaal in de stress. Er is een keer een rolbliksem oid in huis geweest, en toen is er brand uitgebroken. Daar is ze zo van geschrokken, dat komt niet meer goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar stroom en ik hebben een slechte relatie.
En ik heb gezien wat een bolbliksem kan doen met een betonnen schutting
Ik heb gewoon... uh... ontzag voor Mama Natuur!
Leeg!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Klutsie !
Iets met vol en een pm box.
Zitten jullie negergrappen uit te wisselen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Klutsie !
Iets met vol en een pm box.
Nee, geile PMetjes.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zitten jullie negergrappen uit te wisselen?
Huuuu still.. hou op! Ik wil er ook gewoon niet aan denken... moet eigenlijk ook weer maar durf nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou niet dat het er uit gutste of zo![]()
Maar meer dat er bloed aan dat stokkie zat en dat plassen zeer deed de dagen erna
En dat je dus oo bloeddruppels in je geweldige sexy boxershort had.
Ik vind doodgaan zo zonde van het leven, leven is zo tof.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet bang om dood te gaan denk ik,ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |