Nederlanders in Cherso zijn geen haar beterquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef dawg het volgende:
[..]
russen ook niet vind ik. tenminste als je op vakantie bent en ze tegenkomt.
Alleen als ze uit Den Haag komenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlanders in Cherso zijn geen haar beter
Mijn Katholieke middelbare school stond in een wijk waar veel buitenlanders woonden (flats) maar ook veel kakkers. Toen het er naar uitzag dat alle allochtonen ook op mijn school les wilden gaan volgen, stelden ze een regel in:quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hadden een prachtig witte gristelijke middelbare school.!
Kankahgriekequote:
''Hey mannen, jullie kennen Starbeach ? Dat is echt DE place to be hoor, jullie MOETEN daar echt zijn geweest, en nu is er binnenkort een feest daaro waar ik kaarten voor verkoop, dus jullie komen ook ?''quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlanders in Cherso zijn geen haar beter
In bepaalde wijken wel. En nu ook wel meer. De turkse gemeenschap groeit het hardst in Apeldoorn. Maar er is weinig hoogbouw en veel groepjes mensen, je ziet altijd dezelfden in jouw omgeving, anderen doen totaal andere dingen en je komt niet met elkaar in aanraking.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
terwijl dr in Apeldoorn best wel wat schoffies rondlopen
O maar ik was me ook niet bewust van homo's.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was me er niet eens van bewust eigenlijk dat we een multiculti-samenleving hadden toen ik op de middelbare school zat. Ik kwam gewoon niet met andere culturen in aanraking.
Hehe moedig. Maar op je 21e mag dat. Toen zat ik in Blanes (4 dagen, dat was genoeg)quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Hey mannen, jullie kennen Starbeach ? Dat is echt DE place to be hoor, jullie MOETEN daar echt zijn geweest, en nu is er binnenkort een feest daaro waar ik kaarten voor verkoop, dus jullie komen ook ?''
''Erm, nee.''
''Man wat stom zeg, jullie zullen de enigen zijn die nog op de boulevard lopen die avond/nacht''
3 dagen later bleek het feest niet door te gaan en was iedereen zijn geld voor het kaartje kwijt. (je kon een CD ophalen als goedmakertje)
Zomaar een Cherso-herinnering van mezelf, uit 1999.
Die waren er echt een stuk minder nog. Gelukkigquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij ook, net als Marokkanen, Turken etc.
hehe, mij zul je niet zo snel op zo'n bestemming vindenquote:
Er is teveel keus!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, mij zul je niet zo snel op zo'n bestemming vinden
Dat is bij de school hiervlakbij mijn huis ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die waren er echt een stuk minder nog. Gelukkig.
Als ik nu langs de 2 middelbare scholen kom elke dag op weg naar mijn werk, echt het is "spot de blanke".
Er is voornamelijk een betere keusquote:
Ben in Lloret, Salou en Chersonissos geweest vroegah, Cherso was met afstand de minst leuke locatie, en ja ik hield toen nog van iedere-dag-dronken-vakanties.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe moedig. Maar op je 21e mag dat. Toen zat ik in Blanes (4 dagen, dat was genoeg)
Malta?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is voornamelijk een betere keus
Even zonder nare bijbedoeling hoor, maar ik zou mijn kind daar niet heensturen. niets mis met diversiteit, wel iets met een totale overheersing.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is bij de school hiervlakbij mijn huis ook
Man van de wereld!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben in Lloret, Salou en Chersonissos geweest vroegah, Cherso was met afstand de minst leuke locatie, en ja ik hield toen nog van iedere-dag-dronken-vakanties.
Nog een filmtip: Banlieue 13quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even zonder nare bijbedoeling hoor, maar ik zou mijn kind daar niet heensturen. niets mis met diversiteit, wel iets met een totale overheersing.
Ik loop er wel eens langs, ook de blanken praten als een mocro.... hoe wordt je kansloos in een paar jaar?.
Mijn kinderen gaan later dan ook niet naar een openbare school om die reden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even zonder nare bijbedoeling hoor, maar ik zou mijn kind daar niet heensturen. niets mis met diversiteit, wel iets met een totale overheersing.
Ik loop er wel eens langs, ook de blanken praten als een mocro.... hoe wordt je kansloos in een paar jaar?.
Volgens links ben je nu een nazi.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn kinderen gaan later dan ook niet naar een openbare school om die reden.
idd, dat zou voor mij ook een grote reden zijn om verder te kijken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor vakantie? Ik ga liever naar minder geijkte bestemmingen. Ben in 2004 bijvoorbeeld in Albanië geweest, achteraf misschien niet zo handig, gezien dat er daar nog sprake was van oorlog enzoquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
De eerste neger die ik zag was de student die bij m'n opa en oma inwoonde. En dat terwijl m'n opa nogal een racist was.
LOL, foutje bedankt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
De eerste neger die ik zag was de student die bij m'n opa en oma inwoonde. En dat terwijl m'n opa nogal een racist was.
Vet! Mijn beste maat en reismaat ook. Kunnen jullie mooi over babbelen 29-01quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, dat zou voor mij ook een grote reden zijn om verder te kijken.
[..]
Voor vakantie? Ik ga liever naar minder geijkte bestemmingen. Ben in 2004 bijvoorbeeld in Albanië geweest, achteraf misschien niet zo handig, gezien dat er daar nog sprake was van oorlog enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |