Die heeft nota bene nog een paar jaar in één van de ergste wijken van Nederland gewoond, op Kanaleneiland Zuid, dus die weet waar hij over praat.quote:
Wij hadden 1 marokkaans gezin in mijn dorp.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook heel stom, je vormt je een bepaald beeld door je opvoeding en je omgeving.
Ik ben op dat gebied heel bekrompen eigenlijk en dat vind ik wel eens stom van mezelf.
Ik een kleuter. Op verjaardagsvisite bij mijn oom, en die had een neger in zijn vriendenkring.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was 15 toen ik mijn eerste neger zag.![]()
Kleine dorpjes.!
Daar komt nooit een meerderheid voor bij die bangeriken in Den Haag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt toch ook wel meeOverigens is het mogelijk die wet in de grondwet te schrappen
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook heel stom, je vormt je een bepaald beeld door je opvoeding en je omgeving.
Ik ben op dat gebied heel bekrompen eigenlijk en dat vind ik wel eens stom van mezelf.
Mijn vader raakte een hoop vrienden kwijt toen hij bevriend raakte met een negerquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren hoe mijn vader vroeger over buitenlanders dacht. En de enige buitenlanders die hij destijds had gezien waren Duitsers..
Nu hij de hele wereld rond geweest is heeft hij zijn mening gelukkig bijgesteld.
Ik was me er niet eens van bewust eigenlijk dat we een multiculti-samenleving hadden toen ik op de middelbare school zat. Ik kwam gewoon niet met andere culturen in aanraking.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij hadden 1 marokkaans gezin in mijn dorp.
En op de middelbare school 1 negerin en 2 marokkanen in de klas.
That's it.
Best triest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn vader raakte een hoop vrienden kwijt toen hij bevriend raakte met een neger
Daarvoor kan je zelf een partij oprichten. En het valt idd niet mee, maar het is mogelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar komt nooit een meerderheid voor bij die bangeriken in Den Haag.
Nee, het valt niet mee. Heb er ooit een column over geschreven, maar kan hem niet meer vinden...
Wij hadden een prachtig witte gristelijke middelbare school.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was me er niet eens van bewust eigenlijk dat we een multiculti-samenleving hadden toen ik op de middelbare school zat. Ik kwam gewoon niet met andere culturen in aanraking.
Dat op zich wel. maar de vluchtelingen die wij kregen vanuit Somalië, die dus geen/nauwelijks nederlands spraken vonden wij ook wel vreemd...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Bij mij was de neger al redelijk normaal toen ik op de lagere school zat.
Daar kan ik me dus echt niets bij voorstellen he?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was me er niet eens van bewust eigenlijk dat we een multiculti-samenleving hadden toen ik op de middelbare school zat. Ik kwam gewoon niet met andere culturen in aanraking.
russen ook niet vind ik. tenminste als je op vakantie bent en ze tegenkomt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef El_Matador het volgende:
Ik kom uit een typisch babyboomersPvdA-nest![]()
Alle buitenlanders zijn leuk, behalve Duitsers. Die zijn vreselijk. En waar ben ik gaan wonen?
Landverraderquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef El_Matador het volgende:
Ik kom uit een typisch babyboomersPvdA-nest![]()
Alle buitenlanders zijn leuk, behalve Duitsers. Die zijn vreselijk. En waar ben ik gaan wonen?
terwijl dr in Apeldoorn best wel wat schoffies rondlopenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had idd wel een surinaams buurmeisje waar ik altijd mee speelde. Maar die zag ik niet eens als buitenlander, gewoon een nederlander met een andere kleur. Het rook daar altijd zo lekker thuis naar kruiden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb altijd in de klas gezeten met Marokkanen, Turken en ander tuig. Ik vond het echt niks.
Hoewel m'n beste vriendin in die tijd Hindoestaanse was. Daar heb ik echt niks tegen.
Bij mij ook, net als Marokkanen, Turken etc.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Bij mij was de neger al redelijk normaal toen ik op de lagere school zat.
In mijn jongeforumjaren ben ik met dat ridicule idee bezig geweest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor kan je zelf een partij oprichten. En het valt idd niet mee, maar het is mogelijk.
Ik woon en werk er. En dat is het zo ongeveer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Landverrader
Zegt de reserve-Duitser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |