Dat kan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Dhaha het volgende:
[..]
kudo's voor mij, ik heb hem gekocht en gecrackt
Dat interesseert me nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
je weet niet waar de TS nog meer gaat posten in een topic
En jij bent enig luisteraar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand kicken van de test server ?
Er zit nu iemand op die hem op automaat heeft staan volgens mij
quote:Stream Title: ONZINRADIO TESTSTREAM: Lightning Radio
Stream Genre: Harder Then The Rest!
En welke toeter heeft die iemand het wachtwoord gegeven?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand kicken van de test server ?
Er zit nu iemand op die hem op automaat heeft staan volgens mij
Hoor ik daar de droeftoeter?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En welke toeter heeft die iemand het wachtwoord gegeven?
Die is wel geniaal, die droeftoeterquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoor ik daar de droeftoeter?
Amai nee toch niet
Een behoorlijke narcist dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
Wtf. De gene die broadcast op de stream luistert er zelf ook 2 keer naar. Althans, hetzelfde IP doet dat
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
Wtf. De gene die broadcast op de stream luistert er zelf ook 2 keer naar. Althans, hetzelfde IP doet dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |