Ach, je kan het zelf nog best leuk maken, ga even van hier uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat ik nu doe vind ik ook niet leuk, dus dat zou weinig uitmaken.Ik vind het ook niet erg om onderaan te beginnen, als ik maar het idee heb dat het constructief is wat ik doe.
quote:HBO Bedrijfseconomie (BE)
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad allemaal best zielig.
Zijn de singles hier al zo oud?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
"hippe" 30-ers en 40-ers
I say: release the singles-hounds.
Een paar, maar het is gewoon een leuk topicquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zijn de singles hier al zo oud?!
je laat het nu wel erg makkelijk klinken... ze moet natuurlijk wel computerproblemen op kunnen lossen....quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je kan het zelf nog best leuk maken, ga even van hier uit.
Maar je kan jezelf makkelijk profileren in zo'n functie heb ik gemerkt. En omdat het hier echt met alle afdelingen een raakvlak heeft kan je zomaar ergens anders terecht komen.
ipadmeisje is begonnen op mijn afdeling als helpdesker, is nu directie-secretaresse.
we kunnen ook gewoon accepteren dat we oud wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
"hippe" 30-ers en 40-ers
I say: release the singles-hounds.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zijn de singles hier al zo oud?!
Nee! Ontkennen! Alle vrouwen aan de vlotte kapsels!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon accepteren dat we oud worden
Echt nooit van m'n leven ga ik aan de vlotte korte koppie-trend meedoenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee! Ontkennen! Alle vrouwen aan de vlotte kapsels!
Dank je, ik heb er op gesolliciteerd. Was wel in Deventer, maar dat is te bereizen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
http://www.randstad.nl/va(...)kmedewerker%20ICT%20(M/V)?WT.mc_id=Indeed&utm_source=Indeed&utm_medium=organic&utm_campaign=Indeed
De naïviteit is schattig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt nooit van m'n leven ga ik aan de vlotte korte koppie-trend meedoen
Ik spreek je over 15 jaar wel weer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
en wij mannen dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee! Ontkennen! Alle vrouwen aan de vlotte kapsels!
Dat wil ik dus juist niet, maar ik snap wat je bedoelt ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je kan het zelf nog best leuk maken, ga even van hier uit.
Maar je kan jezelf makkelijk profileren in zo'n functie heb ik gemerkt. En omdat het hier echt met alle afdelingen een raakvlak heeft kan je zomaar ergens anders terecht komen.
ipadmeisje is begonnen op mijn afdeling als helpdesker, is nu directie-secretaresse.
Ik ben van mening dat als ik er een cursus over krijg, dat ik dat kan leren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
je laat het nu wel erg makkelijk klinken... ze moet natuurlijk wel computerproblemen op kunnen lossen....
nu zal dat op een eerste lijns niet al te technisch zijn... en van interne applicaties krijg je sowieso wel uitleg/cursus... maar toch
Als ik me oud voel, dan doe ik dat wel jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon accepteren dat we oud worden
Waarom naïef? Ik heb echt een hekel aan korte kapsels. En al helemaal aan rood geverfd haar.quote:
Wij gaan naar discotheken om 16-jarige sletjes te versieren. En dan heel hip dansen en praten.quote:
"Je bent nu nog te jong om dat te kunnen bepalen!"quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |